- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Nem értem mit nem értesz...
Jelenleg a Turing azt csinálja hogy van mondjuk 2000 CUDA Core meg mellette akkora GPU területen amin elférne még legalább 1000 ugyanolyan CUDA Core, ott van a RayTracing cucc.
Ezzel a fejlesztők döntése csupán annyi, hogy az RT részt használatba veszik-e, vagy sem. Ha nem tudják mire használni, mert az adott játék nem kívánja, vagy szimplán nem értenek hozzá, vagy nincs pénzük DXR-t tanulni és implementálni, akkor a GPU-nak az a része ott alszik, nem jó a világon semmire.Ezzel szemben azon a GPGPU megoldáson amit én tartok továbbra is előnyösnek, azon a fenti chip-területen nem RT-specifikus részegységek lennének, hanem ott lenne az a hiányzó ~1000 CUDA Core... aztán amelyik fejlesztő akar RT-t, az az összesen 3000 CUDA Core egy részét allokálhatná erre a feladatra, pont ahogy a Crytek teszi a fenti techdemóban... akinek meg ez az egész RT cucc bármi okból nem kell, annak 2000 helyett 3000 CUDA Core állna rendelkezésre, amin kedvére futtathatna bármit... nem csak shading-et, hanem pl. OpenCL kóddal bármi okosságot, részecskeszimulációt, AI-t akármit.
Ezzel amit az nVidia csinált a Turing-al, ezzel kivették a fenti döntést a fejlesztők kezéből. Ezen mit nem lehet érteni? Vagy RT-re használják a GPU azon részét, vagy semmire. Ez szerintem egy alapjaiban rossz megközelítés.
Az már csak hab a tortán hogy a hatalmas célhardverrel gyorsított RT még a felsőkategóriás kártyáikon is köhög 1080p felett... Igazán nem értek el a célhardverrel jobb teljesítményt mint a Crytek nélküle... (techdemo 4K 30fps sebességre képes célhardver nélkül)
Kb. bekapcsolod az nVidia RTX-et és feleződik az fps... pont ugyan ez lenne az eredmény, ha CUDA Core-ból lenne több, és azok felét hirtelen lefoglalná RT számításra; Csak épp ha ezt nem akarnád, akkor használhatnád azokat a magokat másra... így meg nem.[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Mesterséges intelligencia topik
- Politika
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- PlayStation 5
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
- Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen