Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Greyfoot

    tag

    Nem kevés olvasás után a következőt szűrtem le.
    A feszkó mire a procihoz jut, csökken az alaplap limitációainak köszönhetően, a feszültség egy része gyakorlatilag "elveszik" útközben. Ez a jelenség a Vdroop.
    A Load Line Calibration azt hivatott szolgáltatni, hogy ezt a Vdroop-ot csökkentse, amolyan utánalövés szerűen, pontosan emiatt alakulhat ki az, amikor hirtelen terhelés után a proci teljesítménye lemegy nullára, de az LLC még küldi neki a feszkót így az átlépheti a max értéket.
    Több fórumon olvastam, hogy OC nélkül jobb ha rajtamarad auton, de ha felhúzod a procit, úgy nem árt levenni az eleve megemelt feszkó miatt-könyebben átlépheti a max értéket.

    Úgy érzem, mint majdnem minden tuningot illetően, ezt mindenkinek maga kell kipróbálnia a saját prociján. Attól még, hogy használ valakinek nem biztos, hogy használni fog másnak, akár ugyanolyan cuccokkal, ugyanolyan körülmények között.

    Nothing is constant but change itself

Új hozzászólás Aktív témák