Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz joysefke #8864 üzenetére

    Lehet megoldódott :)

    Úgy tűnik, csak le kell írni egy problémát és az jó eséllyel megoldódik, mielőtt jönne az első hsz. Egy csomót próbálkoztam VS-ben az ilyen olyan Android kapcsolókkal (amelyek ki tudja mit csinálnak), ehhez képest a megoldás igen kézzelfekvő:

    1,
    Minden kód ami a kérdéses komponensben van

    #if !GOOGLEPLAY
    ...
    #endif

    közé került. Ezzel a GOOGLEPLAY szimbólumot tartalmazó build konfigok esetében semmilyen aktív kód nincsen ami használná a YoutubeExplode csomagot.

    2,
    Mivel a YoutubeExplode csomag bizonyos buildek esetében nincsen használatban, ezért el is lehet távolítani a csomag-referenciát, ehhez a .csproj fájlban a Choose/When/Otherwise konstrukciót lehet használni. Alább látszik, hogy a kettő Gplay-es konfigban (GooglePlayRelease és GooglePlayDebug) nincsen referencia a YoutubeExplode NuGet csomagra, a többi nem GPlay-es konfigban viszont lesz..

    És ez így fordul szépen, és ha ILspy-jal belenéze, tökéletesen semmi nyomát nem látom a YoutubeExplode-nak...

    <Choose>
    <When Condition=" '$(Configuration)'=='GooglePlayRelease' ">
    <ItemGroup>
    ...
    </ItemGroup>
    </When>
    <When Condition=" '$(Configuration)'=='GooglePlayDebug' ">
    <ItemGroup>
    ...
    </ItemGroup>
    </When>
    <Otherwise>
    <ItemGroup>
    ...
    <PackageReference Include="YoutubeExplode" Version="4.7.9" />
    </ItemGroup>
    </Otherwise>
    </Choose>

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák