- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
chungee
addikt
Napot!
Aktiválnám a prime gaming-et de állandóan ezt kapom, pedig le is vonta a 2usd-t Mi lehet a baj
[ Szerkesztve ]
-
Taci
addikt
Segítenétek megérteni kérlek, mi-hogyan-miért történik?
Elmentem az Amazon.de-re, ott a Sony Store-ba. (Visit the Sony Store)
Azon belül egy termékkategóriába, ott kiválasztottam egy terméket, kosárba raktam, fizetésnél viszont nem Sony vagy Amazone EU volt írva, hanem "MeCom e.k".Hogy van ez? A Sony Store nem a Sony Amazonos "boltját" hivatott reprezentálni, hanem a márka termékeinek gyűjtőhelye?
Én abban a tudatban rendeltem igen nagy összegben onnan, hogy az bizony a hivatalos Sony Store.
De ahogy a Google-találatokat nézem erre a MeCom resellerre, úgy látom, szépen meg lettem vezetve...De nem értem, hogy lehet ez. Minden alkalommal el kell akkor mennem fizetésig, és ha ott nem Amazon EU-t látok, akkor kamu a dolog?
-
Taci
addikt
Köszönöm.
A termékoldalon hol látom, hogy ki az aktuális eladó?
Itt van pl. ez a termék. Csak úgy látom, hogy ha kosárba rakom, elmegyek a fizetésig, oda van kiírva egyedül, hogy:
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.Tegnap pont megjártam majdnem vele, mert jó áron volt, elmentem a Sony Store-ba (amit akkor a Sony hivatalos Amazonos store-jának hittem), ott is ugyanezen az áron volt, a termékoldalon láttam felül, hogy "Visit the Sony Store", és ebből azt gondoltam, hogy ez a hivatalos Sony eladó. Aztán csak a végén, fizetésnél vettem észre, hogy nagyon nem hivatalos eladó...
Termékoldalon nem is lehet látni, hogy az aktív "Buy now / Add to Basket" gombokkal melyik eladótól veszek? Tényleg végig kell menni fizetésig, hogy kiderüljön, hogy csak egy noname eladó rakott be egy kamu kedvezményt?
Nincs erre valami mód, amit nem vettem eddig észre, hogy már a termékoldalon is lássam, az aktuálisan kiírt ár (és a gombok) melyik eladóra vonatkoznak?
Egyedül a jobb sáv alján vettem észre egy gombot (ami a linkelt terméknél így néz ki most: New (2) from €999.00 FREE Delivery.), amire kattintva láthatom, hogy az aktuális ár kihez tartozik.
És ahogy látom, ez az egyedüli módja. Vagy nagyon nem látom át ezt a rendszert... -
Taci
addikt
Oh, köszönöm. "Amazon EU"-ra kerestem rá szövegesen (emiatt: Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), ezért nem találtam most.
Sajnos a tegnapi "akció" már nem él, megnézném, akkor mi volt kiírva ott. Csináltam egy képernyőfotó-részletet, de pont az a rész hiányzik.De akkor ezek szerint ott kell nézni. Köszönöm.
-
Chesterfield
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy csapra szerelhető öntözésvezérlőt, ami néhány nap után elromlott.
Hogy tudom visszakérni a pénzem? A terméket vissza kell küldenem? A visszaküldésért fizetni kell?köszönöm
-
virkir
veterán
Üdv urak
Lenne némi problémám, segítséget kérnék.
A történet időrendben:
szept.5.-én beizzítottam a prime fiókot, meg is terhelték a megadott kártyámat gond nélkül.
szept.7.-én gondoltam egyet és hatalmas 30 euroért rendeltem egy Fire Tv stick-et megadva egy új Revolut kártyát amire jött is egy nullás terhelés leigazolni a kártyát és email az Order Confirmation-ról. Mindez 18:32-kor.
Még mindig aznap vagyunk amikor is 18:40-kor érkezik egy mail, hogyaszongya Your Amazon account is temporarily on hold.
Linkre kattint az ott leírt, lehet félreértett lépéseket végrehajtva küldök egy választ adatokkal, kártyafényképpel.
szept.8. Szép napra virradtunk, mikoris érkezik egy újabb mail hogyaszongya nem tudták azonosítani a 6609 végű Revolut kártyám, hiszen azt terhelték meg nullás összeggel és azonosítsam mindenhogyan, hogy enyém a kártya.
Számlakivonat, személyi, lakcímkártya anyámkínja feltölt és hátradől, hogy már minden rendben lészen.
A nagy szart.
Délután négykor ismét egy mail amiben ismét kéri az igazolványokat és adjak meg telefonszámot is. Hogydögölnétekbazmeg. Elküldve amit kértek.
szept.9. Már kimondottan hiányoltam, de nem kellett csalódnom, ismét egy mail amiben ismét leírják, hogy azonosítási gondjaik vannak ééés... most jön a csavar az 56-os végű kártyámmal van gondjuk amiről a Prime előfizetést gond nélkül levonták négy napja.
Ismét számlakivonat etcetera feltölt, amire másnap, szombaton ismét levél, benne egy link amire kattintva dobtak egy sms-t abban link megnyit és igazol, hogy én vagyok én.
A mai nap belépési próbálkozásnál ismét sms, ismét link igazolás amire a válasz
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot remove the hold on your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further support.
Különösen az utolsó mondat aranyos. Hogyan? Vazze te nyomorult.
Itt mindenki hülye?
Itt?
Mindenki.
Mit lehet tenni, hogy végre használhassam ezt a szart amire kitalálták, mert ugye support az csak bejelentkezve működik, az email-ek no-reply-sek."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
aktív tag
Igen, ők valóban hülyék Talán nem indiaiakat kellene alkalmazni még a dokuk ellenőrzésére is.
cs-reply@amazon.com .co.uk .de vagy egyéb domainek a support email címe. Ha német, francia vagy egyéb nem angol Amazont használsz akkor azon a nyelven írj nekik akár DeepL használatával, ők nagyrészt egész értelmesek.
jeff@amazon.com - Jeff Bezos asszistensz csapatának az email címe, ha jó kedve van valamelyiknek van akkor nem passzolnak le az indiaiaknak
Vagy felhívhatod őket telefonon, a .com -os számot Skypeos telefonhívással ingyen tudod hívni (1 hónapos próbaidőszak)
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
Sziasztok!
Kis segítség/tanács kellene egy UPS-es csomaggal kapcsolatban. Rendeltem az amazon-ról egy könyvet amit a UPS hozna ki, de már 3 napja hiányos/rossz címadatok címszóval megvan akadva tracking szerint. Elvileg minden nap megpróbálják pontosítani a címet amazontól, de aztán nap végén felkerül a frissítés, hogy nem jó. Az amazon oldalán ott a cím, nincs gond vele (elvileg), van értelme várnom hátha megoldja az amazon-UPS kettős, vagy vegyem fel kapcsolatot a UPS-el? Utóbbi esetben mi célravezető, e-mail vagy telefon? Visszaolvasva láttam hogy többen személyesen mentek el a csomagért, de ez nálam nem opció (útiköltség több lenne mint a csomag értéke).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Köszönöm, sikerült elérnem őket, hétfőn jön a csomag. Mint kiderült, telefonszám hiányzott a futárnak. Megnéztem, és amazon oldalán szerepel a kiszállítási címnél, szóval nem tudom miért nem adták át a UPS-nek (nemzetközi formátumban volt, ez se lenne kifogás), vagy mi történt vele.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Ez jó gondolat. Volt már korábban rendelésem amazon-ról, de az még másik címre ment, ezért hittem azt hogy itt tényleg a konkrét címmel lehet baj. Korábban átkerült a számom, mindig hívtak előtte, de az már majdnem egy éve volt. Azóta változhatott a dolog, vagy tényleg néha előforduló hibába futottam bele.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
doni11
tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy a Német Amazon-ról vásárolt eszköz (nyomtató) érvényes garanciája átruházható?Alap esetben a vásárlási előzményeimből kiválasztva a terméket simán vissza lehetne küldeni garanciális javításra-cserére, de nem én vagyok a vevő, ezért ez a lehetőség nem játszik.
Garancia papírom van, de mivel nem én vagyok a vevő, nem tudom hogyan tovább...
Előre is köszönöm az útba igazítást .
doni11
-
aktív tag
Szia, nem hiszem és erről infót se igazán találtam, jobban jársz, ha megkérdezed őket. cs-reply@amazon.de , németül írj nekik (www.deepl.com), akkor nem indiaiakat kapsz általában, bár néha a nem angol nyelvű support színvonala is kérdéses tud lenni.
Én a helyedben inkább elintéztetném azzal aki vásárolta.
-
Spec
őstag
Kis beszámoló...
Írtam mindegyik emailre, ami létezik, még a Bezos-os ra is. Arról semmi válasz nem jött, a cs-replysről meg csak a szokásos copy paste. legaláb 5 emailt írtam, és ugyanaz. A végén még el is küldtem őket a sóhivatalba, meg totál idiótának tituláltam őket, de ugyanaz. Szóval itt érdemben nem foglalkozik a problémával senki, az biztos.
Felhívni nem vagyok hajlandó őket, kizárt dolog. Úgyhogy kapja be az Amazon. Ha nem kell nekik egy új Prime előfizető, akkor erről ennyit."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
btraven
őstag
amazon.co.uk
120 GBP a kiírt ára szállítással együtt, fizetés előtt, erre jöhet még rá bármi VÁM vagy ÁFA? Mert most már EU-n kívül van.
-
aktív tag
válasz btraven #9719 üzenetére
Ha az eladó az Amazon akkor nem, abba már benne van minden, pár dollárt általában vissza is kapsz hetekkel később, mert valamivel többet vonnak le.
Ettől függetlenül, ha DHLel jön akkor ugyanúgy ki kell töltened a vámnyilatkozatot (Kinyomtatod, kitöltöd, beszkenneled és elküldöd emailben), ha UPSel jön akkor csak kihozzák és kész.
-
panyongf
csendes tag
Sziasztok!
Amazon.de-ről szeretnék rendelni és a kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e valahogyan csomagautomatába (pl. DHL) kérni a szállítást vagy az itthon nem működik?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
aktív tag
válasz panyongf #9723 üzenetére
Szia, lehetséges, de szerencse is kell hozzá. Nem választhatod ki, hogy milyen futárszolgálattal küldjék a terméket (Ezért kell a szerencse), de ha DHLel jön akkor egyszerűen felhívod a DHLt és átirányíthatod a csomagot egy Service Pointra vagy akár csomaguatomatába.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
A német amazonos rendelések visszaküldése inverz csomagként a postán még működik?
-
tomic
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy egy termék vàsàrlàsa után ha garanciális probléma lenne akkor az is az Amazonon keresztül történik?
Tehát ha a készülék meghibásodik akkor is először az Amazonhoz küldöm vissza vagy akkor már az eladónak? -
aktív tag
Szia, szóval maga az eladó nem az Amazon? Attól függ, hogy ki küldi el neked, Fulfilled by Amazon vagy mindent a 3rd party cég végez? A terméklapon látod az eladót és, hogy ki végzi a logisztikát.
Az első esetben, ha nem mond mást az eladó akkor az Amazonhoz, második esetben pedig értelemszerűen a céghez aki árulja.
[ Szerkesztve ]
-
tomic
addikt
Szia!
Köszi a segítséget.
Utána olvasva mind az eladó és a feladó is a cég nem pedig az Amazon.
Sajnálom, mert így nem merem megvenni.
A cég ugyan német de ahogy el van "hígulva" az az ország nem egy tuti garancia. Főleg úgy,hogy szinte mindent forgalmaznak(tetőcsomagtartó,asztalidísz,tv, Playstation, mosógép,telefon,fűrész,stb). Bár ugye ne ítéljünk elsőre.
Én amúgy egy kávéfőzőt néztem ki. -
sysrq
őstag
Sziasztok! Két éve már vásároltam az amazon.de-n, nem is volt semmi nehézség. Most a belépésnél írja hogy majd küld üzenetet a telefonszámra de semmi. A szám nem változott. Az első után 10 percel kértem még egy üzenetet de azóta eltelt 12 óra. Mit rontok el?
Keresek Thermalright 1150 lefogatót
-
Lala6
őstag
Sziasztok!
Első vásárlásom bonyolítottam le az amazon.de oldalon és sajnos felfüggesztették a fiókom.
Regisztrálva már régóta vagyok, de csak most szerettem volna rendelni, azt is mailboxde.com-os címre. Mindent megadtam rendesen, a vásárlás végén felajánlott egy 30 napos Prime előfizetést is, azt is elfogadtam. Revolut kártyával fizettem volna, a kártyát ellenőrizte és engedélyezte először az amazon.de, majd utána a prime is. Leadtam a rendelést, amiről megjött az email, majd rövidesen egy másik, hogy a fizetést nem tudják ellenőrizni, ezért felfüggesztették a teljes fiókom.
Megtettem amit kértek, elküldtem a Revolut számlakivonatot, amin látszik az Amazonos ellenőrzés.
Ezen kívül tudok még valamit tenni, hogy visszakapjam a fiókom? Valamint 24 órát írtak az ellenőrzésre, ezt jól gondolom, hogy nem lehet meggyorsítani?Nem tudom, hogy mi lehet a bajuk, a kártya jó, van rajta pénz is, az én nevemen van, max. a mailboxde.com-os szállítási címmel lehet gondjuk, de mondjuk egyértelműen a kártyára panaszkodtak.
-
aktív tag
Hivatalosan nem lehet mit csinálni, de ha kitartó vagy akkor hívogathatod őket amíg pont bedob egy kedves supervisort (Német és angol vonalon is ki lehet fogni őket, de köztük sincs mindegyiknek jogköre megnézni az ide beküldött dokumentumokat) aki ott hívás közben ellenőrzi (Normálisan ez az indiaiak melója). A helyedben én várnék, mert erre elég kevés esély van és nem 20 perced menne rá.
Az automatikus rendszer ellenőrzi a rendeléseket, nem ember találta gyanúsnak így csak egy sablon indokot kaptál, talán 2 vagy 3 sablon szövegük van a termporary lockokra.
[ Szerkesztve ]
-
Lala6
őstag
Ez nem túl jó hír. Köszi a részletes infót, akkor várakozok, de a 24 órából úgy látom, hogy nem lesz semmi. Az indiaiakat inkább hanyagolnám, németül nem nagyon tudok, angolul meg ők nem tudnak
Anno volt egy időszak amikor a UPC kihelyezte az ügyfélszolgálatát Brassóba. Hívtam őket, magyarul beszélgettem, magyarul tudó emberrel, de kb. minden harmadik szavát nem értettem
-
virkir
veterán
Lásd a #9708 -ban leírtakat.
Nekem az segített hogy küldtem email-t a cs-reply@amazon.de-re meg a jeff@amazon.com-ra szépen felsorolva a balfaxkodásukat.
Tizenkét órán belül jött egy válasz, igaz mégegyszer kellett számlakivonatot küldenem de utána pár perc alatt visszaállították a fiókot."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
Lala6
őstag
Húú, köszi, nálam is szinte ugyanez van. Akkor írok nekik egy email-t is. Nekem most megváltozott a belépéskori hibaüzenet, már nem a felfüggesztést írja, hanem azt, hogy épp felülvizsgálják a küldött dokumentumokat.
Amúgysem értem én ezt az egészet, ott a kártyám, vegyék le a pénzem és kész. Mit kell kötözködni vele, én akarok nekik fizetni! -
radi8tor
MODERÁTOR
Persze lehet ezt így is nézni meg úgyis hogy átjön a szomszéd gyerek látogatóba, fellép amazonra és rendel magának valamit a kártyáddal. Utána meg reklamálsz, stb. Ezt akarják elkerülni proaktívan.
Ha valami miatt ők úgy ítélik meg kockázatos beengedni téged a fiókodba akkor inkább nem engednek be,Google ugyanezt játszotta velem egyik napról a másikra: elővigyázatosságból kitiltottak a fiókomból, és csak akkor engedtek vissza ha igazoltam magam mindenféle hülye kérdések megválaszolásával. Azóta authenticatort használok, ne szivassanak ezzel.
⭐ Stella
-
aktív tag
válasz radi8tor #9740 üzenetére
Az okok valóban jók, de annyi igaz jár a kollégának, hogy az Amazon biztonsági rendszere borzasztó. Egyszer túlérzékeny, máskor meg amúgy gyanús rendeléseket instant átenged a rendszerén (Miután levonta az összeget már nem függeszt fel az esetek 99%ában). Legalább ha authentikátor van a fiókon akkor ne zaklassák a vásárlókat az indiai dokumentemellenőrzőkkel (Megesett, a fiók sosem lett feloldva, mert folyamatosan visszadobálták a dokukat)
-
Lala6
őstag
válasz radi8tor #9740 üzenetére
Na jó, de ennyi erővel minden webshop csinálhatná ugyanezt, mégsem teszik. Ebay-en Aliexpress-en soha nem találkoztam ilyennel, pedig számtalanszor rendelek ismerősök címére az én kártyámmal.
Amúgy annyi fejlemény van a dologban, hogy kaptam egy indiai nevű emberkétől levelet, hogy a panaszom továbbította egy illetékesebb kollégájának.
-
aktív tag
Megtehetnék, de nem fogák, mivel azzal potenciális vásárlókat vesztenének és nem egy világcég amelyik pont leszarja. Viszont a legtöbb normális webshopban van valamilyen fraud elleni rendszer ami egyszerűen csak letilt téged és ennyi, nem is ad lehetőséget a verifikációra. eBayen is van ilyen, de példuál Stockxen is (Bár ők emlékeim szerint adnak lehetőséget verifikációra)
"pedig számtalanszor rendelek ismerősök címére az én kártyámmal."
Az nálunk semmit nem jelent, a rendszerek nem tudják ellenőrízni, hogy valóban a bankszámlatulajdonos lakcímét adod meg (Address Verification System) magyar kibocsátású bankkártya esetében, ez csak bizonyos országok bankjainél elérhető. -
Lala6
őstag
Feloldotta a tiltást az Amazon a fiókomon.
Írtam nekik levelet, amiben elküldtem a bankkártyám fotóját (néhány számot és a cvc-t kitakartam) és a számlakivonatot, amin látszik az Amazon korábbi kártyahitelesítése. Ez szerencsére elegendő volt nekik.
Viszont a tiltáskori rendelésem törölték, de újra megtudtam rendelni, és már a pénz is levonták érte.Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
-
gg72
veterán
válasz radi8tor #9747 üzenetére
Pont holnap lesz 22 éves az első amazonos rendelésem és még engem sem tiltottak le még egyszer sem, pedig rengeteget vásároluk tőlük (főleg német amazon, de olasz, spanyol és régebben az angolról is). Nem mondom, hogy nem volt velük néha problémám, de letiltás még soha nem volt. Az ügyfélszolgálat viszont pár éve valóban kritikán aluli ezekkel a "robotokkal" ott a túlvégen...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs