Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz z0d1AK #38150 üzenetére

    Szolgáltató intézte. Olvastam most fórumokon persze a szolgáltató a hibás, mert ha közvetlen az Appletől veszed (nem tudom ez mitől más, ugyanaz a termék, a szerviz szintén Apple) akkor 1 nap alatt arannyal rakják ki előtted a járdát mikor az újért mész. Mindegy tulajdonképpen hidegen hagy az Apple. Ugyanazt a társaságot gazdagítja mint a szolgáltató. Sőt, tulajdonképpen miért nem Szlovákiában vette, ott kolbászból van a kerítés... Lezártam, aki ébren van látja miről van szó, aki a másik oldalhoz tartozik annak meg hiába magyarázom. Kettős mérce és globalizációs lezüllesztés megy itt a vadkeleten.

    Szerk:
    A hibás de új készüléket is csak refurbishedre akarták cserélni. Ez is korrekt és a szolgáltató hibája. Ilyenkor hol van a hírös Alma terméktámogatás?
    Ez az üzletpolitika és az adóelkerülés :) Szerintem még a koreaiak is prémiumabb hozzáállást tanusítanak.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák