Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bupemko

    senior tag

    válasz mQWeXgsf #33550 üzenetére

    Nekem Antelife-fal van folyamatban egy claim-em. 2013.06.06-án Paypal-lel fizettem, 24h shipping service-es telefont akartam venni (THL W8), majdnem 2 hétig hitegettek, hogy lesz belőle valami, most hétfőn meguntam (kínai ünnep miatt voltam amúgy ilyen türelmes). Hétfőn megirtam nekik, hogy akkor kérem vissza a pénzt, erre azt írták, hogy azonnal tudják már küldeni (ezt már nagyon nem hittem el), ragaszkodtam a refund-hoz. Azt írták, hogy 1 órán belül visszakapom a pénzt. Keddre se lett semmi nyoma a visszautalásnak, erre felhívtam Paypal-t, hogy ilyenkor mi van. Azt mondták, hogy tudunk nyitni claim-et, hisz nem kaptam semmit. Mondtam, ok, akkor legyen ez. Paypal küldött a claim-ről emailt, érdekes módon Antelife-tól is azonnal kaptam egy Credit Memo-t. Ezen volt egy érdekes tétel (7.14 USD, Adjustment Fee), amit nem értettem, rákérdeztem, hogy ezt most hogy gondolják. Válasz nem jött csak ma reggel jött email Paypal-től, hogy Claim lezárva, a teljes összeget visszakapom. Erre várok most, kártyára még nem érkezett vissza a pénz, bank szerint lehet pár nap átfutási ideje.

    Időközben rendeltem havernak Minideal-ről W8-at, másnap feladták. Most hétfőn magamnak is újrarendeltem Minideal-ről, azt is másnap feladták (ezek szerint nekik volt raktáron).

    Azon agyalok, hogy mit rontottam el (másoknak azért küldözgettek a kínai ünnep óta). Csak arra tudok gondolni, hogy vagy bénáztak velem vagy az volt a gáz, hogy kértem hozzá SD kártyát és meg a free gift-eket (capacitive pen meg microSD kártyaolvasó) és esetleg ezek nem voltak raktáron. Az biztos hogy mostanában Antelife-ról nem fogok rendelni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák