Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Márton111

    aktív tag

    válasz mdk01 #10319 üzenetére

    A sebváltót egy érzéketlen felhasználó akár, könnyen tönkreteheti: pl ha közévált és nem veszi észre ,és használja vagy (félig)menet közben kíméletlenül kapcsolgatja
    Az sds-grip tömöracélgyorstokmány (ami a nagyobb hálózati fúrógépeken is van) a behajtón ki tud oldani 3-4 leállítás után mert : a fék gyorsan, rántásszerűen állítja meg : a tokmány meg, tömege és könnyű járása folytán kioldódhat a befogott szerszám 3-4 leállítás után(arra kell kioldani ,amerre szeretne tovább pörögni a hirtelen fékezéskor :) ) . Jó lenne ha a fékezés vége egy kicsit lágyabb lenne (.Ezt elektronikával könnyen meg lehetne oldani ugyanúgy mint a lassan elhalványuló ledes gép világítást(makiékra gondoltam ,vagy egy lelkes amatőr, áramkör építőre :) )A műa tokmányos e szempontból jobb: a tokmány tehetetlen tömege kisebb.
    Én ezt úgy szoktam megoldani hogy a zujjam a ravaszról a legvégén (kb 1/2mp-el) ,kissé lassabban veszem el , így a satufékezések zömét elkerülve, nem oldódik ki :)
    1-es fokozatban meg nincs fordulatszám (5-600) , nincs problem.(ezért ezt a fokozatot ritkán használom , csak ha erőtartalék kell.) pl 6-os csavaroknál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák