Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Matthewsz

    aktív tag

    válasz Gyuri27 #730 üzenetére

    Már az első telefonon érdeklődésnél is kioktatva mondta, hogy mi a baj, ne is próbálkozzak semmivel, vigyem és kész. Tegnap elvittem, 35 ezer forintért beadtam az iphone 2g-t képernyőcserére, amikor kérdezte a hibajelenséget 2-szer sem értettem mit kérdez, ezért másodszor is visszakérdeztem, és értetlenül nézett. Tanulja meg kinyitni a száját. Tegnap több helyen is érdeklődtem, hogy ki mit mond, hol mennyibe kerül a javítás, és ők bizonyultak legolcsóbbnak. Ma reggel láttam egy tegnap érkezett e-mailt, amiben 3 ezer forinttal olcsóbban megcsinálják, de nem az a lényeg, hanem hogy nem 2 hétig tart, hanem 2-3 napig. Ezért ma fel mertem hívni a V-telt, hogy leadták-e már a telómat, hát persze hogy igen, mennyibe kerül nekem ma visszahozni, a bevizsgálás áráért. Ez nem is lenne probléma, ha már ugráltattam őket akkor kifizetem. Ma bementem a telefonért, nyilván nem fogadtak vidáman, egyből kérték a pénzt, én előbb a kértem a telót, utána meg a bevizsgáló szakvéleményt, erre: "mindjárt írunk egyet". Na, gondoltam magamban, ezek semmit nem vizsgáltak rajta, de a 2500 ft-ot megérdemlik ha már elküldték meg visszahozták a készüléket. Miközben az egyik a gépen csinált valamit a "szakvéleményért" a másik végig oktatott, hogy most hány emberből csináltam hülyét, stb.
    Végül azt mondja, hagyjuk az egészet, és visszaadta a pénzt. Én nem akartam elfogadni, mert így én érzem rosszul magam, hogy ingyen ugráltattam őket. Próbáltam visszaadni, nem kell. Hát jó. Még mindig prédikált, elnéztem egy pillanatra, "hozzád beszélek, nézz rám!" Többször is elnézést kértem, mert lényegében én vagyok a hibás, de a hangsúly azon van, hogy mennyire neveletlenül beszéltek velem már az első telefonálás közben, az ügyféllel, aki mondhatni, eltartja őket.

    A sztorit direkt nem írtam hozzá az előbb, mert abban a részében én vagyok a. De attól függetlenül gondolom értitek miről beszélek.

Új hozzászólás Aktív témák