Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz Pardise #35421 üzenetére

    Ha jól látom ez egy horpadásos sérülés, amit a jó ég tudja, hogy fognak javítani. Ha a lemezt flexelik, hegesztik, ponthegesztéssel kihúzzák, akkor sérül a gyári galván réteg. Ha kittelik, az még rosszabb, egyszer ki fog repedni.

    Az én szubjektív véleményem, hogy az új ajtót kérném ebben az esetben. A színeltérés pedig nem megengedett, addig nem veszem át, amíg nem tudnak gyári színben átatni egy novicsentó autót. Te nem egy javított autót kértél és kapásból értékvesztést borítékolhatsz eladásnál. Persze nem akarnak ajtó cserét, mert az nekik idő és munka, de pont leszarnám mások kínját, verjék le a gyártón, a szállító biztosítóján, van magán a dalai lámán. A boltban sem veszem meg a penészes sajtot, mert annak még le lehet vágni a szélét :N (kivéve ha camembert ;] )

  • weres78

    senior tag

    válasz Pardise #35421 üzenetére

    Ha javítva lesz az autó, akkor az értékcsökkenést von maga után. Még ha nagyon profin csinálják, akkor is...
    Rendeljenek gyárilag színrefújt autót. Ha ez nem megy, akkor bőségesen kárpótoltasd magad.

    Egyébként a belejavítás nem fog látszani, ott jók lesznek a pigmentek... És egyébként is, mi az, hogy a Te döntésed? Te ha jól sejtem új, sérülésmentes autót vásárolnál, vagyis neki ezt kell adnia a pénzedért. Vagyis ez nem az autó amiért Te fizetnél, tehát az autó és a probléma is az eladóé.

    Egyébként én lehúznűám őket párszázezer forinttal és bejavíttatanám azt a hibát. Ő hibázott, ő fizet. Fél év múlva meg emlékezni sem fogsz arra a karcolásra...

Új hozzászólás Aktív témák