Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hunork

    veterán

    válasz pzstm #15132 üzenetére

    Üdv!

    Kész vagyok, elmegyek a problémamegoldó gyárba dolgozni... :D
    Szóval, restart, meg szinkronizálás nem segített, mint ahogy az általam itt közzé tett, de máshonnan kapott link sem.
    Kilőttem a Ramdisk-emet is, hátha. De nem, anélkül is maradt a probléma.

    Gondolkozás. :F Mi lett telepítve, ami ilyen galádságra képes? :F
    Avast 7 Juhééé!

    Tehát, akinek Avast víruskergetője van, és az lenne a problémája, hogy a Mail App xaraxik, van egy remek megoldás (forrás: avast forum):

    1. clcik on real time shields
    2. click on behavior shield
    3. expert settings
    4. uncheck "Monitor The System for unauthorized modifications
    5. them click on OK
    now your Metro Apps will work.

    Magyarul is:

    1. Katt Állandó védelmek
    2. Katt Viselkedés védelem
    3. Itt katt Szakértő beállítások
    4. Általános beállítások: itt a harmadik pipát vegyük ki, ami ez: Jogosulatlan módosítások figyelése
    Bezár, majd a Mail App szépen fut...

    Kipróbáltam, fiókot adtam hozz, töröltem, küldtem üzeneteket, semmi probléma... :N

    [ Szerkesztve ]

    "Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

Új hozzászólás Aktív témák