Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    Meggyűlt a bajom a Pécsi ügyfélszolgálattal. Szombaton felmondtam a vezetékes szolgáltatást, bevittem a modemet és a CA kártyát az üzletbe. Ott a rendszerben rögzítették a szerződés megszűntetését és közölték, hogy fáradjak el egy postára feladni az eszközöket. Magyarul nem voltak hajlandóak átvenni, pedig a weboldalon ezt írják.
    Panaszt tettem még ott, ma jött válasz:

    Hja, és mellékeltek egy posta listát pdf-ben, amiben szintén le van írva, hogy:

    "Az eszközt leadhatja bármelyik ügyfélszolgálati irodánkban vagy feladhatja postán is az alábbiak szerint."

    Ma panaszt tettem az ügyintézőre, mert önhatalmúlag fogalmazta meg a panasz szövegét, megkérdezésem nélkül és a szöveg végére oda biggyesztette, hogy nem voltak jók a rendszereink. Ugye ebbe a mezőbe csak én írhatok, ügyintéző nem...
    Illetve panaszt tettem, hogy nem vagyok hajlandó újból önköltségemen elmenni egy postára stb. Kikértem a hangfelvételt is, nekem megér 3000- HUF egy NMHH panasz bejelentése.
    Elegem van ebből, hogy rendszeresen hülyére vesznek mindenkit....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák