Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Satyricon #48479 üzenetére

    A BMW-s kérdésedre itt egy példa Ferrarival.:D

    mert félek, valamit elcseszek
    ...
    mire érdemes odafigyelni szétszedéskor

    Hogy ne cseszd el...?:DDD Viccen kívül: arra, hogy épségben maradjon
    minden alkatrész, és utána szépen vissza tudd építeni, ahogy volt.:R
    Lehet ám amúgy szívni vele rendesen... Olyan pici csavarok tartják pl. a
    radikat a helyükön, hogy a visszaszerelés külön kínszenvedés tud lenni.
    Épp ma szívtam vele, mert adom fel postára - alkatrésznek - az XT-met.

    Pár kép "kedvcsinálónak":

    áramlásmérő (külön: alapvetően ez kell a vevőmnek,
    ugyanis a sajátját egy csavar túlhúzással eltörte :()


    a gyorscsatlakozók (ezek elég szűkek ám: amikor
    HF-re alakítottam, akkor szereltem ki őket, végleg)


    radiátor (tkp. "másfeles" slim, de ugye van belőle 2:
    talán 1 slim triplának megfelel a hűtőteljesítmény?)


    gyári venti (szinte azonnal lecseréltem, mert már
    az első bekapcsolásra is túl hangosnak találtam)


    a vezérlő elektronika (külön a "dobozától" persze)


    érdemes fénykép alapján memorizálni a hátulját,
    mert ha nem szeded szét teljesen a rendszered,
    akkor a kábeleket ki-bedugdosni elég nehézkes

    Szerk: bár rengeteg szűk csatlakozó, meg derékszögű
    kanyar+minden egyéb fojtás van a rendszerben gyárilag
    (csak moddolással* "iktathatók ki"), ettől függetlenül, ha
    egy DDC nem elég hozzá, komoly dugulásod lehet.:R

    *: azért az ilyen irreverzibilis (!!!) átalakítások kerülendők.:DDD
    De ha lett volna anno egy faszányos G1/4"-es menetvágóm,
    mindjárt pöpecebb lett volna ez a csaticserés "modding".:D

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák