Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Bélaaaa

    őstag

    válasz Bélaaaa #7299 üzenetére

    Nos, nagy respect az UPCnek, már hívtak is:

    Azt mondta a telefonba az UPCs hölgy, hogy maga az EPG szolgáltatás, az nem kapcsolódik szorosan a MCard HD szolgáltatási körébe, hanem az csak egy kiegészítő szolgáltatás.

    Mivel maga a kábelen sugárzott műsor nézhető (tökéletes a kikódolás) az LG 42LW5500-as készüléken a MCard HD szolgáltatással, a hibamunkalapot lezárja.....

    Megemlítettem, hogy mielőtt az UPC szolgáltatását igénybe vettem, előzőleg DIGI területen voltam, amely szolgáltató tökéletes EPG-t nyújtott az előfizetőinek (nekem) illetve a készüléket a legfrissebb firm-el használom.

    A hölgy továbbítani fogja a technikus kollégák felé a hibabejelentésem, mivel az EPG szolgáltatásnak tökéletesen kéne üzemelnie (minden TV-n, magyar beállítások mellett).

    Felvetettem továbbá jelen fórumot (Prohardver/UPC Digital TV (kábeles)), melyben több felhasználó jelezte az EPG hibát. Feljegyezte ezt is. Tehát hivatalosan is figyelni fogják (remélem) ezt a fórumot!

    Várom a további fejleményeket.

    [ Szerkesztve ]

    Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

Aktív témák