- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV - Mélyvíz
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
medvegy
aktív tag
válasz nismoka #18041 üzenetére
Én is így tudtam, ezért nem is értem igazán mire ez a nagy tökölés. Hívtam ma ez ügyben a Sony call center-t, nem látnak rá ugyan a gari kiterjesztéssel kapcsolatos ügyekre, de szerintük ez így normális
Igazából egy dologtól tartok: a gari kiterjesztést elintézni valóban egy évem van a vásárlás után, de a biztosítással - ha jól tudom - az a helyzet, hogy csak egyből a vásárlás után kérhető. Ha a Sony Centerben valamit elbénáztak (pl. nem regisztrálták be a TV-t), és elölről kell kezdeni az egész procedúrát, akkor nehogy bukjam a biztosítás igénylés lehetőségét...FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs