Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ilsyde

    őstag

    válasz Xerxész #4935 üzenetére

    Ambient Occlusiont nagyon nem ajánlom (driverbol sem), tényleg fantasztikusan néz ki de sok helyen problémát okoz. Tejszínuvé teszi katakombák bizonyos helyein a fustot/kodot stb.

    Nem nagyon érdekel a realitás. Nincs kedvem állandóan térképet nyitogatni mert nem mutatja a szélrózsa a helyeket, még ennél is lassabban mozogni stb. :) Azért jó lenne ha az evés/alvás valamilyen szinten fontos lenne de azt modok nélkul is megoldom. Néha eszem meg alszom oszt kész :DDD

    Mint mondtam, nem akarom megváltoztatni a játék színvilágát és grafikáját. Csak olyan páncélok és fegyverek textúráit módosítom amikkel alapból nem voltam megelégedve.
    Az ebony pl. unalmas fekete bádogdoboz, a dragonscale/bone ritka szarul néz ki, a daedric meg túl "gonosz" :P

    Ezeket szerintem tedd fel az alábbi listámból, írtam neked hozzájuk magyarázatot:

    No NPC Greetings
    nem fognak belepofázni a melletted elsétáló NPCk a dialógusokba
    (slightly reduced fájlt használd)

    Increased charater height
    normál szemmagasság, mert vanillában valamiért egy fejjel alacsonyabb vagy mindenkinél
    (standard increased fájlt használd)

    Ash Pile Retex
    ellenfelek után hátramaradt hamukupacok hányás helyett hamukupacoknak néznek ki :U
    (a régebbi, elso verziót használd)

    Deadly Spell Impacts
    a randa, semmitmondó varázslatok nyomait teszi szebbé
    (szépen beleillik a játékba, hatásos kis mod)

    Enhanced Distant Trees
    a távolban lévo fákat javítja
    (vanillában kiábrándító mikor elnézel a távolba és tompa színuek az erdok)

    Lush Grass
    gazdagabb novényvilág (bokrok stb., fákhoz nem nyúl hozzá), amolyan Oblivionos beutés
    (érdekes módon nem hat ki az fps-re)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák