- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autóhifi
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
czanga
őstag
Közben megnéztem megint, és úgy fest csak egy kis hűvös idő kellett, és megyünk is a megoldás felé:
az eredeti venti karakterisztikája:
- Tehát 1900-as fordulatnál 22.8 CFM a légszállítása a gyári ventinek, és 7-13.2 V közt üzemelhet. A légnyomásra most nem térek ki.
- Tehát tudva ezt, látható hogy bármelyik fix fordulatos SWIF2 megteszi, mert azok is 7-13V közt működtethetőek.
- Mivel a SWIF2-801-nek 1500rpm mellett is nagyobb a légszállítása ( 23,4 CFM ), ezért ha le is szabályozza a béka segge alá, akkor is lesz rendes szállítása.
- Tehát elvileg az 1500rpm-es SWIF már jó választás lehet, de felmerül még annyi kérdés, hogy mennyit játszik bele az, hogy az 1500-asnak jóval kevesebb Amperrel operáló motorja van. 0.7A, asszem.
- Viszont ha az 1700rpm-es SWIF2-t nézzük, annak a gyárit megközelítő (ami 0.10A) 0.9A-es motorja van.El lehet ebben veszni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen