- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Ez jóval több volt annál, még emlékszem a döbbenetre amikor megjelentek az első képek. Azóta kiderült hogy Kunos-n már réges-régen puhítja a dolgot, de kellett a konzolos megjelenés hozzá, és az AC pro.
német cikk, ezért google fordítós verziókiemeltem a lényegesebb részeket, de aki vágja a németet annak itt a link:
speedmaniacs
Előre is bocs a google fordítóért, de én nem tudom felelősséggel lefordítani, nem vágom a németet."Az EA-val kötött licence lejár az idei évben, mert közösen arra a meggyőződésre jutottunk, hogy a mindkét fél jelenlegi helyzete már nem kívánatos. "
"
Figyelemre méltó volt az a tény, hogy a Porsche olyan messzire ment, hogy kivételesen exkluzív járműveket hozott a stuttgarti Porsche Múzeumból Olaszországba. Így csodálhattam a 919-es Hybrid versenyautókon, amelyek 2015-ben megnyerték a Le Mans 24 órát és a 96-as éveket a C csoport 80-as években a közeljövőben. A jelenlegi szupersport-autó 918 Spyder viszont szinte észrevétlenül tűnt. Emellett több Carrera S és 4S is várta, hogy a versenypályán a lehető leggyorsabban mozogjanak a nap folyamán.Bemutató felvázolja a háttérben
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni zoom Először azonban az volt, természetesen az általános bemutatása a terv mellett, Marco Massarutto Kunó Simulazioni és Sebastian Hornung Porsche, Marco Falaguerra a sport konfekciós Sparco néhány szót kifejezett ezt az együttműködést.
Massarutto elmondja, hogy majdnem egy éve találkoztak a Porsche-nel Vallelunga-ban, hogy bemutassák az új 911 Carrera S. Korábban az Assetto Corsa technikáján alapuló gyakorlatilag végrehajtotta az autót. Ez már világossá teszi, hogy ez egy erős partnerség. Hibásan elmondja, hogy az összes járművet nem olyan könnyű. Ezeket az Assetto Corsa legkisebb részletére reprodukálják. A Porsche témáján kívül a nyár végén nyerte el a konzolon a sikeres megjelenést. Ismét fontos megjegyezni, hogy a PC-vel összehasonlítva a szimuláció DNS semmilyen módon nem változott.
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaA következőkben egy friss trailer a virtuális 911 GT3 RS, míg a mikrofon utat talál kezébe Sebastian Hornung, felelős márka partnerségek és a szponzorálás Porsche. Emellett izgalmas partnerkapcsolatról beszél, és hosszú távon volt a jelenlegi eredmény. A sikeres együttműködés nem csak a tiszta technológiával, hanem a Kunos népével is foglalkozik. A közelmúltban Los Angelesben megnyílt a Porsche Experience Center, jelentette be Hornung. Az Assetto Corsa Pro szimulátorokat használják, és a helyi kezelőpálya gyakorlatilag integrált. Az összes tapasztalatközpontban világszerte 50 szimulációs állomás van a megfelelő technológiával. A szoftver teljesítménye lehetővé teszi a tervezett változtatások házon belüli virtuális tesztelését is. Tekintse meg az eSports-t is, és itt látja előnyeit a nagyszerű realizmus.
Szintén Sparco reméli, hogy kihasználja az együttműködést.
Akkor Hornung átadja a mikrofont tovább Sparco Marco Falaguerra-nak. Ez azt magyarázza, hogy szokatlan módon jöttünk együtt a Kunosral való együttműködésre. Körülbelül két évvel ezelőtt találkozott egy parkban az Egyesült Királyságban, Jenson Buttonrel, aki lelkesen beszélt neki a simracingről. Az utóbbival ezután lépett kapcsolatba a Kunos Simulazioni-val. A jelenlegi együttműködés kapcsán kiderül, hogy hamarosan új termékek lesznek a Sparco-ból, amelyek az Assetto Corsában is megjelennek. Végül Marco elmagyarázza neki, hogy neki a simracing egyre inkább átveszi a karting szerepét, amely korábban a valóságos motorsport elsődleges belépésének szolgál.
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaEzt követően a virtuális világ visszahúzódik a hátsó ülésre, mivel megengedem, hogy néhány rövid sodródó gyakorlatot végezzenek a 911 Carrera S nedves felületén, és pár perccel később a Vallelunga-tól rövid távolságra. Egy későbbi étkezés után, ahol tipikus olasz ételeket kóstolok, elkapom Marco Massarutto-t a Kunos Simulazioni-ból, azzal a céllal, hogy minél több nyílást kérek a gyomorban.
2011-ben az első kapcsolat a Porschonnal
Először is, persze, szeretném tudni, hogy a Porsche-val való együttműködés részletesen megmutatkozott. Marco elmondta, hogy először 2011-ben találkoztak egy nyugodt találkozón a Nürburgring 24 óra alatt. 2012-ben volt egy újabb találkozó az IAA-ban Frankfurtban. Sebastian Hornung a Porsche-ről kezdte megnézni az Assetto Corsát. 2015 novemberében az új 911 Carrera S bemutatásához a szimulátor prototípus szoftverét, ideértve az autó virtuális verzióját is, meg kell adni. Miután világossá vált, hogy megkapja a Porsche engedélyét, a csapatnak teljesen a holdon kellett volna lennie. "Lassú folyamat volt, csak a csapat keskeny magját kezdte meg." Ettől kezdve mindennek alakja volt.
Az Assetto Corsa a legjobb teljes csomagot kínálja
Miután egy közelmúltbeli Los Angeles-i Porsche Experience Központot nyitottak meg, és a következőt Sanghajban tervezik, megkérdezem magamtól, hogy mennyire részesülnek az együttműködésben. Az Assetto Corsa Pro használata a szimulátorok számára és az abból eredő rugalmasság fontos kérdés, amellyel korábban átvizsgálták Sebastian azt a kérdést, hogy melyik szoftverrel akar dolgozni, és végül úgy döntött, hogy az Assetto Corsa , Rámutat arra, hogy csak néhány szimuláció támogatja a mozgáskövetést és a virtuális valóságot egy időben. Az Assetto Corsa itt a legjobb teljes csomagot kínálja.
"[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Tud a pali na,
Még a NetKar után az FVA volt ilyen döbbenet:
FVA promoÉn még hajtottam a Supra-t a Namie-ben, szóval számomra egészen döbbenetes hova sikerült eljutni Kunos-nak.
Nála egyszerűen nem lehet biztosra menni, tud húzni olyat hogy leszáll a tök. -
#70869248
törölt tag
Pedig egy igazi HunRing mindig nagy hiányzó volt a hazai szimpiacon.
Mugello nem rossz az biztos, nekem nincs überpálya, inkább csak überpályák, még csak össze sem lehet házasítani, mert pl. Knockhill-ben pont azt szeretem hogy intenzív és rövid. hiába is gyúrnánk belőlük egy Spa-t.
Nürburgring pont nem a kedvencem, de hát mit lehessen tenni, ha első napos vétel akkor első napos vétel -
#70869248
törölt tag
HunRing azért kell, mert csak Az évek alatt több hazai márkakupás futam indult, Suzuki, Clio, Seat..stb.
és mindnél az volt a probléma hogy nincs igazi HunRing, ez 15+ éves probléma, pedig nagyon komoly szimeseink voltak/vannak, ..én úgy szeretem, de valszeg inkább valamiféle szerepjáték dolgozhat a háttérbenÉn úgy az évek alatt sem találtam meg A pályát. Nagyon sok tetszik, pl. Mugello közepe ahogy lezúgatsz a völgybe, de Oulton park is, Knockhill is..szeretem a dimb-domb pályákat, ahol leesel mint Laguna Seca-ban a dugóhúzóra.
Nordschleife óriási, de hosszú, Isle of Man detto.
Rockingham (SBK vonalvezetés) pl. lapos, de mégis tetszik mert gokart is meg oval is kicsit.
Old Ring(rF) is nagyon jó lenne, ...ha dombos lenne, legalább int Spa.
Nem tudom hány száz pályán mentem már így szimekkel, de nincs meg az igazi. Talán pont ezért, mert anyi mindent raknék bele, mert kell benne jó sodrós kanyar, kell bele sikánra kicsit instabilan de kemény fékkel érkezés, kell benne völgybe esés beláthatatlan ívvel, kell bele dombtetőre érkezés beláthatatlan ívvel (Eau Rouge), kell bele egy döntött kanyar mint ovál, és eldobós rész ahol elemelkedik az autó. ..ezeket kellene kombinálnia egy pályának, és Hiába Mugello ahol vannak ilyenek, vagy Knockhill ahol szintén, és persze Nordschleife ahol majdnem mind megvan, még az is kevés mert a hossza és a ritmusa is fontos
Szal vannak pályák ahol szeretek menni, és tisztában vagyok vele hogy milyen jellegű pályákat kedvelek, maga A pálya nincs meg. -
guftabi96
addikt
Majd a következő build-nél lehet megcsinálom azt is, erre a hónapra ennyi elég volt számomra ebből.
Semmi kedvem nincs ezzel vacakolni, amikor nem élvezem és mellé ott van a fullosan az AC, AMS, R3E és az alap rf2 + egy GT3-as Mclaren.
Továbbra is az az érzésem, hogy valami nem stimmel a programmal. Egyszerűen nincs meg az az érzés, hogy én irányítom az autót. Mintha minden késve történne vagy nem tudom. Nekem a régebbi Codemasters F1 játékokra hasonlít, ahol érezhető input lag volt. Biztos, hogy részben az FFB miatt is érzem ezt. És lehet azt mondani, hogy az ezer éves, mára már szinte belépő szintű G27-től nem kell csodát várni, de minden más stúdió sőt, a Kunos is az AC-val megoldotta már ezt a feladatot.
Mértem most egy fps-t is, mert én azt hittem, hogy 40 fps-sel fut a játék.
Eredmény:
AVG: 150fps (erre van limitálva a beállításokban (75hz-es monitorom van).
1%: 136 fps
0.1% 120 fps
Mégis az idő 85-90 százalékában olyan darabos, mintha 40fps-em lenne. Tökérdekes módon minden más jól fut. (a háttérben természetesen semmilyen felesleges dolog nem fut).
Mondjuk sose futott szépen, simán szóval ez nem új dolog.
Q1 van megjelölve megjelenésnek... hát hajrá. Innen szép nyerni.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
#70869248
törölt tag
na ez érdekes, milyen pedálod van? Nekem elég fura kombó, egy leharcolt 10+ éves DFp+ Fana' V3 invert.
..+ egy másik loadcell Fana' fékpedál kéziféknek bekötve.
Az AC-ban rally-ra tökéletes, amikor még moddoltam..vagy inkább barmoltam az AC-t akkor tapasztalhattam hogy a fékkel azt csinálsz amit akarsz.
szerk.:
Már második éve (inkább két és fél) megyek egy Focus-l és a modder minden szezon elején 3 módosítást eszközölhet az autómon az engedélyezett területen egy tesztnap után (tavalyi). A féket nem kértem még.
De mivel gumifüggő is ezért persze bármi lehet..és persze tiszteletben kell tartani az ízléseket és pofonokat, jelenleg elég jó dolgunk van szimek területén.[ Szerkesztve ]
-
pRoject22
őstag
Az F1 az egy árkád játék, nem szimulátor, felesleges ehhez hasonlitani, a hardcore szimeknek igen kicsi a játékosbázisa, iR-ben is 800-3-4 ezer ember van online.
Rengeteg liga fog ráállni az acc-re, engem nem feltétlen érdekel ,hogy napközben nem használja 5000 ember.
¯\_(ツ)_/¯
-
#70869248
törölt tag
Valszeg az a legnépszerűbb offline is ami online...ez valahogy dobja magát, nem tudom miért tömörülnének az AC-ban GT3-ban az emberek ha jobb bármelyik másik kategória..
A WEC ...nos én annak idején kinyomtam a 24 órát 24 órában az első játékban amiben lehetett, asszem valami 60hertz-n egy CRT-n, király volt.
Szal én alapvetően szívesen tolnám a endurance jellegű futásokat,..csak qva kevés van.
..mert mindenki GT3-ban sprintel.. -
#70869248
törölt tag
..amennyire tudom mások nem sokra mennek vele
De komolyra, nem tudom mit is akarsz áterőltetni, én spec azért nem tolom jobban mert megvárom az első patch-t, offline nyomatnám, de restart-nál nem számolja a skill pontokat, online is pihentetem mert nagyon esetleges mikor ér a játékba üj belépő képmegállító funkciója
..nem szeretem csak úgy összetörni a verdát, viszont kevesen nincsenek, 20 perce szálltam ki Brands Hatch-ban 16 autó körözött quick join-n, Spa-ban 20 felett voltunk, de ahogy írtam én most pihentettem kicsit, nem mintha a statjaimra utaznék, de azért na, kell egy tapasz..de egyébként bssza kutya lenyomom a Pirelli tesztet Misano-ban ..ha már így beszéltünk róla
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
jaja, nagyjából vágom mi van, sok ligában jártam már, 19 év szimezés
soha nem néztem brazil túraautókat, de népszerű volt, megane cup, Lupo cup, de még a Clio kupát sem néztem, max ha kimentünk HunRing-re. ..de nagyon népszerű volt az is, még ligák is összecsaptak vele.Azt nem tudom offline mennyien játszanak, de online akkor annyian voltak, az általam elérhető szervereken.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Ma már be vett gyakorlat a játékfejlesztők körében, hogy a felhasználók a bétateszterek. Anno az AC is tele volt hibákkal, de aztán csak megoldották. Amúgy meg minek fröcsögsz itt fölöslegesen? Aki ebbe a topikba jön azt érdekli az ACC, szóval minket miben akarsz meggyőzni? Erre mindig azt szoktuk mondani, hogy örüljünk minden jó szimnek ami kijön.
-
Gijon
senior tag
Nem probléma, hogy neked nem tetszik a játék. Szerintem ezt sokan elfogadják.., Ezt a játékot "pár" ember fejleszti, kalapálja, amit szinte fillérekért be lehetett szerezni. Ez nem F1 2021 lesz, aminek az alapja kb. változatlan marad.., új skineken kívűl nem fog sok újat felmutatni ahhoz képest, hogy évente lehúzzák a rajongókat egy teljes játék árával. Ettől függetlenül létezik visszatérítés is a mai világban, szóval ha nem tetszik, nem jön be, akkor kérd vissza az árát. Felesleges vitát gerjesztesz, mert a jelenlegi hibák ellenére sokan bízunk a Kunos munkájában és belekalkuláltuk, hogy tesztelők leszünk a játék korai szakaszában. Gondolom nem egy évre fejlesztik, és utána kuka.....
Új hozzászólás Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS routerek
- Revolut
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- Politika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest