Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Devid_81

    nagyúr

    válasz Yeffy #34245 üzenetére

    Oh ez teljesen jo hir!
    En "veletlenul" lettem O2-s, es miutan lejart az eves sim only deal veluk nem igen emeltek igy azota is naluk vagyok.
    De akkor maradok is, mar csak jo lenne ha a vilag kikerulne a szobafogsagbol es lehetne ujra menni nyaralni :B

    ...

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Yeffy #34245 üzenetére

    Lassan már bánom hogy átjöttem az EE-hez az O2-tól pár éve. Úgy tűnik a kék szolgáltató az egyetlen értelmes bagázs ebben az országban, mert amit a többi csinál, arra nincsenek szavak. A Brexit féle kavarás csak rátesz egy lapáttal, amit a legtöbb cég csak ki akar használni, ahelyett hogy könnyebbé tenné a dolgokat. Viszont ez a roamingos dolog nálam az utolsó szög lett az EE koporsójában, torkig vagyok ezzel a céggel.

    Igazándiból az EE-vel is csak addig nincs baj, amíg csak használod a hálózatukat, de ha már valamilyen okból az ügyfélszolgálatukhoz kell fordulnod, na akkor arra nincsenek szavak.

    Éppen mostanság történet, hogy early upgradelni akartam mert nem voltam megelégedve azzal amit korábban hoztam ki tőlük (Sony Xperia 5 II). Be is fizettem amit kellett, de furcsa lett hogy nem jött semmi email még másnap se, ezért felhívtam őket. Nettó egy óra liftzene meg 15 perc csevely után kiderült hogy nem ment át a rendelés a rendszeren, de semmi baj, az ügyintéző megrendelte a telefont, jönni fog másnap. Nem jött, de még értesítés se, úgyhogy újra hívtam őket, újra 1 óra liftzene, majd az újabb verzió hogy valaki törölte a rendelést. Ekkor már felment bennem a pumpa amit az ügyintéző is érzett, ezért próbált nyugtatni hogy ő személyesen fogja ellenőrizni, hogy minden rendben legyen, még az email címét is megadta, hogy ha valami nem jó vagy nem jön meg a telefon, írja neki, és majd ő lenyomozza. Láss csodát nem jött se csomag se értesítés 2 nap után, ezért írtam is a csajnak, szerintem azóta is írja a válaszát, azért nem jött semmi. Másnap újráztam az ügyfélszolgálattal, újabb nettó 1 óra liftzene után egy újabb ügyintéző azt a vicces mondatot találta kiejteni a száján hogy your order is been canceled. Nem vagyok büszke magamra ahogyan és amilyen stílusban beszéltem az ürgével, pláne, hogy tudtam, hogy ez nem az ő hibája, de egyszerűen a gépesített sajnálkozás már nem hatott meg. 5 napnyi várakozás, 3 elvesztegetett nap és nettó 3 óra liftzene után semmi türelmem nem volt, ezért inkább kértem hogy utalják vissza az upgade fee-t, megvárom még vége a contractnak és úgy lécelek le ettől a szolgáltatótól, hogy lehet még pezsgőt is bontok, meg küldök egy képeslapot. Ez a történet is elég heavy már alapból, de nem ez az első "kalandom" az EE ügyfélszolgálatával, inkább csak hab a tortán.

    Ugyanis nyáron volt az hogy a halálba szekáltak az üzenetekkel hogy vegyé tévét tőlünk me itt a Foci EB, én pedig valahogy pont akkor találtam betörni az akkori TV-m kijelzőjét, úgyhogy pont kapóra jött, de ott is ugyanaz volt a sztori mint az előbbinél. Kétszer nem ment át a rendelés, csak akkor azért mert az alkalmazásban az volt kiírva hogy ON STOCK a cucc, közbe meg mégse, majd szóltak hogy jött szállítmány, akarom e. Meg is jött a TV, minden fasza, amíg meg nem jött a következő havi számla, ami olyat mutattott hogy menten berosáltam. Valamelyik okostojás kétszer adta hozzá az előfizetésemhez a TV-t, ráadásul az egyiket full price-ba, aminek a az eredménye egy £500+ fontos számla volt, és persze az ügyfélszolgálatos akivel ezek után beszéltem meg nem tudta miért van ez, és nem is sikerült rendesen megoldani, mert utána még két hónapon át ugyanúgy kijött ez a batár számla. Természetesen akkor is csak az időmet vesztegettem a telefonálgatással. Akkor megfogadtam hogy semmit se rendelek ezektől, de úgy tűnik még upgradelni se nagyon szabad tőlük. Nem tudom van e ennél rosszabb costumer service bárhol a világon, de épp elég okot adtak arra hogy leléceljek amint lehet.

    All→M8

  • Alvin_ti4200

    félisten

    válasz Yeffy #34245 üzenetére

    Én dolgozom a Vodafone UK-nál és csak hogy büszkék legyetek rám, konkrétan ugyanezt a kérdést tettem fel Max Taylornak (Consumer Director) a bejelentést követő első All Hands call-on: Hogy lehet az, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei használhatják a csomagjukban lévő lebeszélhető perceket a UK-ban, viszont fordítva meg Roaming van? Hozzátettem, hogy az EE igencsak szép backlash-t kapott a fórumokon és a közösségi médiában, mivel ők húzták meg ezt a lépést először, nem gondolja-e, hogy ez a reputációnkat igencsak megtépázhatja, amit végre elkezdtünk egy ideje visszaépíteni?

    A válasz némi meghökkenés után lényegében az volt, hogy a különböző Local Marketek maguk döntenek a saját üzletmenetükről, plusz nyilván a lezáró keretes szerkezet az volt, hogy "we think we have a very competitive portfolio and the overall feedback from our customers was very positive". Hát, ezt nem nekem kell mondani vagy bizonygatni, mert az én számlámat a cég fizeti, szóval nekem aztán olyan mindegy :) Bár a Q&A üzenetek név nélkül kerülnek megjelenítésre az élő callban, a Vodafone Magyarország említésével nagyjából sejthető volt, ki tette fel a kérdést a 150-200 ember közül :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák