Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yogibear

    addikt

    válasz tuto558 #156502 üzenetére

    beakadt rendelés

    Az jó soká fog tartani, mire valamelyik IT-s kér mekis gyerekmenü megrendelése között ráér és kiüti...
    Nálam hasonló volt, számhordozás lett volna, de nem sikerült abszolválniuk elsőre, mert mint kiderült, ember felvitte a 2. Tkom kártyát, az elsőt nem is sikerült hozzárendelni, azt meg 10_44-kor megette a rendszer, 10:45-kor meg le is tiltotta, mint kiderült...
    Második alkalommal hosszas telefonálgatás után újraindította a 2. emberke a folyamatot, ami persze megint nem futott le...
    3. emberke hibajegyet állított ki, hogy az egész folyamatot nullázza már le vmi központi IT-s "szakember"... és full nulláról lehessen mindent újra kezdeni
    Na ez majdnem 2 hónapig tartott... mire jött az sms, hogy hurrá most már aztán menni fog... természetesen nem a kért és a rendszerben benne lévő számomra jött az üzenet, ami a fiókomhoz is meg van adva, hanem a hordozandó másik szolgáltatónál lévő számra... még ennyit sem tudtak megoldani... pedig külön kértem...

    „Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

Új hozzászólás Aktív témák