Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz #00809728 #8975 üzenetére
Öregfater Golf I gépe ami elgondolkodtatott. 1983, 5 ajtós, 1994 óta mióta behozták garázsban tartott. Az öreg jól körbedodzsemezte. Bal első sárvédő, jobb hátsó ajtó horpadt. Küszöb kaka, ajtóperemek illetve kerékívek és még néhány helyen felhólyagosodások így első ránézésre javítandók.
Most azon kattogok, hogy van-e gazdaságilag értelme ezzel foglalkozni? Alkalmi közlekedésre megtartani. OT-től fényévekre van azt látom.
Végsebességre tudja a gyárit, most hétvégén beállítom a porlasztót. Kaptam kollegámtól hozzá szivató, folytószelep és szívótorok fűtést. Meglátjuk melyik kell. Tolómérő, mérőóra, fúrószár van a beállításhoz, vákuumpumpa sajnos nincs.Ami miatt érdekes lenne, hogy itthon sok mindent meg tudok rajta csinálni. szerk: Szét-össze, alkatrészcsere, beállítások ilyenek.
Még van másfél év műszaki rajta, addig van időm megálmodni.
Vélemény?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen