Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
PROHARDVER!
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lassan már bánom hogy átjöttem az EE-hez az O2-tól pár éve. Úgy tűnik a kék szolgáltató az egyetlen értelmes bagázs ebben az országban, mert amit a többi csinál, arra nincsenek szavak. A Brexit féle kavarás csak rátesz egy lapáttal, amit a legtöbb cég csak ki akar használni, ahelyett hogy könnyebbé tenné a dolgokat. Viszont ez a roamingos dolog nálam az utolsó szög lett az EE koporsójában, torkig vagyok ezzel a céggel.
Igazándiból az EE-vel is csak addig nincs baj, amíg csak használod a hálózatukat, de ha már valamilyen okból az ügyfélszolgálatukhoz kell fordulnod, na akkor arra nincsenek szavak.
Éppen mostanság történet, hogy early upgradelni akartam mert nem voltam megelégedve azzal amit korábban hoztam ki tőlük (Sony Xperia 5 II). Be is fizettem amit kellett, de furcsa lett hogy nem jött semmi email még másnap se, ezért felhívtam őket. Nettó egy óra liftzene meg 15 perc csevely után kiderült hogy nem ment át a rendelés a rendszeren, de semmi baj, az ügyintéző megrendelte a telefont, jönni fog másnap. Nem jött, de még értesítés se, úgyhogy újra hívtam őket, újra 1 óra liftzene, majd az újabb verzió hogy valaki törölte a rendelést. Ekkor már felment bennem a pumpa amit az ügyintéző is érzett, ezért próbált nyugtatni hogy ő személyesen fogja ellenőrizni, hogy minden rendben legyen, még az email címét is megadta, hogy ha valami nem jó vagy nem jön meg a telefon, írja neki, és majd ő lenyomozza. Láss csodát nem jött se csomag se értesítés 2 nap után, ezért írtam is a csajnak, szerintem azóta is írja a válaszát, azért nem jött semmi. Másnap újráztam az ügyfélszolgálattal, újabb nettó 1 óra liftzene után egy újabb ügyintéző azt a vicces mondatot találta kiejteni a száján hogy your order is been canceled. Nem vagyok büszke magamra ahogyan és amilyen stílusban beszéltem az ürgével, pláne, hogy tudtam, hogy ez nem az ő hibája, de egyszerűen a gépesített sajnálkozás már nem hatott meg. 5 napnyi várakozás, 3 elvesztegetett nap és nettó 3 óra liftzene után semmi türelmem nem volt, ezért inkább kértem hogy utalják vissza az upgade fee-t, megvárom még vége a contractnak és úgy lécelek le ettől a szolgáltatótól, hogy lehet még pezsgőt is bontok, meg küldök egy képeslapot. Ez a történet is elég heavy már alapból, de nem ez az első "kalandom" az EE ügyfélszolgálatával, inkább csak hab a tortán.
Ugyanis nyáron volt az hogy a halálba szekáltak az üzenetekkel hogy vegyé tévét tőlünk me itt a Foci EB, én pedig valahogy pont akkor találtam betörni az akkori TV-m kijelzőjét, úgyhogy pont kapóra jött, de ott is ugyanaz volt a sztori mint az előbbinél. Kétszer nem ment át a rendelés, csak akkor azért mert az alkalmazásban az volt kiírva hogy ON STOCK a cucc, közbe meg mégse, majd szóltak hogy jött szállítmány, akarom e. Meg is jött a TV, minden fasza, amíg meg nem jött a következő havi számla, ami olyat mutattott hogy menten berosáltam. Valamelyik okostojás kétszer adta hozzá az előfizetésemhez a TV-t, ráadásul az egyiket full price-ba, aminek a az eredménye egy £500+ fontos számla volt, és persze az ügyfélszolgálatos akivel ezek után beszéltem meg nem tudta miért van ez, és nem is sikerült rendesen megoldani, mert utána még két hónapon át ugyanúgy kijött ez a batár számla. Természetesen akkor is csak az időmet vesztegettem a telefonálgatással. Akkor megfogadtam hogy semmit se rendelek ezektől, de úgy tűnik még upgradelni se nagyon szabad tőlük. Nem tudom van e ennél rosszabb costumer service bárhol a világon, de épp elég okot adtak arra hogy leléceljek amint lehet.
All→M8
-
Alvin_ti4200
félisten
Én dolgozom a Vodafone UK-nál és csak hogy büszkék legyetek rám, konkrétan ugyanezt a kérdést tettem fel Max Taylornak (Consumer Director) a bejelentést követő első All Hands call-on: Hogy lehet az, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei használhatják a csomagjukban lévő lebeszélhető perceket a UK-ban, viszont fordítva meg Roaming van? Hozzátettem, hogy az EE igencsak szép backlash-t kapott a fórumokon és a közösségi médiában, mivel ők húzták meg ezt a lépést először, nem gondolja-e, hogy ez a reputációnkat igencsak megtépázhatja, amit végre elkezdtünk egy ideje visszaépíteni?
A válasz némi meghökkenés után lényegében az volt, hogy a különböző Local Marketek maguk döntenek a saját üzletmenetükről, plusz nyilván a lezáró keretes szerkezet az volt, hogy "we think we have a very competitive portfolio and the overall feedback from our customers was very positive". Hát, ezt nem nekem kell mondani vagy bizonygatni, mert az én számlámat a cég fizeti, szóval nekem aztán olyan mindegy Bár a Q&A üzenetek név nélkül kerülnek megjelenítésre az élő callban, a Vodafone Magyarország említésével nagyjából sejthető volt, ki tette fel a kérdést a 150-200 ember közül
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs