Unreal Engine 5-re finomhangolt Radeon Software-t adott ki az AMD

A 21.5.1 for UE5 jelölésű meghajtóverzió az Epic Games közreműködésével készült.

Az Epic a tegnapi napon jelentette be az Unreal Engine 5 korai hozzáférésű verzióját, amelyre az AMD kiadott egy célirányosan optimalizált grafikus meghajtót. A Radeon Software Adrenalin 21.5.1 for UE5 jelölésű csomag az új videojáték-motort fejlesztő cég közreműködésével készült el, és az beépített eljárások jó részére már rá is van szabva.

Az AMD a blogbejegyzésében kiemelte, hogy az Epic Games partnereként jelentős figyelmet fordítottak az új Temporal Super Resolutionre, ami a minimum shader modell 5.0-t támogató PC-s GPU-k mellett az Xbox Series X és S, illetve a PlayStation 5 konzolokon is fut. Ez egy teljesen szabványos eljárás, bár az Epic Games a shadereket bevallottan az új konzolok GPU-architektúrájára gyúrta ki, viszont később ezt még tovább optimalizálják.

Úgy tudjuk, hogy az AMD speciális meghajtója elsősorban a shader fordító tekintetében vezet be újításokat, így a célirányosan konzolokra tervezett, de PC-re is szállított shaderek hatékonyan futnak majd a RDNA-s Radeonokon.

A Radeon Software Adrenalin 21.5.1 for UE5-ös szoftvercsomag az alábbi oldalról tölthető le. Megjegyzendő, hogy a vállalat akkor ajánlja ennek a meghajtónak a telepítését, ha kiemelten fontos az Unreal Engine 5 korai hozzáférésű verziójának a futtatása. Erre egyébként a Radeon Software Adrenalin 2020 Edition 21.5.2 is képes, csak kisebb teljesítmény mellett, mivel nincs finomhangolva az Epic új rendszerére.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés