Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    Ma kipróbáltam a 130 mm-es Rayon üvegpolírozó korongot a romon karcos kis Seatunkon.

    előzmény: [link]

    Tapasztalat:

    Az előző (115mm) filchez képest nagyobbat „harap”. A nem excenteres polírgéppel sehogyan sem bírtam vele, pattogott. A legalacsonyabb 1000 rpm és 1400 rpm között próbáltam, de hiába a sok paszta, hiába a víz, egyszerűen pattogott. Szerintem nagyot fog és nagy az átmérője. Sima polírgéphez ez valamiért nem jó. ( nekem nem ment)

    A Yato 720W excenteressel már ment a móka, de itt is észnél kellett ám lenni! Minimum fordulatos szétkenés után a 3-as, később 4-es sebességen csináltam. Nagyon sok víz kell és jobban kell figyelni , mint a 115 mm-es sima filckorongnál.

    Az excenteres után a sima géppel régi filccel a széleket még igazítottam kicsit. Kb 1,5-2 óra volt, de a széleken, és egy két helyen rövidebb karcok ( karcfoszlányok) még maradtak. Azok eredetileg - szerintem - nagyon mélyek lehettek és/vagy még egy órát csiszatolnom kellett volna. Kívülről jónak tűnt, de igazából belülről lehet jól ellenőrizni HA olyanok a fényviszonyok. Meg sajnos belülről is van karc…. :(
    ( szép hosszú vízszintes, mint amikor a párát törlöd és a gyűrűd a szélvédőhöz ér. Asszonyé az autó...)

    Összeségében nagyon látványos lett, a sok kis körkörös karc teljesen eltűnt a lapátkarcok kb 90-95%-ban eltűntek. A felkelő-lemenő nap, valamint éjszaka a szembejövő jármű lámpafénye sokkal kevésbé zavaró.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák