Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrKapocs

    őstag

    válasz Narxis #165082 üzenetére

    A support meg fogja oldani. Én ide írtam: urgentsupport@sygic.com
    Küldd el a Beállítások - Információ - Névjegyről készített képernyőképet is, az is kell nekik.

    Kíváncsiságból beléptem én is a weben. Nálam nem mutat semmit. Nekem mondjuk nincs Prémium+ előfizetésem, csak Prémium lifetime. Így a "Your subscriptions" résznél értelemszerűen nincs semmi; szerintem neked is ezért üres. Az Order history-nál sincs semmi, mert én egy webáruházból vettem a licenszt. A Premium lifetime előfizetéseket nekem nem hozza a weben; viszont mindkét telefonom látja őket. Fene tudja, nem értem a rendszerüket; a support meg fogja oldani.

    Csak egy buta kérdés: Az acivate... oldalon megpróbáltad a 16 jegyű kódot beírni és az e-mail címedhez rendelni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák