Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #24845312

    törölt tag

    válasz RudiLicenc #5060 üzenetére

    Személyesen lenne még csak a nagy keveredés, akkor már ezerszer inkább az e-mail. Le nem mondok róla, mert 2 db videokártya is volt abban a rendelésben, ami megrendelést aztán töröltek is, de mégis kiszámlázták, és kiküldték. Itt is van amúgy nálam mindkét videokártya, és az egyiknek még a sorozatszáma is egyezik a számlán lévővel. A másiké már nem annyira.
    A jófejséggel nincs gond e-mailben sem, ezért nem is értékelem őket sohasem, mert nem tudok válaszolni a feltett "Hogyan értékeli az eredményt és a specialista munkáját?" kérdésre, mivel csak egy választási lehetőség van. Az ügyfélszolgálatos munkájával nincs gondom, tud köszönni, udvarias, és a türelmemet kéri, az ügyet pedig állítólag továbbította az illetékesek felé. Ettől függetlenül az alza egy legalja hulladék cég, folyamatosan elb@sznak valamit, és nagyon nehezen, nagyon sokára tudják csak megoldani a problémákat mostanában. Ha lehetne értékelni az ügyfélszolgálatost, neki jó értékelést adnék, ha pedig lehetne az alzát is, akkor a legrosszabb értékelést adnám neki. Az én szememben 1-2 éve még a legjobbak voltak, most már egyértelműen a legrosszabbak.

Új hozzászólás Aktív témák