- Billentyűzet gondom van
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Biztosító nálam is megbolondult. Előző fordulókor nem volt érdemes váltani, most meg gondolt egyet és a múlt évi 35e Ft helyett fel akarta tolni 45ezerre.
Váltással 29e Ft lett.De már régóta azt tapasztalom, hogy pár évig ez, majd pár évig egy teljesen másik biztosító dolgozik a legjobb árakkal. Nekem pl évekig az allianz volt a legolcsóbb, de az utóbbi 2 évben meg az adja a legdrágább ajánlatokat. A köbe is régen olcsó volt, most drága. A Genertel, ami mostanában jó árakat nyom. Gondolom pár év és megint fordul a kocka.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Janusz001
őstag
válasz Qtya123 #69054 üzenetére
Eddig egy biztosítónál volt kgfb, casco, lakás és nyaraló, casco -t úgy felnyomták, hogy nem volt károm, hogy csak pislogtam, vittem is cakli pakli mindent át egy másik nagyhoz, kb. 130e -t spóroltam, az 15 tálca sörital nálam.
Hogy mi a franc ebben nekik a jó, vagy úgy vannak vele, hogy sokan nem foglalkoznak vele, kicsúsznak a határidőkből és majd onnan busásan visszajön az igy elbukott összeg? -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Janusz001 #69056 üzenetére
Pontosan, céges autók sokszor szerződve vannak, amik nem flottásak (a többségük ilyen!) ott a főnök vezérigazgató főgázszerelő nem ér rá nyomni a netrisket egész nap, annyi amennyi, majd le lesz költségelve.
Sok a lusta ember, kijön a csekk, befizeti. Van akinek drágább az ideje, minthogy 30-40ezren pitipalkózzon és elcsesszen rá 2-3 órát az életéből az adminisztrációval. Ugye évfordulós felmondás, újat megkötni stb. Ebből élnek az alkuszok... Sok embert rádumáltak pl az Allianz-nál annó a csoportos beszedésre mert úgy sokkal olcsóbb, aztán azoknak még több papír munka váltani, úgy vannak vele majd jövőre, Pató Pál uram. Aztán ha bemész akkor újrakalkulálják és kiderül hogy mégsem annyi, csak újra kell kötni. Allianznál évekig ez ment, kiküldték hogy 90k, bementél hogy felbontod, újrakötötted és 35k lett hirtelen ugyanaz, mocskos egy cég."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz 2ozzmexy #69057 üzenetére
Cégek esetén értem, hogy nem szórakozik ezzel, nincs ideje. Magánszemély esetén a Netrisk megvan fél óra alatt. De ugye sokan még a mai napig félig meddig esetlenek a digitális világban ügyintézések terén. Náluk a Netrisk nem játszik, azzal meg nem szórakoznak, hogy alkuszokhoz mászkáljanak, vagy a biztosítójukhoz bemenjenek újrakötni. Nálam 5000 Ft a limit. Ha ez alatt van az emelkedés, akkor nem szórakozok vele, felette meg már elvi kérdést csinálok belőle, hogy mindenképp váltok, húzzák le a nénikéjüket.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
És kb. eddig bírta, nem megy a CP megint, nem csatlakozik a telefon fel.
Ha vennék egy Carlinkit eszközt gondolom nem lennék előrébb, azt se ismerné fel, mivel a pendriveot sem igazán ismeri fel a rajta levő újabb frissítéssel.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #69059 üzenetére
4 évig Swift utána majd 2 évig Scross. Mindig gondom volt android autóval. Még az aawireles se ment rendesen. Kínlódás volt az egész. Mindig jött ez a biztos xar a kábel meg biztos elszarták magát a szoftvert. Mióta off elektromosra váltottam mind kábelen mind wifin teljesen hiba mentesen fut. Egyszerűen valamiért szar fejegységek vannak bennük évek óta ilyen téren. Ez is volt az egyik ok amiért váltottam 28 év Suzuki után.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #69058 üzenetére
Meg sok embert rádumáltak a csoportos beszedésre. Mióta láttam egy statisztikát erről hogy a magyar családok valami 40%-a 10 nap alatt elszórja a fizut aztán várja a következőt. Gondolom ők csak utólag látják hogy 40 helyett 60 lett az éves kötelező, akkor háborog rajta hogy jövőre váltok az, aztán el is felejti mire megint emelnek hogy váltani akart...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dzsosy
senior tag
Sziasztok!
Anyósom kálváriáját szeretném veletek megosztani az új scross-szal, hátha valaki belefutott hasonlóba és tud segíteni.
Másfél éve lecserélte az akkor 4 éves első generációs scross-át az új modellre, mert nagyon megtetszett neki. (átkozza is a napot amikor megszületett a fejében ez a gondolat)
Az autó átvétele után pár hónappal kezdődtek a gondok, amikor az első kötelező szervíznél megkérdezték, hogy töltötte-e bele plusz olajat. Természetesen "nem" volt a válasz. Kiderült, hogy majdnem 1 literrel több folyadék van az olajteknőben, csak nem olaj, hanem benzin a többlet. Jelenleg 7000 km van a kocsiban (városi autó), négyszer cserélték az olajat, kétszer magasnyomású szivattyút, egyszer a befecskendezőket, nézték az üzemanyagtankot. Hivatkoznak a "nem rendeltetés szerű" használatra, küldik hosszú utakra és a jelenlegi találmányuk, hogy rossz minőségű a benzin (20 éve ugyanannál a shell kútnál tankol), ezért van benzin az olajban. Legutóbb számlát kértek arról, hogy már a MOL-nál tankol. A mostani szerviz előtt már a checkengine lámpa mellé bejött az olajnyomás lámpa is.
Persze mindenki mutogat a masikra. A márkaszerviz Esztergomra. Esztergom ha nagy kegyesen foglalkozik is az üggyel, akkor vagy japánra mutogat, vagy a "nem rendeltetés szerű" használtot hibáztatja.
Kabaré amit művelnek. Fogalmuk sincs mi lehet. Segíteni nem igazán akarnak, inkább kivárásra játszanak a garanciaidő végéig. Anyósom jogi útra terelné az ügyet. Most még elviszi egy másik márkaszervizbe, hátha kompetensebbek, bár ők is azt mondták,hogy ilyenről még nem hallottak, de megnézik.
A kérdésem, hogy valaki találkozott-e már hasonló hibával? Részecske szűrős dízeleknél volt ilyen, ha nem tudtak regenerálni, de itt mi lehet?Bocs, hogy egy kicsit hosszú lett. Próbáltam rövidíteni. 😁
-
kenguru99
aktív tag
válasz Dzsosy #69064 üzenetére
Mindenképpen írásban jelezni a problémát. A szó elszáll az írás megmarad. Különösen akkor, ha úgy tűnik, hogy kivárásra játszanak. Ha nincs változás akkor jogi útra terelni az ügyet. Ha nem követett el a tulajdonos semmi olyat ami sértené a jótállási feltételeket, akkor nincs ok arra, hogy feladja, elfogadja a jelenlegi helyzetet.
-
pex156
csendes tag
válasz Dzsosy #69064 üzenetére
7000km? Nagyon szomorú ezt olvasni. Btw, nekem folyton túltöltötte a márkaszervíz az olajat. Hol 3.9,hol 4.1 liter volt kiszámlázva, és beletöltve 2.9 a gyári előírás olajcsere esetén. Persze az ég világon semmi baja ettől. Érdemes ellenőrizni a számlákat.
Az egy motorhibás autó. A suzukit sem értem 1000000-ból 1. Semeddig nem tartana komplett motort cserélni![ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #69067 üzenetére
Mivel ez a hivatalos csere mennyiség a szerviz manualban. Az okát ne kérdezd, én se vágom. Amúgy vicces amikor kiszámlázták nekem is, akkor mondtam hogyha rajta van a számlán, azt a maradék 5 decit kérem, mivel a könyv szerint a K14C 3,6litert kér szűrővel... (ha jól emlékszem de már nem merem biztosra mondani, mindenesetre nem 4,2-t az tuti) Csak néztek bambán. Minek az magának? Begyújtok vele, nem mindegy!? Kifizettem tehát kérem... Volt nagy hebegés habogás. Szóval maradjunk annyiban hogy a számlán annyi van írva, a valóságot meg az tudja aki a cserét csinálta. A papír meg a PH mindent elbír
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Dzsosy #69064 üzenetére
Egyszer azt olvastam, hogyha garancia időben jelentkezik a hiba, és azt felvetetik szervíz munkalapra, akkor ha az garancia időn túl meghibásodást okoz, akkor garanciális problémaként kell eljárniuk.
Ha tényleg bevizsgálták az injektorokat meg a szivattyút, akkor lövésem sincs hol kerülhet még többlet benzin az olajba? Sőt azt sem tudom hol van a szivattyú, hogyan tud az beledolgozni? Nem a tankban van és villanyos? Nekem a traktoromon van a motor oldalán meg a zsigulin, azok tele tudják fosni az olajat üzemanyaggal, szerintem ennél a kocsinál a szivattyú nem tud ilyet.
Csak az injektor.
Nem?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz szabonagyur #69067 üzenetére
Igen de a Pex autója ezres búszterdzset. Az enyém 1,4 én magamnak mindig 3.3 liter olajat számlázok ki és töltök bele. A 7 deci meg pont jó a rotakapába egy évre, el van szállva ilyet még nem ivott 1984 óta sosem
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #69072 üzenetére
Én is ezen csodálkoztam, hogy nem a blokk oldalán figyel már, mint a jó öreg kézzel felpumpálható AC a Ladikon...
Aztán lehet a tankban lévő szivattyún kívül van még egy másik az injektorok előtt, ami nyomást szabályoz, vagy fene tudja.
Nem is ez a lényeg a sztoriban, hanem a kókler és kikerülő hozzáállás. Eleve ilyet megengedni maguknak tanácsként, hogy a MOL-nél tankolj, ne a Shellnél.....
Legközelebb majd a betöltőnyílás ajtajára rátesznek egy olyan matricát is, hogy ONLY MOL PETROL....?Kíváncsi vagyok, hogy hová fut ki a sztori. 2 Suzuki facebook csoportba vagyok, azért sajnos nem egyszer vannak megosztva különböző sztorik, ahol valami kisebb-nagyobb gonddal garanciaidőn belül nem kezd semmit a márkaszerviz. Tetű egy hozzáállás. Sokan meg viszik szorgosan a 3+7 év miatt sok-sok éven át a márkaszervizbe azzal a gondolattal, hogy így a biztos, mert ha valami gond lesz egy fődarabbal, akkor milyen jó, hogy a 6-7 éves autón is ott a gari. Ja, papíron ott van, csak a szolgáltatás mellé egy kalap kaki.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #69076 üzenetére
Ja, csak értékegyeztetésről a szerződésben nincsen szó, hanem garanciáról motorra, váltóra, turbóra és hybrid rendszerre...
3+7 év vagy 180k km. Még azt sem írják le hogy végig ütve kell lennie a szervizkönyvnek márkaszervizben."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz 2ozzmexy #69075 üzenetére
Amúgy nem is értem a sztoriban Japánnak sem ezt a sz@rrágó hozzáállását. Eladnak egy rakat autót, nagy részükkel semmi baj.
Itt van egy (valószínűleg valamilyen gyártási hiba miatt) olaj helyett benzinnel feltöltött blokk és megy a vergődés, ahelyett, hogy küldenének egy blokkot.
Meg hozzál számlát, hogy MOL-nál tankolsz, nem pedig Shellnél.... És olyan országban nincs is Suzuki, ahol nincs MOL nem? Azok már mind tönkrementek mi? Meg az a párezer Suzka is itthon, amelyik életében nem járt MOL kúton. Vicc.Én amúgy a sztoriban már rég jogi útra tereltem volna a dolgot. Hátha.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #69074 üzenetére
Pedig a márkaszerviznek ELVILEG a garis javítás is ugyanolyan javítás lenne mint a fizetős, csak nem az ügyfél fizeti a munkát, hanem a gyártó akivel leszerződtek a márka forgalmazására, javítására.
Szerviz lejelenti a problémát, megigényli az alkatrészt, gyártó pedig küldi a cseredabarabot és fizeti a csere munkadíját. Egy jól működő rendszerben legalábbis.
Gondolom a probléma ott lehet, hogy a gyártó nem hisz el mindent bemondásra saját partenereinek sem (ami részben érthető amilyen mutyi tud menni ebben az országban), így aztán rizikóvá vált a szerviznek, hogy ki állja végül a garanciális javítás költségét.Érdekes de nekem anno garanciában, szó nélkül cseréltek apróságokat az Ignisen, pedig azt hitem ezekre nem sok esélyem van:
- váltógombról lekopott, cafatokra hullott a felső bőrréteg: garis csere, kekeckedés nélkül.
- kalaptartó saját súlyától meggörbült: szintén garis csere, vita nélkül.
(Mondjuk szerintem utóbbi ismert konstrukciós probléma volt, mert erősített verziót kaptam cserébe. A váltógomb viszont ugyanúgy lekopott a cseredarab is, aztán nem foglalkoztam vele, a második réteg jól bírja. :-) ) -
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #69081 üzenetére
Persze, azokat cserélték, mert nem egy számottevő összeg. De egy motorblokknál már más a számla (itt a fórumon is volt valaki, akinek pl cserélték az új autón pillanatok alatt elkopó díszcsíkot, ha jól emlékszem).
Más dolgokra meg tesznek nagy ívben (pl ajtó beázásos hiba), pedig sokan voltak vele márkaszervizben. Állítólag a gyártó is felfigyelt rá, megnézték, hogy milyen a tömítőanyag, meg a párazáró fólia mérete. És.... Gyártották tovább ugyanúgy. Ez érintette az első és 2. Crosst. Vitara, Swift nem érintett. Azt nem tudom, hogy a 3. gen Crossnál jelen van-e még.
Amúgy olyan hiba, amit tipikusan sokan észre sem vesznek, csak akkor amikor olyan mértékű már az ázás, hogy a beltérbe is bejut és csöpög a küszöbnél a padlófilcre. Sok esetben megmarad olyan szinten a beázás, hogy néhány csepp kijön a műanyag ajtóburkolat alól, de nem csinál ázást. Attól még nem oké és nem megfelelően szigetel a fólia.
Szóval igen, bemondásra nem hisznek el dolgokat, mert Mutyisztán, de azért nem hinném, hogy 3 hetente ilyennel "próbálkozik" 1-1 márkaszerviz. Ha meg nem hiszik el, vizsgálják be, ne az olyan tanács jöjjön, hogy tankolj MOL-t, mert ezzel senki nincs előrébb a sztoriban.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #69082 üzenetére
Ez igaz, a szerviznek a 2. ugyanolyan esetnél már feltűnhet a dolog, bármi is a hiba. És ha minden szerviz (országosan) lejelent csak 1-2 ilyen esetet, arra már a gyártónak illene reagálnia. Vissza már nem tudja csinálni a dolgot de a javítást tudja támogatni, illetve a beszállítót felülvizsgálni. (Úgyis ráverik arra is ha vacakot gyártott...)
Viszont ha gyártó lerázza a szervizt, saját költségen a szerviz sem fogja megcsinálni gariban.Nekem cseréltek egy hátsó kerékcsapágyat 1-2 hónappal a gari letelte után. Garanciában megcsinálták. Nem tudom saját költségen-e (mondjuk egy Ignis hátsó kerékcsapágy nem egy eget verő összeg) de azt is el tudom képzelni, hogy ráírták egy másik, még garis autóra a cserét.
Szóval van némi mozgásterük, ha akarnak tudnak rugalmasak is lenni. El is zavarhattak volna, hogy így jártam, fizessem a cserét.
Szerencsére motorcserével nem kellett próbálkoznom, az más nagyságrend persze.
Kuplungcserével viszont majdnem próbálkoztam, de ott nem tudtam produkálni a hibát amikor kellett, így maradt a gyári azóta is.
(A hiba máig megvan de most 21éves, szóval ennyire hibás az a kuplung. :-) ).[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Az a baj, h ez nem márkaspecifikus. Tróger mindegyik, kivétel nélkül. Tróger a garanciális javítások, és tróger az időszakos szervizek során is. Léptem-nyomon olvashatunk, és magunk is hallunk ismerősi kürökből lehangoló eseteket. Nagyon úgy fest, h nencsak a használt autó vásárlás a rizikó. Pedig az új autók ára az egekben, gondolom ezért joggal várhatnánk pozitív hozzáállást mind a szerviztől, mind az importőrtől.
Joe
-
Qtya123
őstag
válasz simonjoe #69084 üzenetére
"Kedvencem" a CLA merci esete volt, aminek a beltere újkorától zörgött, a márkaszerviz meg azt mondta, hogy ha nem akar zörgést, akkor vegyen S osztályt....
Amúgy igen, egy optimális világban, ha veszel egy új autót, új házat/lakást, stb..., akkor a vis major hibákat eltekintve problémamentesnek kellene lennie. Ezzel szemben.... De igazából nem is a hiba, hanem a hozzáállás a legnagyobb baj. Ha már perkáltál, lehetőleg a pofádat fogd be, onnantól nyűg vagy, ha valami van.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz simonjoe #69084 üzenetére
Meg az is baj, hogy ennyi év autógyártási tapasztalattal nagy nevű gyártók is alapvető hibákat vétenek. (És most nem az új elekronikus kütyükkel kísérletezésre gondolok.)
Valamelyik portálon szokott lenni pár havonta/negyedévente autóipari visszahívás összesítő.
Amikor ilyeneket olvasok, hogy
- kieshet a kerék,
- kormányozhatatlanná válhat,
- kigyulladhat üzemanyag szivárgás vagy nem megfelő hűtés miatt (nem elektromos autó),
- megszűnhet a fékhatás.
Indokok:
- nem megfelően meghúzott, lelazuló csavarok,
- hibás tömítések, illesztések,
- alulméretezett alkatrészek, stb.
És ezek nagy gyártók is, akár Mercedes, BMW, Audi, Toyota a stb...Szemezgetve:
https://www.vezess.hu/hirek/2024/03/31/eu-autoipari-visszahivasok-2024-13-heteben/
https://www.vezess.hu/hirek/2024/02/09/eu-autoipari-visszahivasok-2024-06-heteben/
Némelyik tiszta horror....
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Qtya123 #69085 üzenetére
Kibővíthetjük a kört, már a tervezéskor elkezdődik a trógerkedés. Szándékkal nem a gyártást írtam, mert szerencsétlen operátorok szigorú technológiai utasításokat hajtanak végre. No, ha még ott is becsúszik valami! Mindezek "együttállása" hozza ezt az eredményt, melynek elszenvedő alanya maga a végpont, a tulajdonos.
Joe
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #69085 üzenetére
És ez a másik Merci megvolt? Ez is szégyen egy rakás pénzért.
(Lehet Vályit szeretni meg nem szeretni a stílusával de amit mondani akar abban azért van valami ennél az autónál.)
https://www.youtube.com/watch?v=Eh054VruR8I[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz Qtya123 #69074 üzenetére
Én ezért engedtem el ezt a 10 év gari dolgot.Tróger megbízhatatlan alulfizetett emberek dolgoznak a szervízekbe,ezekre bízzam a kocsit és fizessek 2x annyit mint amennyibe kerül egy olajcsere.Inkább megcsinálom itthon normálisan nyugodtan magamnak,ha lesz is vele valami kb.3 szervíz alatt megspórolt pénzből meg lehet oldani,még turbó cserét is,főleg,hogy valószínűleg mindent kitalálnának,hogy ne kelljen gariba javítani,hónapokig menne a huzavona,addig meg se kocsi se semmi.Sajnos ebben az országban bármit meg lehet tenni az átlag emberrel,nincsenek valódi jogok,csak a vállalkozóknak,oligarháknak,multiknak.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Harkovz #69090 üzenetére
Tavaly ősszel voltam a visszahívásos akármin az 1,4 boosterjet Vitarával, akkor rákérdeztem mennyi lenne a műszaki és a 4 éves nagyszerviz egyben, tolt rá a Gusztáv egy 180k-s ajánlatot. Motorolaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, 4 gyerta és egy műszaki vizsga. 300-ért bontott motort kapok, megköszöntem és nem kértem. A gyertyákat és a fékfolyadékot leszámítva ezek mind megvoltak novemberben, szerintem 70k alatt megállt a sztori... Kérdem én, miről beszélnek a márkaszervizek!? Elmehetnek a szülőanyukájukba mind, cserébe hengst szűrők kerültek be és motul olajjal lett feltöltve. Még egy liter fékfolyadékot kap nyáron és 4 új gyertyát.
Szerinted a 320d-men mennyit nyernének? Abban 3-4 havonta olajcsere, a legdurvább nyáron volt amikor május végén beleöntött motorolajat augusztus elején engedtem is le, mert futott annyit hogy a fedélzeti kérje... Volt olyan nap amikor kiírta hogy a vezetési idő 17 óra. (Addig nem volt leállítva!)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Budapesten egy 1.5 VVT 112Le SX4-el a 7 literes átlag, nem rossz mi?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #69080 üzenetére
Nekem ez a sztori nem kerek így ebben a formában, itt valami nem stimmel... Árulja már el valaki hogyan tud 1 liter (nem deci, nem milliliter!) benzin belekerülni a motorolajba ha a befecskendezők 100%-osak!? Plusz kérdem én hány évig kell városban nyúzni ugyanazt az olajat hogy ennyire bedúsuljon? És nem írta ki a kocsi hogy vigyél be olajcserére!? És nem pofázott a lambda értékek miatt a fedélzeti? És nem dobálta véletlenül égés kimaradásos hibakódokat? Most így hirtelen ennyi, de tovább is van még...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
GEPESZ66
veterán
Van egy 2005-os Ignis-em.
Már többször előfordult, hogy amikor nyitom, vagy zárom az ajtót, az index nem villan fel.
Ha leveszem az akkuról rövid időre a sarut, így ismét jó lesz, már felvillan.
Viszont ezt másfél hónap után ismét eljátsza velem.
Illetve ilyenkor, mivel az akkut lekötöttem, pár napnak el kell telnie ahhoz, hogy legyen normális alapjáratom.
Ezen azt értem, ha megállok valahol, s leveszem a lábamat a gázról, kis idő múlva leáll az autó.
Valaki azt mondta, hogy érdemes lenne az autó memóriáját törölni.
Tényleg az Ignis-nél van erre lehetőség?
Volt már nálatok ilyen jellegű probléma? -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #69098 üzenetére
Amíg nem fújódik fel a visszacsapó szelep és nem megy el a fékhatás, addig nem, na ha egyszer elmegy, az baj lesz.
Egy félórás szerelés, a "mágusnak" csak az altája lógott ki a géptető alól és pocakkal karcolta a sárvédőív tetején a dukkót, de megoldotta az udvaron... Kérdezték lemossák e gyorsan, de válaszolnom sem kellett, az arcomról leolvasták.
Sok vélemény kering a fejemben e témában is, de gondolom túl ostoba vagyok hogy egyedül rájöjjek a válaszokra..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #69095 üzenetére
Mondjak egy egyszerűbbet? Rohadtul nem vitték be olajatcserélni, vagy ha így is volt elhajtották a kedves hölgyet, esetleg kiszámlázták a szokásos 4,1 liter olajat és szűrőt, de még a környezetvédelmi tálca 6 csavarjával sem bajlódtak. Gondolom a hölgy meg nem húzta ki a nívópálcát, szürcsölte bent az ingyen dolce gustot a váróban, mondván márkaszerviz, mi baj lehet. Megválaszolom a kérdést, hát ez. Az egyik barátomnak M16A Vitarája van, neki megmondta a "hiper-szuper" székesfehérvári atyúristen szerviz (direkt nem nevesítem, tudjuk kik) hogy 20k km-ig nem cserélnek légszűrőt, akkor sem ha 6 éves! Szerinted ilyen hozzáállással kicserélték egy laikus nőnek az olajat vagy csak kiszámlázták? Mindenkire rábízom a választ.
Sajnálom hogy így járt a hölgy, rettentően fájó hogy ismét egy Suzuki motor ami fos, amiből mocskos és aljas haszonszerzési célú kattintásvadász cikkeket lehet majd írni, hozsanázhatnak az autószerelők hogy fos már a Suzuki is, miközben meg vannak vezetve mint a vakborjú.
A hölgynek üzenem hogy az a világ amiben él, már elmúlt, mutyisztánban ott ba***ak át ahol tudnak, senkiben se bízzon meg és még annak is nézzen utána akiben mégis, ha nem akar ismét ilyen helyzetbe kerülni. Ha bebizonyosodik hogy csak egyszer nem lett kicserélve az olaj amikor a fedélzeti kérte, akkor a garis igény vissza lesz dobva, a márkaszerviz pedig sosem fogja elismerni hogy átverték az ügyfelet, önköltségen pedig ne is várjon tőlük új motort. Az a motor már hordósra marta magát valószínűleg, oda a lánc, az olajpumpa, a turbó tengelye, stb. GTK.
A tévedés és elírás jogát fenntartom. Uff.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen