- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz KubanitoS #12006 üzenetére
AdBlue jelenleg kb alap, 2018-tól Euro 6D kedvéért. Euro 5 a részecskeszűrőt hozta magával kb 2010-től, az ezelőtti 2 év gyakorlatilag ami DPF mentes egyszerűbb Euro 4, abból létezett Citroen és Peugeot emblémája verzió is a szíjas 1.4 HDI-vel, az is korrekt motor (szerelők talán jobban kedvelik, szíjat egyszerűbb cserélni ).
1.3-rá visszatérve Euro 5-6 DPF érzékeny pont, érdemes figyelni, hány km-enként regenerál. Ha valaha szükséges kényszerített regenerációt indítani, akkor utána kötelező olajcsere, különben be is állhat a gázolajjal hígult olajtól a motor. A befecskendező rendszer Bosch, megbízható és jól javítható, de két olajcserénként egy márkásabb üzemanyag szűrőt ajánlott cserélni. EGR szelep eltömődésre lehet számítani, kis motoron kicsik a járatok, euro 4 alapján általában tisztítás segít. A vezérműlánc gyakori probléma, motor oldalán van kémlelő nyílás, a feszítő kiállását kell figyelni (max 20 mm, már 100 ezer km körül is lehet gond, tartó bakot kell hozzáféréshez bontani). Ennek is jót tesz, de általánosságban is javasolt 10 ezrenként olajat cserélni, itt nagyon fontos a megfelelő gyári előírás betartása, mert a nem részecskeszűrőhöz való kenőanyag is okozhatja annak hamuval eltömődését. Nekem pl gyári lánc 188-nál jár (E4), de flottában volt sok garis csere, stb fele ennyinél is akár (azok E5). Torony csapágy hibájára érdemes számítani. Akku kicsi, hamar le tud merülni, szóval ha pár hetes állás van tervben, saru le és tölteni kell néha (ügyes kis gyorsszorítós a test úgyis), egyébként pedig vásárlásnál fontos, hogy magasabb 190 mm-es fajta való bele a rögzítés miatt. A légszűrő mintha belógna a szélvédő/levél rács alá, ha így van, a szűrő cseréjekor kis tömítő szilikont érdemes adni a peremének, víz a motorba jutva drága móka tud lenni. Belül a levegő rostélyokra nem érdemes rakni semmi telefon tartót vagy hasonlót, törékenyek. Alul a pótkerék kapja a vizet rendesen, nem árt otthoni kényelemben egyszer leszedni és mindent jól bezsírozni, hogy szükség esetén lejöjjön könnyen. Esetleg gumiszőnyeg az ülésekhez, hátra pedig alul-oldalt rétegelt lemez burkolat nem árt, könnyen puklis tud lenni a vékony fém, illetve megkophat a kárpitozás elöl. Volt közöm több tíz darabos flottához, azok alapján hirtelen ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gyúrósok ide!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Túra és kirándulás topic
- Milyen egeret válasszak?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen