- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Közeleg a 3DMark Time Spy mérőalkalmazás utódja
- ASUS notebook topic
- OLED TV topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ez a 3DMark verzió legacy státuszban van, így a következő linken ingyenes kulcsot találsz hozzá:
Legacy 3DMark benchmarks
A 3DMark11 listára kerülés feltételei
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
CPU:i7 960
Windows 7 x64
262.99
260.99
10.10HD5870CF :X2350
GTX580 :X1748
HD5870 :X1234
HD6870 :X1120
GTX 460 :X923
HD6850 :X899
HD5830 :X845nApoleon infója, szóval megbízhatónak számít. Állítólag a 4-es teszt szaggat mint a szemét. Abban lesz kemény tesszellálás. Mindegyik kártyán kinyírja a rasztert.
Kis kártyák versenye Performance módban:
GTS 450:604
HD5750:602
HD5770:722
Itt minden szaggat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az X-esek azok Full HD-sek. A Performance az 1280x720p.
(#14) SzlobiG: Ha a raszter hatékonyságát kiütik, akkor azzal nem lehet mit kezdeni. Ezt láthatod a Heavenben is. Ott is kb. ilyen a sorrend.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Atom_Anti #20 üzenetére
Valószínűleg az lehet, amit mondanak a bétatesztelők. Az új márk nagyon érzékeny lett a memória-sávszélességre. Két pofára zabálja a videoramot is. Talán ennek az új tesszelláló algoritmus lehet az oka. A kritikus felbontású részeket a program előre felbontja és eltárolja a VRAM-ban, majd azt nem kell többet tesszellálni, hanem csak be kell tölteni. Ezzel sebességet nyertek a fejlesztők. Mondjuk a rasztert így is szétszívatják, szóval a négyes teszt nem igazán lesz folyamatos, maximum CF vagy SLI-vel. Az AFR valamivel jobban tűri a raszter terhelését, bár kétségtelen, hogy ott se várhatunk csodát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert hivatalosan még nem jelentették be.
Itt a mail:
Over the weekend we made the difficult decision to postpone the launch of 3DMark 11 by a few days.Our aim is that 3DMark 11 should provide accurate, reliable and consistent results from the start. With that goal in mind we are taking some extra time now to fix a couple of difficult bugs rather than patching the benchmark immediately after launch.
It might take a day, it might be a week, but either way we'll be in touch again soon to confirm the new launch date ... (ez a része már nem publikus)
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát azt kell, hogy mondjam, hogy nem rossz. Tényleg, funkciókban gazdag. Benchmark mivolta miatt valószínűleg fLeSs nem veszi be tesztre, de most talán használható mark született vagy születik.
Sajna a megjelenés napja nekem zűrös lesz (nem mondhatom el mikor lesz, ne is kérdezzétek ... nagyon közel van), de amint lehet összerittyentek egy írást róla. Lesz egy meglepim is, ha minden jól megy, de meg kell dolgozni érte.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor látom mégiscsak publikus a megjelenés pontos napja. Hát nincsenek formában a Futuremarknál, de a lényeg, hogy jön.
(#43) Crytek: Miért jó az, ha kicsinálod a raszter hatékonyságát. Így sem fogja normális sebességgel futtatni semmi, hát még akkor mi lenne, ha a raszterizálás hatékonysága 10 és 50% közé esne? Legjobb esetben lenne 2-3 FPS-ed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Atin futna 1 FPS-sel, míg az NV-ken 2-vel. Hatalmas győzelem lenne.
Nyilván a tesszellátor egy fantasztikus eszköz arra, hogy a raszterizálás hatékonyságát lenullázd, és ezzel elképesztő gépigényt lehet kreálni. Való igaz, hogy az NV stratégiája ez, de nézd meg, hogy mennyire működik. Egyelőre egy játékban csináltak olyat, hogy a raszter hatékonyságát feláldozták a több háromszögért, de ott sem lett gyakorlati előnye ennek, csak az FPS-eket törték le. Szerencsére ez a játék nulla terhelést jelent még a leggyengébb kártyáknak is az egyszerű magasságtérképből generált táj miatt. Ergo soha sem fog ez a döntés a játszhatóság rovására menni. Nézz meg egy Heavent, és ahol egyénileg be tudsz állítani a 24x-es tesszellálást, ha a faktort rátolod 2.00-ra Extreme szint mellett. A sárkánynál még 3 way SLI-s GTX 580-nal sincs az FPS 15 fölött. Ez jelentené a győzelmet? És akkor még hol vagyunk a maximálisan megengedett 64x-es faktortól.
Nyilván elfogadható döntés, hogy az NV a Fermit professzionális szintre tervezte, ott ennek a setup motornak valós előnyei vannak, mert nem hátráltatja a rendszert a 2x2 grides raszterizálás. Ám a valós időben renderelt játékokban ez megoldhatatlan probléma, így a PC-ben csak tranzisztorok százmillióinak kidobását eredményezte ez a setup kialakítás. Természetesen a Futuremark előtt is ott volt a döntés, hogy megölik a rasztert, és nézhetjük az 1-2 FPS-est 64-es szintű tesszellálási faktor mellett, vagy korlátozzák a faktort, és megpróbálják a legkisebb háromszögméretet legalább négy pixel fölé tolni. Ha ez lenne az átlag, akkor még mindig 30% alatti lenne a raszter hatékonysága, de az már jelentősen jobb a 10% alattinál, amit 64-es szintű tesszellálással simán el lehet érni. Az, hogy hogyan döntöttek, kiderül később.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Futuremark most valszeg nem hibázott. A tervek szerint két hete kint kellene lennie a 265.xx-nek, de valamiért nem kap WHQL aláírást. Valami nincs rendben a 260-as sorozattal, mert a 260.99-et három hónap alatt sikerült kvalifikálni. Maximum három hét a DCT MS WHWL tesztelés, szóval legalább háromszor visszadobták a drivert. Igazából az a nagy kérdés, hogy miért nem írják alá a drivereket. Ugye ennek ezer oka lehet, így találgatni nem érdemes. Ami biztos, hogy a 265-ben van SLI támogatás a 3Dmark 11-re, csak a driver késik valamiért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eredetileg már kint kellene lennie a 265-ös drivernek. A Futuremark még csúsztatta is az november végére tervezett megjelenést, mert úgy volt, hogy a héten lesz új GeForce driver, de valószínűleg megint megbukott a WHQL teszten. Leghamarabb a következő hétre várható új eredmény. Ha jó, akkor ki lesz adva az a driver, ami átment.
Azt nehéz megcsinálni, hogy a jelenlegi driverekkel jó legyen, mert ezek lehet, hogy alapértelmezés mellett rossz profilt töltenek be. A 10.11-es Catalyst sem jó alapból, de jött a CAP4, ami már betölti a megfelelően működő profilt. Lényegében nem csak az NV-nek van/volt szüksége frissítésre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a CCC-ben a Win7-től eltérő színkorrekciós rendszer van, plusz van további beállítás külön a kijelzők menüjében (szintén a CCC-n belül). Azért állítódik vissza mert a Controll Centerben default értékek vannak még mindig.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #646 üzenetére
Egy X presetet nem akarsz ráereszteni?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új driverrel még csalni is tudsz, mert a tesszellációs faktort egyénileg is be lehet állítani. Leveszed 4-re és pontok ezreit nyered. Kíváncsi vagyok ezzel a Futuremark hogyan birkózik meg, mert simán validálható a folyamat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #998 üzenetére
Próbáld ki ugyanezt Extreme beállítással. Engem is érdekel, mennyit számít. A P-s eredmény az túró, alig tesszellál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #1008 üzenetére
Az App. default esetén a 64x a maximum. Az AMD optimized esetén profil válogatja, de mivel még nincs profil, így ott is a 64x a maximum. A variálható meg egyértelmű, te állítod be a maximumot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whit3Rav3n #1010 üzenetére
Úgy nem működik. Lefele skáláz, de felfele nem. Megoldható, csak nincs értelme.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Drágább lett a Pixel 8a
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen