- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mini-ITX
- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz Szevam #25361 üzenetére
Hy...Sok féle kerámia bevonat kapható jelenleg a piacon a 12.000ft-tól a csillagos égig.
Mindenképpen egy majdnem makulátlan felületre szabad csak felrakni szóval nagyon alá kell dolgozni.•hosszú élettartam
a hagyományos viasz és szintetikus viasz termékeknél akár 100x hosszabb•magas kémiai ellenállás
megfelelő kikeményedés után csak a legerősebb oldószerekkel távolítható el
az útszóró só, a savas eső nem okoz problémát többé•extrém könnyű tisztíthatóság
a hidrofób felület jelentősen megkönnyíti a tisztán tartást, mivel a szennyeződés nehezebben tapad meg a felületen•ellenáll a fagy és a meleg hatásainak
hagyományos termékek a fagy vagy a meleg víz hatására a felületről könnyen lejönnek, akár egy mosás alkalmával•könnyű száríthatóság
a felületeket jelentősen könnyebb megszárítani, akár szimplán folyó vízzel vagy levegővel is•környezetvédelem
a kerámia bevonattal rendelkező autók tovább maradnak tiszták ezért ritkábban és kevesebb víz felhasználásával lehet az autót mosniA bevonat keménysége önmagában nem gátolja meg a karcolások kialakulását, habár közrejátszik benne. Az átlagos vastagság 3-4 mikron, mely nem feltétlenül elég ahhoz, hogy valós karcolás állóságot biztosítson a szó szoros értelmében, azaz nem szabad azt várni, hogy egy kulcsos karcolásnak (vandalizmus) ellenáll, ugyanakkor egy esetleges sérülés esetén először a bevonat sérül nem pedig a lakkréteg.
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz Szevam #26630 üzenetére
Ha nincs idő ne moss kocsit Vagy ha gyorsan mégis le kell, akkor egy jóféle waxal megteheted azt, hogy begurulsz egy zsetonos mosóba és ozmós vízzel 2-300 forintból lecsapatod a port. Ezek többnyire majdnem foltmentesen száradnak, vagy minimálisan az útról felverődő por beleszállhat a vízcseppekbe, de kevésbé látványos, mint a vízkő.
(#26631) -=Libria=- Nem hiszem, hogy jó. Ezek a motorok annyira egyenetlenül küldik a levegőt, hogy nehéz lesz vele egyenletes réteget fújni. Persze kis furatú pisztollyal nem lehetetlen. Biztosat nem merek mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen