Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Én 1.4 T-jettel venném, ha nyomod éhes, meg egyébként is van egy minimális többlete a konkurencia közvetlen befecskendezéses motorjaival szemben, de ugye tudjuk annak a hátrányát.
1.4 T kevesebb huncutságot tartogat, mint a dízelek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4655 üzenetére
Melyik Suzuki? Suzukinak saját fejlesztésű a motorja (kivéve a dízel, az valóban Fiat), és tudtommal azok közvetlen befecskendezésűek, ráadásul kisebb és könnyebb a kaszni.
Azt nézd, hogy te hol használod többet, spritmonitort nézve 7,9 az átlaga a 120 lovasnak és 8,0 a 150-nek.
"Bad reklám is reklám too"
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Egyik legjobb motor az 1.4 T-jet. Nekem 150 lovas sportom van, nem az 5 literből eljárok kategória, viszont ha odalépsz neki akkor szépen szedi a lábát.
Benzinből nálam 8-8.5L a fogyi, LPG-ből +1L, 18-as felnikkel. Kisebb felnivel volt, hogy eljártam 7literrel is, ha meg öregurasan vezetsz kijön a 6.5 is.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4657 üzenetére
120 és a 150 lovas, az a T-Jet, a 140 pedig Multiair.
"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Szia!
Nekem is 1.4 T-Jet Bravo, 120-as, + LPG.
Nagyon jó gép, imádom.Félre kell tenni klímaterelő moci, és féltengely javításra, ez 100%.
A többi nem vészes. -
.:Kristian:.
addikt
válasz Luck Dragon #4661 üzenetére
A 18-as is gyári méret, a sport azzal jött ki. Szerintem nem bánod meg ha turbo benzin mellett fogsz dönteni.
-
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #4661 üzenetére
Márkaszervizben rengeteg....
Van mind a kettőre bejáratott szerviz/szerelő.
A klímaterelő mocik cseréje 40-50K, a féltengelyekre 80-100K-t kell félre tenni.Pont ilyen az enyém :
Fogyija 7 és 9,5 között mozog, szinte csak gázzal járok.
Ha kell sok-sok info, jelentkezz ide : Fiat Bravo 2 Club 2007-
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Én tjet-et vennék Nálam tatásan minimális várossal 6.5 az átlag télen azért 7felé, amúgy 8as átlaggal,sok autópályás használattal vettem a kocsit 3 éve--268ezernél tartok--tjet sport---ha kell neked is küldök egy teljes összegzést( egy korábbi beszélgetés ) amit a facéról vagy az indexről szedtem össze az előforduló hibákról ,ami vásárláskor előny
[ Szerkesztve ]
-
Cseri0058
őstag
válasz Luck Dragon #4674 üzenetére
Jobban megnézve nekem bőven elég az 1.3 as 90lovas verzió. Lényegesen olcsóbb is mint az 1.4 vagy 1.9 es. Ez is ugyan olyan jó?
800k körül kéne majd kifogni egyet -
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #4877 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #4879 üzenetére
Hagyományos automatához képest az olajcserén kívül konstrukcióból eredően számolni kell kuplung+kettőstömegű cserével pl (száraz kuplungnál hamarabb), illetve beszállító/konstrukció függő a mechatronika élettartama.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Luck Dragon #5098 üzenetére
nálunk van egy 1.6 diesel a cégembe
tök jó, erős
doblo maxiban van, 6-os váltóvalcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Luck Dragon #5101 üzenetére
a nm-t nem tudom pontosan, de 120le, igen
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Luck Dragon #5103 üzenetére
hajtósan 10l a város, 5-6 az országút
kis furgonhoz képest nagyon jó erős
sajnos nem vezettem a felsorolt autókat így nem tudok állást foglalni a váltóval kapcsolatban, de nincs vele semmi különös, jól kapcsolhatócryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #6485 üzenetére
Szerintem nem feltunoen olcso, 11 eves Fiat, abbol is Albea, kb helyen van az ara. Ennel tobb lenne, akkor csak hirdetve lenne, eladva nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Arni9010
aktív tag
válasz Luck Dragon #6558 üzenetére
Amit neten találtam, a FL modellbe már lehet rakni:
[link]Ahogy látom hasonló a helyzet, mint a Stilonál.
Első körben nézd meg a biztosítéktábla alatt, meg van-e a gyári csati.
Ha megvan, és esetleg megy bele csatlakozó, akkor valószínűleg a kormány burkolat alatt van csatlakozó, csak rá kell dugni a kart.
(Nekem is így volt, az összes JTD Stiloban ki van építve végig a kábelezés, csak kart kell hozzá venni meg MES-ben bekapcsolni a visszajelzést a műszerfalon) -
kido.resuri
csendes tag
válasz Luck Dragon #6558 üzenetére
Csak az 1.4, 1.8 benzin és 1.9 jtd motorok esetén lehet a gyári tempomatot működésre bírni. A Stilokkal ellentétben nem kell semmit programozni, csak beépíteni a kart.
-
válasz Luck Dragon #6857 üzenetére
Köszönöm
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #9049 üzenetére
GT-ben más a 3.2 V6, mint 159/Brera/Spider trióban. Előbbi Alfa motor, utóbbi GM. Nem annyira porblémás egyébként az utóbbi sem, de a fenntartása elég húzós, nézz utána vezérléscserének és társainak (illetve rémlik valami probléma a hengerfejjel is, de ez nem 100% ).
Utóbbiakból én 1.8 TBi-t vennék, GT-ből mehet a 3.2 V6, de annak sem olcsó a vezérlés cseréje."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #9053 üzenetére
Nem, azokban más motor van (54 fokos hengerszöggel), az Alfáé 60 fokos.
Vectrába és társaiba a 2.8-as turbós már az a motorcsalád, ami az Alfában van.
(Europában csak a Suzuki Vitarában találod meg azt a V6-os motort, ami a 159-ben van)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #10691 üzenetére
Nem, az a FireFly motorcsalád nagyobbik tagja. 1.0 3 henger, 1.3 es 1.5T 4 henger.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen