- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Videós, mozgóképes topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mondtam, hogy csak a PT lehet fotorealisztikus, de eleve a fotorealizmustól még évtizedekre vagyunk.
Én problémát látok a Control esetében. Csupa zajt. Vagy normálisan csinálják, vagy akkor nem éri meg.
A geometriai részletesség a fixfunkciós motor oldalán probléma. Annak megvannak a határai. Nem kezel egy bizonyos mélységű BVH-nál többet, mert nincs benne hozzá elég erőforrás. Emiatt van az, hogy sokáig tart az RT-t ma belerakni a játékokba, mert megírni gyorsan megírod, de utána ellenőrizni kell, hogy sose legyen olyan jelenet, amikor a fixfunkciós motor határát túlléped, különben nagyon sokat romlik a sebesség. Ugye a döntő probléma most, hogy nincs megadva, hogy pontosan mit csinál ez a fixfunkciós hardver, vagyis csak a gyakorlati mérés az, ahol meghatározhatók a limitek. A Shadow of the Tomb Raider esett ebbe bele. Meg volt ígérve a patch szeptemberre, és hónapokkal később jött, mert rengeteg objektum geometriáját át kellett tervezni, hogy jó sebességű legyen. Pedig a kódot megírni valóban egyszerű, az tényleg nem több pár napnál, csak ha véletlenül alig fut, akkor nincs igazán más lehetőség, mint visszavenni a geometriai részletességet, ha viszont ez túl nagy áldozattal jár, akkor át kell tervezni, optimalizálva egy olyan köztes állapotra, ahol még nem csúszol ki a hardver limitjéből, de még a geometria is jól néz ki.
(#44039) gbors: Tudtommal nem így oldják meg. Ha beraksz az IGP mellé egy Xe GPU-t, akkor azt egy nagy GPU-nak mutatja a rendszer felé. Az persze ködös, hogy ezt hogyan, de hasonló lehet, amit az AMD kísérletezik az IF-fel. Ott is meg tudják oldani, hogy két Vega 20 egy nagy Vega legyen, és a játék is egy erőforrásként értelmezi. Viszont ez még kísérletezés.
(#44041) Petykemano: Szerintem az nem működne. Mármint lehet rá írni programot, de általánosabb megoldás kell. Az AMD-nél annyit tudni, hogy létezik egy olyan dizájn, ami két Vega 20-at kapcsol össze egy nagy GPU-vá. A rendszer felé egyetlen egy GPU-nak látszódik, és így értelmezik a programok is. Ennek nincs olyan előfeltétele, ami mondjuk az Intelnél nincs meg. Az AMD IF-fel köti össze, míg az Intel UPI-val. Ha van már egy memóriakoherens interfészed, akkor ez az egész kivitelezhető. Az egyetlen gond vele a GPU-k vezérlése. A mai parancsmotorokat nem arra tervezték, hogy több ilyen hardvert ellássanak. Tehát kell egy olyan parancsmotor, amely figyelembe tudja venni, hogy az a GPU, amiben dolgozik, elrejt a rendszer elől egy másik GPU-t, és aszerint tudja szétosztani a feladatokat. Ez ma hiányzik, de nyilván nincs különösebb akadálya a következő generációba belerakni. Ma még valószínűleg a CPU felől emulálják a tesztekhez.
Az a lényeg, hogy az Intelnek ugyanúgy megvan ehhez mindene. Tudom az AMD szétmarketingelte az Infinity Fabricot, de nem olyan egyedi dolog ez, amihez hasonló nem létezne az Intelnél, talán nem olyan gyors interfész van rá, de működik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen