- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
A kis kétajtós Fiat UNO ról elmondok egy történetet.
Kb 5-6 évvel ezelőtt egy cserekapcsolat álltal kimehettem a haverommal Németországba. Családoknál laktunk nekünk egy nagyon rendes család jutott máig tartjuk a kapcsolatot és azóta nagyon jó barátok lettünk a német sráccal. A mutterjának volt ilyen 90es Fiat Uno ja kis kétajtós. Apám az az autó úgy ment hogy azt nem tudod elképzelni pedig nem volt semmi tuning. Úgy képzeld el hogy full kanyargós úton a nő 140-150el úgy átment a kanyarokon mint más az egyenes úton. Első nap volt még nem ismertük, néztünk mint rozi a moziban. olyan szintű volt a ténykedése hogy haverom aki akkor 5éve kinőtte a kocsiban lévő rosszullétet, úgy hányt mint a lakodalmaskutya, abszolut úgy mint a TAxiban.
Persze ez egy kiragadott példa de én azt az autót máig gondolkodás nélkül elfogadnám.
[Szerkesztve] -
Agressor1
tag
Na jo, hat 17 evesen en se mazda626-ost akartam volna, de igy 30 evesen mar , foleg, hogy rengeteget jarok belfoldre, hat igy ez nagyon kenyelmes, ha hosszutavon egy nagy autoval jar az ember, fel van rakva ra alu felni, meg egy 225-os continental.. ugy tapad az utra, mint allat
Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
#16741888
törölt tag
Hát igen. Ismerem a szitut, de még mindíg jobban jártál mert neked legalább az autót megengedik. Nekem még egy Trabantot sem engedett meg Mutterom úgy hogy a kocsitól az átiratásig mindent én fizettem volna
Én már belenyugodtam hogy ha dolgozok akkor megveszem a jó nagy motorú verdát és zúzok addíg meg szép ábránd marad. -
TitiRii
senior tag
te nem tanultad ezt sok évig és te maragy csak a gyorsitó pumpás 2 torku mikuni karbis toyotádnál
ha sok pénzed lesz veszünk rá egy pgmEFI szivosort és compot hozzá(hengerenkénti befecs)Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
hobizoli
nagyúr
Tobb generacio turbodizel is van, ugyanugy fejllodott ez is, mint a benzineseknel a karburator, injektor, elektronikus injekor vonal...itt kezdodott a elokamras turbodizel rendszerrel (TD), aztan jott a direkt befecskendezeses turbodizel (TDi.d., Fiat Croma 1.9TDi.d. (1988)), aztan jott a kozosnyomocsoves direkt befecskendezeses turbodizel (JTD), aztan meg a tobb pontu direkt befecskendezeses turbodizel (MultiJetTD), ennek piezo elektronikus vezerlese van.
Ezeknel persze mindig ott van az intercooler is, es mind TDI-nek szamit.
A legutolsonal egy befecskendezesi utemben egy hengerbe mar akar 5x is tortenhet gazolaj hengerbe jutasa.
Egyre nott a befecskendezesi nyomas, amitol a gazolaj beporlaszatsa is egyre jobb lett, az elokamras rendszer ''csak'' 160-180bar-l nyomja be a materiat, az MJTD meg mar 2000bar korul.
A HDI az is kozosnyomocsoves turbodizel, de a PSA konszern fejlesztese, ezert ok ugy nevezik, de szinten TDI technika
A VW PD rendszere is TDI, az is egy turbodizel intercoolerrel, csak ott adagolo fuvokak vannak.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest