- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Mindenki más. Engem az offline, AI-s dolgok (nem csak autószim) abszolúte de nem izgatnak. ACC-ben mindig ugyanazokban a kanyarokban lassúak, bénák, nem nagyon fog belehibázni, overdrive-olni, nem úgy védekezik, mint egy húsvér ember, nincs benne semmi váratlan, ez nekem zéró kihívás, amire 1 percet sem vesztegek.
De sajnálom, hogy leteszed a fanatec-es lantodat és inkább banditákat lődözöl.
-
biker
nagyúr
ez a bajom nekem is. Egy gombot kreáltam blink-re, erre nem lehet elakadásjelzőt kitenni. Én rátettem egy gombnyomás a jobb, fél mp lenyomás a bal. egy gomb, két funkció, de béna szerintem is.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
5950x vs 12900k ACC alatt: [link]
1440p single monitoros tesztet hiányolom.
-
tusi_
addikt
válasz pRoject22 #3603 üzenetére
A versenyzok - bar ez csak az en velemenyem - azert mennek IR-el, mert minden percben indul online verseny, nagy a kozonseg es nagyon jol szervezett.
Eleve ha a feket nezem, nekem az nagyon nem jott be. Nem lehet padlot nyomni meg nagy sebessegnel sem, mert blokkol. Ez a valosagban azert megteheto az elso par 10,100 meteren, nem blokkol, ha egyenesben tartod.
De lenyegtelen is, ilyen alapon vitatkozhatnank arrol is, hogy milyen no az idealis
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Fene vigye el, az imént egy cp versenyen az utolsó körbe vissza kellette vennem a legkisebb ecu-ra a lexust, 63 liter nem lett volna elég, elbuktam az első helyet. Harmadik lettem csak, 0,2 liter maradt a verdába így is. Eddig ez az első pálya amin 30 perc alatt kitiportam ennyi benyát.
Érdekes verseny volt, lemenő napba kezdtünk fast track-en, és a háromnegyede sötétben, egyre szarabb tapadással, 1:51.feletti időket mentünk. A második sikánba telibevertem az elején a nagy hurka rázókövet, ezután minden féktávon vagy nem volt világításom, vagy néha néha pislogott, minden turn in-t majdnem vakon kellett megcsinálnom. így is sikerült egy kis előnyt kiautóznom, erre kevés a benya...ehhElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Monzában figyelni kell a fogyira. CP versenyen eleve van egy teljes felvezető kör (-3l), és ha úgy jön ki, akkor nem 30 perc a tiszta menetidő, hanem lehet 32 is. Azaz plusz még egy kör. Menetidőt elosztom a kvali 1. helyezett köridejével (ez fogja megadni, hogy várhatóan hány körös lesz a futam, felfele kerekítéssel), eredményhez hozzáadok 2 kört a korábban említettek miatt és felszorzom a kvalis fogyival. Így mindig elég szokott lenni, 10 liter alatt szokott megmaradni (szóval nem vészesen sok), de mindig biztosan elég lesz a nyál.
Monzában a 60 perces futamok szoktak jók lenni, ott végig ésszel kell menni, hogy ne kelljen beiktatni egy plusz kiállást a tankolás miatt. Ott nem lehet végig a legerősebb mapon menni, mert akkor nem bírja ki a távot az autó rátankolás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Tegnap esti CP futamon (szintén Monza ügye) kb ugyanígy járt egy nissanos is. 4. helyen ment, 3-4 mp-vel mentem mögötte, majd uccsó elötti körben qrvaxar kört ment (hibát nem láttam, akkor még nem tudtam mi a gondja), utolsó körben egyenesek végére már nagyon ráestem, aztán parabolica előtti egyenes végefelé elkezdett vészjelzőzni és éppen be tudott csak gurulni a célba, 6. helyre csúszott vissza. Neki is fél liter nyál hiányzott. Így megörököltem tőle a 4. helyet. Érdekes futam volt, free prac és kvali is esőben volt, futamra elállt, de greesy track-kel kezdtünk, guminyomásokkal kb mindenki vakon volt, hogy mi lenne az ideális. Érdekes volt az első pár kör, nagyon visszahültek a gumik. Aztán lassan javultak az állapotok, de optimumot nem érte el a verseny végére sem.
Következő futamon meg sikerült megcsípni kvalin is meg a futamon is a 2. helyet. 48 közepét-tetejét tudtam hozni a versenyen, világosban indult itt is a futam, sötétben futottunk mi is be. Este amúgy ahogy csökken a hőmérséklet, úgy gyorsul a pálya (meg elvileg a motor is erősebb, ha hűvösebb levegőt szippant be). Én is az uccsó körben futottam meg a legjobb köridőmet.
-
mmdms
addikt
Gondoltam h valami lehet a motorteljesítménnyel este, eddigi legjobb időmet monzába este futottam (48.26), egy nem is túl jól sikerült körrel.
Szegénynek peche volt, neked meg mákod, de hát a versenyzés ilyen-. Wow, nem optimum pályán az bitangjó átlag, 1.8 óta képtelen vagyok erre sajnos. :\
vagyis nem az idő érdekel csak az a bajom ezzel ha stabil 49,5-50 közti időket futok csak, akkor tök más képességű ellenfelekkel megyek, és állandóan ki/meglöknek, megtorpedóznak, beforgatnak, csak valahogy elbasszák a versenyem.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Az nagyon jó köridő, főleg ha még maradt is benne.
Az a 48 közepe-vége nem a green pályán volt, ott optimum volt.
Ha legalább fél mp-t tudnál gyorsulni versenytempóban, akkor a pofozkodósabb középmezőnyt ki tudnád hagyni.
Tusi kócsunkat is megkérdezném (meg aki tudja): Imolában a qrva lassú sikánon szenvedek. A pálya többi részén pariban vagyok az élmezőnnyel, de ott abban a getzi sikánban 5-7 tizedet bukok el. Egyszerűen nem tudom úgy átdobni rajta a ferrarit, hogy ne szálljon el, ne pörögjön ki. Ha meg papásan megyek át rajta, de biztonságosan, akkor meg vesztek 5-7 tizedet. Milyen beállítás kell oda? Meg kell emelni rendesen az elejét, hogy a nagy hurkákon át tudjon menni? Lágy első rugók, gátlók?
-
tusi_
addikt
Gondolom a Variante Altarol beszelsz.
A legtobben itt buknak idot, mert tul lassitjak az autot.A trukk az, ami az egyik alapszabalya a sikanon atkelesnek
Tobbet csak akkor mondok, ha feliratkoztok, megutitek a kis csengot, dobtok egy kommentet es tamogattok patreonon
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Mint mondtam 1.8 ota a kozelebe se vagyok, de egyebkent azt versenybe futottam, igaz meg a nissannal. A masodik sikanba monzaba nagyon nagy elonye van a nissannak, kigyorsitaskor nem kell egyesbe visszatenni mer sokkal rovidebb attetelezesu a valtoja, nem billen ki az egyensulybol kettesbe teligazon se, es nem is alacsony a fordulat, brutaljo kilo a sikanbol.
Jo lenne azt a fel secet megtalalni, marhajokat lehet csatazni a picit skillesebb emberkekkel, talan idovel felnovok hozza, de meg nagyon nem sikerul. Legtobbszor 49.1 es 49.6 kozott vagyok, aztan egyket korben 48 vege, ha sikerul mindharom szektor akkor jobb is, de ritkan. Valahogy nem talalom a nekem igazan fekvo beallitast. V2 megosztotta velem az o setupjat, le a kalappal igencsak jo, csak a stilusomhoz nem passzol, illetve van bennem annyi h nem az ovet hasznalom.
Probaltad mar kettesbe atdobni a sikanon? A lexus ugy sokkal stabilabb marad mint mikor egyesbe engedem at. Egyebkent en is ott vesztek a legtobbet.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Azaz.
Látom, hogy hogy mennek át rajta mások (2-esben át a nagy hurkákon), de ha én megpróbálom kb ugyanúgy csinálni, akkor repül, pörög-forog az autó.
Most néztem pár ferraris setup-ot, ott pl nagyobb berugózást engednek meg elöl. Nálam 2-esen van (tehát nagyon minimális berugózást enged meg) és gondolom felkoppan és dobja az autót.
Világ minden pénzét utalnám neked.
-
tusi_
addikt
A titok, hogy egyenesbe szedett kormannyal menj at rajta, se gaz, se fek!!!
Ha nem egyenes a kormany, akkor az auto segge megindulna vmelyik iranyba, de a gumik tartjak a betonon. Viszont ha ilyenkor autgratsz a kerekveton, akkor nincs tapadas es a kocsi segge elkezd kitorni a levegoben es ugy erkezik a betonra, hogy nem egyenesben all az auto es kifarolsz.(terheles valtas)
Probald ugy pozicionalni a kocsit, hogy egyenesben legyen, atugratsz rajta es akkor nem veszted el a stabilitast.
Fekezz kicsit elobb es keszulj az egyenesre mogotte, hogy minel korabba tudj gyorsitani . Ha egy kanyar utan egyenes van, akkor a "slow in fast out" szabaly el, tehat inkabb lassabb legyen az apex sebesseged de hamarabb gyorsithass ki. MAX csinalja ezt nagyon jol, meg is lett az eredmenye[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Kössz, kipróbálom! Na látod, csak nem kéne visszavonulnod még, először nevelj fel egy újabb pilótagenerációt.
Amúgy nekem Imola messze-messze a legnehezebb pálya. Kb minden kanyarja nehéz, xopatós, nagyon könnyű elbaxni, túllőni. Nehéz (nekem) egy jó kört összerakni ott. Vagy csak a setup-om nagyon xar és emiatt küzdős. Vagy én vagyok gyenge (de ez kizárt ).
-
-
tusi_
addikt
Itt a tosat elrontottam, 2 tized maradt ott. Meg egy 3 tized van benne, tobb incs. Oda kell figyelnem a fekezesre, a bekormanyzasra es annak mertekere. Szerintem tul kozel vagyok a kormanyhoz - belehiztam a rigbe - es keveset kormanyzok. Oda kell figyelnem es akkor okay
Nagyon kiesetem ebbol
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
-
mmdms
addikt
Elképesztően szép stílusban vezetsz, és a tamburello féktávját egyszerűen nem is értem. Hogy tudsz ennyire későn fékezni? Ennek mi a titka? Csak ott vesztek saccra 7-8 tizedet hozzád képest, talán egyedül a Tosa kigyorsításán tudok vmit visszahozni, valószínű az is a kocsik különbsége lesz csak, lexussal egyesbe is normálisan lehet állni a gázon az apex után.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Szép karika. Még gyúrok Imolára, jó lesz.
Mai CP futamok: még egy ilyen tré 3 futamom nem volt az életben. Első futam, indulnék, kiba könnyű a kormány, mintha nem lenne FFB. Mondom wattafakk. Próbáltam mahinálni mindent, nem sikerült rendberakni. Na gondoltam, annál rosszabb nem lehet ELO szempontjából, mintha kilépnék, mert visszalépni nem fogok már tudni és akkor tökutolsónak fog rangsorolni. Úgyhogy végigcsináltam a futamot így. 2. kör R180-ban elszálltam, mint a győzelmi zászló, 2 és fél perc javítás. De nem szállhatok ki, mert tökutolsó leszek. Valahogy végigcsináltam, talán 17. lettem 2 kör hátránnyal.
2. CP futam előtt játékból ki-be, elindulok, ott meg qrvaerősnek éreztem FFB-t. Megint elkezdtem varázsolni és elfelejtettem, hogyha ACC közben megnyitom TM vezérlőprogiját, akkor megint ugrik az FFB. És valóban, megint elszállt az FFB. Még 1 versenyt letoltam így, mert hát ha kilépek, akkor tökutolsó leszek ügye és megy lefelé a ratingem, mint állat. Itt már egész jó voltam, 6. lettem talán.
Na mondom k. anyád, full gép restart, ACC indít, megint csak nagyon erősnek, vezetethetetlennek tűnt (lehet abban a 2x fél órában megxoktam a minimális FFB-t, valamennyi azért volt, de pillekönnyű volt). Akkor már csak a játékban gain-t és damperinget vettem vissza, így már jó lett. Erre az egész CP "hétvége" meg monszun esős volt... Ó mondom, mi jöhet még ennyi xopás után... De persze lett folytatás.. Az, hogy rajtnál telibevertek és nekem jött a fél mezőny és uccsó helyre kerültem 40s damage-dzsel, az még semmi volt. A 10. perc környékén elnémult a fülesem... Ki-be kapcsoltam, semmi... Dongle-ja megfelelően villogot, látszólag össze voltak fütyülve a fülessel, de pl kihúzni nem mertem, mert akkor ACC közben hátha bedob valami remek vindóz ablakot. Szóval monszun esőben, hang nélkül, 40s damage-dzsel toltam le az utolsó 20 percet. Álomszerű volt... 7. hely. Mondjuk nem sokan értek célba.
Damage (rating) limitation volt ma, így is sok ELO pontot vesztettem minden marhaság miatt.
-
tusi_
addikt
Köszönöm.Meg azert a sebesseg hianyzik, mert az ez utani koreimben a tamburello utani sikanban - ahol Ratzeberger halt meg, nem emlexem a nevere - ott utana sikerult 0.27-t hozni majd minden korben, szoval van meg a korben de nem ereztem meg ra a kormanyzasra. Nagyon precizen kell menni es a fek kezeles nagyon fontos, mert sok a terheles valtasos kanyar fektavon. Rosz mozdulat es forox kifele
A Tamburello fektav trukkje, hogy egyenes vonalban fekezz, ne kovesd a palya vonalat es a fek kezeles. Ha engem kerdeztek, a fekezes az egyik legfontosabb dolog a versenyzesben.
Ezzel tudsz metereket nyerni kanyar elott, de a kanyarba vitt sebesseg is nagyon fontos es fugg a fekezestol. Ha nagyon erosen fekezel, akkor egyreszrol abs dolgozik, fekerot veszitesz a kereken es az auto pitchel, leul az orra a foldre es nem tud kello mennyisegu levego atmenni alatta, csokken a downforce (nem melesleg bekexel az ember ha rovid fektavot vesz es tul lassitja az autot, lenduletet veszit).
En ugy fekezem, hogy az elso par meteren erosen nyomom a feket, majd szepen lassan engedem fel, hogy egyreszt az abs munkanelkuli legyen, masreszt hogy emelkedjen vissza a kocsi orra es legyen legmozgas a verda alatt, amikor jon a turn in.
Ami meg nagyon fontos, hogy lassu, inkabb preciz mozdulatokkal kezeljetek a feket, gazt, kormanyt. Ha belerugtok a fek/gazba, vagy rangatjatok a kormanyt vezetes kozben, akkor tapadast veszit az auto. Ha lassan kormanyoztok, sokkal tobb gripp marad.De rengeteg trukk van meg. Mindet tudom elmeletben, de az implementacio nem megy mar, oreg vagyok ehhez
eat, sleep, play, replay
-
<Lacy85>
addikt
A fejlesztők nem igazán vannak a helyzet magaslatán konzolon.
Először kiadnak egy elég érdekes állapotban lévő konzol portot, ami úgy néz ki, hogy….hagyjuk.
De semmi gond, jön a next-gen update és végre lehet élvezni a normális grafikát.
Erre mit csinálnak? Kiadják úgy a PS5 és Xbox Series X verziót, hogy külön lobby lesz a prev. és a next-gen játékosoknak. Nem fognak tudni együtt játszani.
Amivel még nem is lenne gond, de pl. PS-en csúcsidőben van 2-300 ember. Na most ez megy kétfelé. -
tusi_
addikt
Csak hogy igazad legyen. Ezzel a fossal van meg benne FEL masodperc, de vhol mindig eldobom. Eleg furcsan viselkedik neha, amellett meg egy iszonyatosan unalmas auto. Szvsz azert nem megy jobban, mert a kor kozepen bealszom ettol a langyos hugytol
eat, sleep, play, replay
-
<Lacy85>
addikt
válasz adrian360 #3649 üzenetére
Persze, értem a hátterét, csak egy kicsit “pfffff”.
Az összes többi játéknál megoldották, hogy tudjon együtt játszani a PS4-PS5 tábor. Itt sem lenne probléma, ha nem kétmaréknyi ember játszaná.
Hagyták volna a fizika részt a francba. Kapott volna egy visual upgrade-et és mindenki boldog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fotók, videók mobillal
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Tesla topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Politika
- További aktív témák...
- 2.5 hdd-k notebook hdd-k 250gb-320gb-500gb-1tb wd blue, wd black, fuji, seagate
- HP Pavilion 27-ca1001nu - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - Ryzen 7, 16GB, 512SSD, TOUCH
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- Eladóak ps3-ra lemezek
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen