Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz mobilizmo #155114 üzenetére

    CIB-nél is van még mit alakítani
    pl.
    Javas appletben felvitt partnereket nem lehet választani utaláskor az androidos APP-ban, így az APP-ban újra fel kell vinni őket. Mekkora hülyeség ez: nem egy adatbázisból dolgoznak ezek szerint :F

    Nyáron épp fizetéskor derült ki, hogy kevés a vásárlási keret -> semmi gond, APPban gyorsan megemelem -> meg sem találtam hol lehet :DDD
    Mondjuk hazaérve és lenyugodva csak sikerült megtalálni APP-ban is a lehetőséget, de úgy emlékszem elég jó kis almenürendszerbe kellet ehhez matatni. (az mondjuk más kérdés, hogy pár éve még talán 24 óra kellett ahhoz, hogy az új limit aktiválódjon, de lehet az kp felvét volt, amit állítottam anno)

    Díjnet számlát nem tudtam csak java appletben fizetni, most meg csak az androidos APP-ban lehet -> ezek tényleg ekkora hülyék?

    Kártyás fizetésekkor zárolt tételeket csak egy összegben mutatja az APP, nem lehet tételenként látni miből tevődik össze -> javas applet-ben gond nélkül látni hol, mekkora összeg került zárolásra

    De, hogy pozitívat is írjak :B
    Szeptemberben telefon akkucseréjekor nyomtak egy gyári visszaállítást -> jó pont, hogy ügyfélszolgálat keresése nélkül vissza lehetett aktiválni az APPot a telóra

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák