- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Megkerestem, ugyanaz az előírás, mint nekem.
A legegyszerűbb, ha megveszed ezt. Az olaj ugyan nem a paletta legteteje, minőségben lehet feljebb lépni, de ez a gyárija, teljesen megfelel ez is. De ha esetleg mást szeretnél, akkor a fenti S2-es minősítése legyen meg.
Szűrőbőkből én a gyárit preferálom, de a Mann, Hengst vagy Mahle darabokkal sem nyúlsz mellé. -
csongi
veterán
Olajból Mannolt használok. Drága a selena pacsálni.
A napi használat 90%-ba 3km aztán teljes lehülés majd 3km. Erre nem teszek bele selena olajat. ha tetszik ha nem, az sem bírja. Így A tél elején és a tél végén csere. Így kb Mannolból is annyi. Sajnos környezet szennyezőbb.
Ezekre van az elektromos jármű meg a bicikli. De abból általában vita van Inkább olajat cserélek, ha agyon csapom azért lecsuknak
Persze, ha havonta benne van 3-400Km pálya, akkor nincs gond.
gyartyából ha tudod tegyél iridiumosat, kb el is felejtheted fél életre a cserét.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
En a 7915 ot hasznalom. A 8 szelepes motorba nem tettek kipufogo gazt kezelo rendszereket, nincs turbo.
De tigrisek kijavitinak ha tevedek. Leirasok szerint az M2 is elegendo.
Azert az olaszok is el tudnak nagyolni ezt azt egy manualba. .
Lattam mar 6os csavarra 23 Nm meghuzasi nyomatekot es stb.
Sztem egyszerubb volt hagyni az s2-t, az tudja az M2 is.
ACEA besorolasa is magasabb az S2 nek. -
-
hroberto
veterán
A Giulietta-ban volt ilyen motor (105 LE), azt mondják ebben is okozhat gondokat az olajszivattyú tömítés, igaz nekem nem volt ilyen jellegű bajom, de ha nem adtam volna el, valószínűleg a következő olajcserekor kicseréltettem volna.
190 ezerrel adtam el, semmi baj nem volt a motorral, a befecskendező rendszerrel. 10 ezrenként cseréltem az olajat 20 ezrenként gázolaj szűrőt.
Maga a 105 LE nem hangzik soknak, (mondjuk azt nem tudom, hogy a Lancia - ban a 105 vagy a 120 lovas van), viszont a nagy nyomaték (340 Nm) miatt egész kellemesen mozgatja a motor az autót, és a fogyasztás is nagyon jó volt.
A DPF-el lehetnek gondok (ha van benne), de ha havonta 2X autópályán is mész vele, valószínűleg nem lesz ezzel sem baj.
Az 1.4 8V motoroktól jóval dinamikusabb egy 1.6 Multijet az biztos!
A Stilo rozsdál úgy tudom valamint a 95 lovas motor eszi az olajat (egy haveromnak volt), és az sem izomkolosszus.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
erik365
aktív tag
Bravoban szeretik, az olajszivattyú tömítése okozhat hidegindítási problémákat,
de ezt egyszer kell megcsinálni, aztán ellehet felejteni. Fogyasztása is nagyon baráti, ha normálisan használja az ember. Nem tudom hány kiló a Lancia, de ha a Bravosoknak elég szokott lenni az erő nem hiszem, hogy a Lanciat rosszabbul mozgatná a 105 lovas motor.1.4 T-jet M32
-
-
gipsztigris
addikt
Megbízható motor bármilyen körülményekre! A Deltámban is 1.6 Multijet motor van és jelemzően napi 2x5 kilométert autózom a munkahelyem és lakás között, 310+ ekm-el a háta mögött és köszöni szépen tök jól van! Időnként ki kell "kormolni" amihez nem szükséges autópálya, csupán alacsonyabb sebességi fokozatban emelt fordulatszám, és minden a "helyére kerül".
Amiket írtak - olajszivattyú szűrőkosár ajakos tömítés, EGR hűtő ház repedés, szívósor kokszosodás (ha bontani kell a szívósort akkor cserére kell felkészülni, mert a szívósor repedése borítékolható) -, típushibának mondható, de mindezek ellenére egy nagyon gazdaságosan fenntartható és megbízható motor az 1.6-os Multijet."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Őszintén szólva, az alkatrészek árai és minősége nagyon széles spektrumon mozog, ezért szerintem először azt kell eldönteni, hogy mit kell cserélni és milyen állapotban van a jármű.
Persze, indikatív árajánlatot tudunk adni minden kopóalkatrészre és munkadíjra , de szerintem jobban jársz, ha elviszed egy olaszos szakihoz, aki átvizsgálás után ad egy konkrét ajánlatot az autódra.
A munkaidő nagyjából fix -amit írtam-, ezt kell felszorozni az adott műhely rezsióradíjával.
Átvizsgálás és javítás tekintetében állunk rendelkezésedre, ha olaszos szerelőt keresnél."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
igazabol a hagyomanyos MacPherson futomuhoz kepest annyi a diffi szerkezetileg a u.n. DW futomuben, hogy elol nem egy also lengokar van csak, hanem van egy felso is
ezen kivul stabilizator szilent stb az ugyanugy van mindkettoben, szoval ott nagy diffi nem lesz
vki pl az olasz ebay-rol megrendelte az osszes cuccot ehhez egy helyrol, stabszilenteket, lengokarokat, -30mm-t csüccsentős komplett rugo+lengescsillapitot elore-hatra, es evek ota hasznalja
nem kopott ki, nem zorog semmije azota se
az elso-felso lengokarbol lattam olyat, hogy van rajta zsirzoszem, ugyanis leggyakrabban az konyul letöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen