- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Micro Four Thirds
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Megosztanék egy velem történt esetet arról, hogy a vatera hogyan kezeli a problémákat.
Az ügyfélszolgálatnak írt levelem:
> A terméket árát a megadott elsőbbségi posta költségével együtt a leütés
> napján
> utaltam az eladó számlájára, majd írtam az eladónak, hogy ha lehet még
> aznap adja
> postára a terméket.
> Ez volt 09.13-án.
> Az eladótól egyáltalán nem érkezett semmilyen válasz, majd miután a
> megrendelt
> termék továbbra sem érkezett meg 09.20-án ismét írtam az eladónak
> érdeklődve a
> termékről, illetve megjegyezve azt is, hogy ha most sem jön válasz, akkor
> negatív
> értékelést fogok hagyni.
> Azt a választ kaptam az eladótól, hogy nem tudta időben feladni, de már
> úton van,
> a postaköltséget pedig jóváírja a következő vásárlásomnál, mintha ezek után
> vásárolnék újra tőle.
>
> A terméket 09.21-én kaptam meg.
> Az adásvételt negatív értékeléssel jutalmaztam, mivel az eladó az
> adásvétel alatt
> nem lépett velem önként kapcsolatba, nem jelezte a szállítási problémát,
> illetve a
> szállítás nem a kifizetett elsőbbségi postával történt, a történteket
> leírtam az
> értékelésbe is.
>
> Erre fel az eladó ma negatív visszajelzést hagyott a következő szöveggel:
> "A vevő kissé nagyképű. Egy 197 ft-os tétel is fontos természetesen, de
> hibáztunk, nem tudtuk csak 5 munkanap alatt eljuttatni a terméket vevő
> részére.
> Ezért elnézést kértünk, és felajánlottuk, hogy a szállítási díjat
> jóváírjuk. Erre
> szó nélkül kaptunk egy negatívat... Ezek után nem merem én sem ajánlani."
>
> Miután én, mint vásárló a saját kötelezettségemnek (időben fizetés, pontos
> összeg
> és eladóval való többszöri kapcsolatfelvétel) hiánytalanul eleget tettem,
> az eladó
> negatív értékelését igazságtalannak tartom, hiszen nyilvánvalóan a
> bosszújáról van
> szó, amivel az én eddigi hibátlan értékeléseimet akarja rontani és az ő
> felróható
> szerződésszegő magatartását szeretné így palástolni.
>
> Kérem az eladó számomra adott jogtalan negatív értékelés törlését.
>
> Köszönöm.Erre kaptam ezt a választ:
Köszönjük levelét!Sajnálattal olvastuk levelét a kialakult helyzetről.
Azonban az adott termékek adás-vétele a Piactéren keresztül kapcsolatot teremtő eladó és a vevő között közvetlenül történik meg. (A Piactér csak a kapcsolatot teremti meg a felek között.) Ezért az adás-vétel lebonyolításáért a tranzakcióban résztvevő felek felelnek.
A kapott információk alapján nem áll módunkban megállapítani, hogy a visszajelzés jogos vagy jogtalan, hiszen az értékelések az adásvételi kapcsolatba került felek véleményét jelzik. Ezek tartalma a Vatera véleményét nem tükrözik, és amely vélemények tartalmáért a Vatera nem vállal felelősséget. A Vatera nem kötelezhető az értékelések eltávolítására annak módosítására.
Természetesen, amennyiben partnerével megbeszélik, közös kérésüknek eleget téve töröljük mindkét fél részéről az értékeléseket.
Figyelmét, megértését köszönjük!
Tehát praktikusan egyáltalán nem védi a vásárlóinak a jogait a vatera.
Nem ez az első eset, hogy problémám lenne a vaterával (kapott értékelés miatt ez az első), és egyszer se volt képes segíteni, minden esetben széttárta a kezét.
Magyarán csak a jutalékot szedi és kész.Természetesen nem hagytam annyiba, és válaszoltam a "kedves" levélre, aminek az a vége, hogy mondta, hogy csatolja a nálam lévő bizonyítékokat (befizetés ideje és levelezés), bár kétlem, hogy lenne belőle bmi is.
Persze nem vártam egy pozitívat, de negatív értékelést semmiképpen sem, főleg mert a több éves vaterázásom alatt ez az első.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Robogó, kismotor
- Netfone
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen