Az Intelnek hála zabálni fogja a processzormagokat a Marvel’s Avengers

A teljes részletességhez 10 mag a minimum, de persze lesz közepes és alacsony szint a 8- és 4-magos rendszerekhez.

A Marvel’s Avengers a PC-s verziójára már egy ideje nagyon készül az Intel, jönnek ugyanis a Bosszúállókkal csomagolt processzoraik, amelyek technikailag megegyeznek a normál verziókkal, de a dobozuk kifejezetten dizájnos.

Mára kiderült, hogy az Intel megegyezett a játék fejlesztésért felelős Crystal Dynamics stúdióval, hogy pár helyen felturbózhatják a játékot a tervezett minőségi szinthez képest, így a rombolás közepette a játékosok több törmelékre, jobb vízszimulációra, illetve részletesebb harcokra számíthatnak. A változásokat az alábbi videó be is mutatja.

A Crystal Dynamics szerint ez egy opcionális funkció, ami elsődlegesen a sokmagos processzorokhoz készült. Természetesen megfelelő számítási teljesítmény hiányában lehet játszani a játékot úgy, ahogy azt a fejlesztők megálmodták, de alacsony, közepes és magas úgymond extra részletesség mellett is. Ezekhez a módokhoz minimum rendre 4-, 8- és 10-magos processzorok szükségesek. Természetesen több mag is biztosítható, a rendszer skálázódni fog rájuk, és maguk az extra effektek sem termékspecifikusak, ha megvan a kellő erő az adott minőségi szinthez, akkor a régebbi sokmagos Intel platformokon, vagy az AMD megoldásain is működnek.

Bár az Intel elsődlegesen a sokmagos processzorok kihasználására fókuszál, valószínűleg azért, hogy végre elmozdítsák a felhasználókat a négy magról, és lehetőség szerint az érintettek rögtön valami 10-magos Comet Lake, azaz 10. generációs Core CPU-ra ugorjanak, azért megjegyzendő, hogy a szóban forgó játék lesz az első, amelyet kiemelten optimalizáltak az érkező Xe grafikus megoldásokra, legyen szó IGP-ről, vagy dedikált GPU-ról.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Intel

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés