Hirdetés

Aktív témák

  • Neja

    csendes tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni egy TG585 v7 cuccal kapcsolatban.

    Az a probléma, hogy nem csatlakozik az Internetre, nem is világít a Broadband és Internet led.

    Ezt írja ki a konfigurációs felület oldala: "Your DSL connection is down. Verify that your Thomson Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persits, check your documentation."

    A DSL vonal biztosan jó, mert egy békebeli D-LINK DSL-360R modem vígan működik rajta, a net is tökéletes.

    Kétszer fél napot eltöltöttünk vele, és még mindíg nincs eredménye. Soft reset, hard reset, firmware frissítés, újrakonfigurálás, stb utáni állapotban vagyunk, de egyszerűen nem lát DSL vonalat:

    amikor megkaptam is ugyanez volt a helyzet. Valószinüleg egy osztrák szolgáltatóhoz tartozott, mert osztrák beállítások voltak rajta, a háttere Ausztria térképe volt, német nyelvű volt, stb. A 192.168.1.254 IP-címen nem is volt elérhető, user-ként lehetett beloggolni, semmit nem lehetett beállítani, stb. Soft reset, hard reset nem használt. Aztán frissítettünk rajta firmware-t, most egy generic verzió angol nyelvű felülettel van rajta. Minden szépen állítható, konfigurálható, admin-ként lehet bejelentkezni, stb. Frissítés után szintén volt reset. Beállítottuk, de vonalat most sem érzékel.

    Megköszönném, ha valaki tippet adna, hogy mit probáljunk még ki rajta! Vagy mit nem csináltunk meg?

Aktív témák