- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Particionálás
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
őőő ezt nehéz értelmezni .ha nvidia fújjogást akarsz akkor kár volt ide benéznem mert azt gondoltam tévesen, túl látsz ezen egy kicsit meg ha jól tudom ez nem VS topik.
Az nvidia féle megoldás egy szabvány nyitott megoldás a Microsoft féle Dx 12 re épít és bármilyen kártyán bekapcsolható ahol elérhetővé teszi a gyártó. Akár AMD-n is mehetne.
Nincs köze ennek ahhoz hogy van e rajta RT mag vagy nincs, és nincs köze ahhoz hogy ez nvidia.Annyi töürtént, hogy nvidia volt az első most aki bemutatta ezt.
Microsoft kérte a gyártókat hogy erre mutassák be a saját megoldásukat , kb erről szól a dolog. Mint írtam az RT mag egy gyorsító felület ami ezen a szabvány megoldáson próbál sebességet növelni semmi több.
Éppen mert fizetett a készítőknek hogy kihasználják az RTX-t és ezzel elindított egy grafikai fejlődést amit te is itt belinkeltél feljebb ezt pontosan nekik köszönheted.Ha nem lett volna RTX gen akkor most nem lenne ez a demo sem.
Compute számítás nincs ingyen sehol ha RT-t fog számolni a GPu akkor kevesebb erőforrás marad másra ez nem ilyen egyszerű hogy rádobunk millió tranyót aztán majd lesz vele valami, lásd Vega .nem fog majd kevesebbet enni a kártya és gyorsabb lenni vagy éppen olcsó lenni.
Ezek az RT tranyók nem alkalmasak mindenre, nem olyan félépítésűek és bonyolultak, INT 8 és talán 4 műveleték végrehajtására alkalmazhatók csak azért éppen pihenhetnek és nem fogyasztanak ha nincs rájuk szükséged.Ez elég sok lehetőséget ad a fejlesztőknek, hogy bármire kihasználják, ha akarják.Minden játéknál szükséges lenne a raytracing ez egyértelmű, hisz ez szabad kezet ad majd egy idő után a fejlesztőknek és egy csomó raszterizásciós munkát levesz róluk amiket előre letárolt renderekkkel kell megoldani, ahelyett elvégzi a graphics engine majd real time a kezdő jelenetkocka beállítása után.
Az jó, ha nem tudod megkülönböztetni azt hogy RT vagy rasszterizásciós effekt legalább is kezdetnek megteszi.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest