Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz NandorHUN #333 üzenetére
Nagy az összevisszaság a DX12 tesztek körében... ez jól látszik PH!-n itt AOTS-ban már Fury-kat ment, a két nagy tesztoldaléban pedig közelébe sem volt.
Biztos driveres dolog is állhat a háttérben, de arra gyanakszom inkább, hogy a DX12 játékokat egyesével kell optimalizálni a Polarisra (majd a Vegára stb). Ezért lehetett az, hogy a PH sokkal több gyorsulást mért, most itt ez a Hitman teszt. Szóval nem valami konzisztensek a reviewek egyelőre, mint DX11-ben. Kevés játék is van még DX12-ben, szóval kicsit olyan mint amikor a tudósok pár egéren akarnak kimutatni egy komplex pszichológiai viselkedést
Itt a legérdekesebb, hogy valóban jön-e 40 CU-s 485, ami kellemes frekin elég jókat menne. Hehe, bár akkor őrölhetnek a logikai malmok ám, hogy minek az utódja, mert 385 nem volt (Ebből is látszik, full értelmetlen az előd-utód alapján jósolni/elvárni teljesítményt egy új archon. Aktuális konkurencia, erősorrend és kész)
Másik pedig, hogy a DX12 játékok optimalizálásával ennyi SP-vel is mehet-e vajon egy Fury/Nano/390X szintet majd a jövőben a sima 480?... Kiderül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs