- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Nyomtató topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matthewsz
aktív tag
Már az első telefonon érdeklődésnél is kioktatva mondta, hogy mi a baj, ne is próbálkozzak semmivel, vigyem és kész. Tegnap elvittem, 35 ezer forintért beadtam az iphone 2g-t képernyőcserére, amikor kérdezte a hibajelenséget 2-szer sem értettem mit kérdez, ezért másodszor is visszakérdeztem, és értetlenül nézett. Tanulja meg kinyitni a száját. Tegnap több helyen is érdeklődtem, hogy ki mit mond, hol mennyibe kerül a javítás, és ők bizonyultak legolcsóbbnak. Ma reggel láttam egy tegnap érkezett e-mailt, amiben 3 ezer forinttal olcsóbban megcsinálják, de nem az a lényeg, hanem hogy nem 2 hétig tart, hanem 2-3 napig. Ezért ma fel mertem hívni a V-telt, hogy leadták-e már a telómat, hát persze hogy igen, mennyibe kerül nekem ma visszahozni, a bevizsgálás áráért. Ez nem is lenne probléma, ha már ugráltattam őket akkor kifizetem. Ma bementem a telefonért, nyilván nem fogadtak vidáman, egyből kérték a pénzt, én előbb a kértem a telót, utána meg a bevizsgáló szakvéleményt, erre: "mindjárt írunk egyet". Na, gondoltam magamban, ezek semmit nem vizsgáltak rajta, de a 2500 ft-ot megérdemlik ha már elküldték meg visszahozták a készüléket. Miközben az egyik a gépen csinált valamit a "szakvéleményért" a másik végig oktatott, hogy most hány emberből csináltam hülyét, stb.
Végül azt mondja, hagyjuk az egészet, és visszaadta a pénzt. Én nem akartam elfogadni, mert így én érzem rosszul magam, hogy ingyen ugráltattam őket. Próbáltam visszaadni, nem kell. Hát jó. Még mindig prédikált, elnéztem egy pillanatra, "hozzád beszélek, nézz rám!" Többször is elnézést kértem, mert lényegében én vagyok a hibás, de a hangsúly azon van, hogy mennyire neveletlenül beszéltek velem már az első telefonálás közben, az ügyféllel, aki mondhatni, eltartja őket.A sztorit direkt nem írtam hozzá az előbb, mert abban a részében én vagyok a. De attól függetlenül gondolom értitek miről beszélek.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen