Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zserrbo

    aktív tag

    Mondanék pár szót miért nem fogok Huawei tabletet és úgy egyáltalán Huawei terméket venni a jövőben. Van egy Huawei M3 lite 10.0'-os tabletem, 2017 júniusában jelent meg és ami 2018 júliusától nem kapott egyetlen szoftverfrissítést sem. A tableten 7.0-ás Android verzió fut. A Google minden hónapban ad ki biztonsági frissítéseket még a tableten futó 7.0-ás verzióhoz is. Választhattam volna egy olcsóbb, kevésbé ismert gyártó termékét is, ha tudom a Huawei ennyire nem törődik a vásárlóival. Jeleztem a Huawei ügyfélszolgálata felé a panaszom és a következő választ adták:

    "A számokat ellenőrizve nem találtam elérheztő frissebb verziót az Ön készülékére.
    Az, hogy egy készülék nem folyamatosan, minden hónapban, vagy egy idő után egyáltalán nem kapja a biztonsági frissítéseket, normálisnak mondható.
    A Huawei a készülék megjelenésétől számított két évig garantálja a készülékek szoftveres támogatását."

    "A hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti válaszunkat nem fogadja el, a területileg illetékes Békéltető Testülethez, vagy az illetékes Járási hivatalhoz fordulhat...."

    Akkor most garantálják két évig vagy nem? Mert mind a mai napig egy update sem jött. Míg a 2017.01.-ben megjelent Samsung A5 2017 telefonomra most jött meg az áprilisi biztonsági frissítés.
    Sokáig gondolkoztam, hogy beadom a békéltető testülethez a keresetem, de túl kevés esélyt látok a sikerre. Marad a tájékoztatás. Az én véleményem az, hogy minimum 2 évig folyamatosan adjanak szoftveres támogatást a gyártók. Persze veszek ettől "kínai" cuccokat, de a Huawei nem ez az árkategória.

Új hozzászólás Aktív témák