Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dyno #4863 üzenetére

    A textúraeltűnés nem a kártya hibája, hanem a texture stream rendszeré. Minél több a gépben a VRAM, és a rendszermemória, annál kevesebb ilyen problémád lesz. A motor van így kalibrálva, gondolom így ad értékelhető sebességet.

    Az MLAA az egy új AA algoritmus. A GTA4-ben nincs lehetőség a hagyományos MSAA-ra, mert nem támogatja a motor. Az MLAA már egy post process effekt, és minden felülettel kompatibilis, vagyis, ahol nincs MSAA-ra lehetőség (van még pár ilyen játék, és sajnos egyre több lesz), ott az MLAA kisegít. [link] - itt van pár kép.

    Az akadások konfigurációfüggőek. [link] - van ennek topikja. Teljesen rendszertelen a jelenség, szóval nem lehet előre odafigyelni rá.

    Szerintem nem. A TUL és a PC Partner vállalatai betartják az AMD ajánlásait. Igazából többnyire a PowerColor és a TUL termékei is megegyeznek. Egyedül a hűtőt tervezi külön csapat. A NYÁK-ot megkapják a TUL-tól. Nyilván két NYÁK-ot nem terveznek, mert a TUL nem fog két eltérő gyártósort építeni. Ez házon belül pazarlás lenne. :) Amit el tudok képzelni, hogy a VTX nem vezeti ki mind a kettő DisplayPort kimentet. Ezzel tudnak valamennyit spórolni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák