Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
A Multiair ritka, mint a fehér holló, a 120 lovasból van rengeteg. Ami pedig szuperjó motor, ez tapasztalat
Elkezdhetnék felsorolni pár előszériás betegséget, de ez már a fl utáni, valószínűleg semmi nem lenne már releváns. Az új Bravok legnagyobb része 2007-es vagy 2008-as.
Ami szerintem továbbra sem az igazi, az a digitklíma. Kicsit hektikusan működik, és előfordul állítómotor meghibásodás.rip and tear, until it is done
-
aphra2
aktív tag
Úgy rémlik van a topikban vkinek talán Ő tud bővebb infót.
A bravoval nem nagyon tudsz mellényúlni , én eddig kormánymű kopogásról hallottam igaz az még a régebbi modelleknél volt , szintúgy mint a hidegindítási gondok némely autónál , erre a multiair motorra még semmi panaszt nem hallottam.
Ami a legfontosabb a némettel szemben a gyorsabb értékvesztés.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zoo8800
veterán
Apróbb kis vacak dolgai szoktak, lenni, a Bravo nem az a lerohadós fajta. De mondom, ezek főleg a régebbi, 4-5 éves kocsikra jellemzőek. Ha elmész kipróbálni, a klímát nagyon nézd meg. Néha nem nyit a távirányító, de ilyenkor kulccsal nyitható. Izzók nem szoktrak kiégni.
Az első ülés egy picit lehetne lejjebb is, az oldaltartás viszont remek. A kárpit nem hétköznapi darab, majd nézd meg jobban, tetszeni fog. A Cityservo se hülyeség, kisujjas a kormányzás alacsony sebesség mellett. A motor pedig állat, nagyon megy és szép hangja van. Bőven 2000 alatt elkezd tölteni a turbo. A fogyasztással 8 liter körül számolj.Amit nagyon nem szeretek ebben a kocsiban, az a hátsó lábtér, az lehetne több is. Tolatáskor hátra kilátni nem lehet. A pakolóhelyek se a legjobbak, meg lehetett volna oldani jobban is. A kézifék mellett a 2 pohártartó nagyjából semmire se jó. A hátsó futómű lehetne picit halkabb. Más szarság nem nagyon jut eszembe.
Jó kis kocsi ez egyébként, én (újra) ezt venném.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen