Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #3813 üzenetére

    Ugyanaz a busz a Cypress esetében két Shader blokkot etet, itt csúszik el picit a dolog. Eric szerint a dupta setup 10%-ot tesz hozzá maximalizált terhelés esetén (kb. ez az Unigine terhelése). A DX11-es játékok nem lesznek maximálisan terhelve, az AVP is megáll 32-40x-es tesszellálásnál. Ennyi elég a jó eredményéhez, illetve lesz közepes mód is felezett tesszellálással. Az Unigine Heaven tesztprogram ott pont az a lényeg, hogy kimaxolja a technikát.
    Tulajdonképpen az ATI azért alkalmazta ezt a felépítést, mert így megtarthatták az RV770 buszrendszerét, ami jó, mert szeptemberre kész kellett lenni. Gyakorlatilag ezzel nyertek két hónapot a fejlesztésben, a chip kiadható verziója augusztus előtt megvolt csak meg kellett várni az új TSMC gyártósorokat.

    Az AVP tesszelláció nélkül nem lesz megerőltető. A HD 4850 nagyon jól megy DX10.1 módban. Ebből egy közepes tesszellálási beállítás mellett is bőven marad sebessége a HD 5750-nek. Ne az Unigine 40%-os esésével számolj, az AVP nem használja maximálisan a technikát.

    katt777: Speciel a Republic Commandot az előző hétvégén játszottam ki ATI-n semmi problémát nem vettem észre (HD 3850 CF). :) Érdemes lenne lepucolni a harmadik féltől származó programokat, mert bevallottan nem működnek vele a Catalyst-ok. Ha volt BIOS frissítést, akkor tedd vissza a gyári BIOS-t. Igazából komplett Win reinstallt javaslok, és ne rakj fel semmi mást csak a gyári Catalyst csomagot. A felmerülő problémák 90%-át az ATT, Rivatuner, vagy a modBIOS okozza. Valszeg valami harmadik féltől származó progit használsz, amire nem igazán van garancia.
    Én is sokáig használtam ilyen cuccokat, de amióta csak gyári CCC csomaggal nyomom, azóta nem igazán van problémám. A CF is skálázódik megfelelően, az ATT ezt is megfogja, nem véletlenül nem ajánlja az ATI a használatát, de mindenki egyénileg dönt ez ügyben.

    Nem értem, hogy ha butítva képes a DX10.1-re, hogy kapja meg az MS-től a minősítést. Ezek kőbe véset szabványok, ha valaki nem tudja nincs minősítés. Ne haragudj katt777, de olyan dolgot mondasz, ami egyszerűen nem fedi a valóságot, valamiért haragszol a világra. :(
    A DX11-gyel sem értem mi a probléma. Az összes DX11 játék AMD hardveren készül. Konkrétan HD 5800-akon, az AMD programozói tökéletesen tudják, hogy hogyan kell beállítani a játékot, hogy jól fusson a saját termékeken. Az AVP sem véletlen kapott két opciót a tesszellátorra. Egyik a HD 5700-hoz van, míg a másik a HD 5800-hoz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák