Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    Roomscale játékhoz és fejlesztéshez (unity, unreal) szeretnék VR headsetet venni.
    Kicsit tanácstalan vagyok, hogy Rift vagy Vive legyen.
    Ahogy elnéztem roomscale esetén a Rift és a Vive árak között nincs lényegi különbség, csak az oculusnál több a rejtett költség (touch kontroller, dedikált usb3 kártya, usb hosszabbító kábelek, harmadik szenzor). Így az ár nem elsődleges kérdés.

    Kérdéseim:

    Azt tudom, hogy a Vive trackingje jobb (meg általában tisztább, szárazabb érzés), viszont a szoba mérete elég kicsi, max 1.5x1.5 méter a játéktér (2.3m x 3.5m szobában). Ekkora méretben nincs gond a vive-al? Illetve 2 db. rift szenzor nem elég ekkora helyen?

    Súlyban, kényelemben van jelentős különbség a szemüvegek között? Főleg pár órányi viselés esetén.

    Ülős játékoknál (pl. Elite Dangerous) a Vive mennyire használható? (Támlás irodai székkel, ahol a fej hátsó része nagyrészt takarásban van.)

    A vive-ra írt szoftverek oculus touch-al mennyire működnek? Azt tudom, hogy nagyjából mennek, de érezhető jelentős kompromisszum?

    Számít, hogy az oculushoz több az exkluzív tartalom? Vagy azok is nagyjából a demók és a minijátékok szintjén mozognak?

    Végül: van valakinek fejlesztői tapasztalata a két cuccal? Mire érdemes figyelni?

    Amazon vásárlásnál szvsz arra kell nagyon figyelni, hogy ne külsős eladótól, hanem magától az amazontól vegyél. Az amazon külsős eladói rendszere egy katasztrófa, igen nagy részük csaló. Szerencsére az amazon garancia tényleg működik, így a pénzed nincs ugyan veszélyben, de a frusztrációt és a heteken át tartó levelezést, mire visszakapod a pénzt érdemes elkerülni.

Új hozzászólás Aktív témák