Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anonym1s

    őstag

    válasz fateless #51536 üzenetére

    Hali.
    11 eve vagyok ebay-en, ezalatt szamtalanszor akadt megoldando ugyem (jelenleg is van ketto, egyiket epp tegnap beszeltem meg az eladoval) es eddig mindig sikerult megoldani a problemakat, ugyanis partnerek voltak a kommunikacioban. Viszont ez a tetves minideal egyszeruen szarik az emberre. Tiz napig nem jott valasz a panaszomra. Meddig kellett volna meg varnom? A chaten is kerdeztem, az eredmeny hogy letiltottak a chatrol. En biztos vagyok, hogy a csomagomat is szandekosan nem vettek at, ezzel is huzva az idot.

    Amugy szerintem az a bajuk velem, hogy a gond a telefonnal amit jeleztem nekik, szerintuk nem problema es nem akartak vele foglalkozni, amit en nem neztem jo szemmel es bejelentettem oket paypalnal, ott pedig megirtam nekik hogy nem bizom bennuk, mert csak akkor voltak hajlandok valaszolni amikor nyitottam a paypal vitat.
    Az en esetemben nem a kommunikacio modja a gond, hanem annak a hianya, es nem az en reszemrol hanem a minideal reszerol.
    Amugy nem en vagyok az elso, mar olvastam itt tobb esetet amikor honapokig volt a postan a csomag, mert nem voltak hajlandok ertemenni. Ez a hires (vagy inkabb hirhedt) minideal ugyfelszolgalat, es garancia.

    Annyit meg, hogy hivatalos ugyekben mindig annak megfeleloen jarok el.
    Az, hogy itt neha kisse szabadabban fogalmazok, (de egyaltalan nem durvan), nem jelenti hogy hivatalos ugyekben is ezt a fajta kozlesi modot hasznalom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák