- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsa7
őstag
válasz The DJ #51951 üzenetére
Ez a gond, bár attól még nem kellene leszívnia. Úgy van kötve, hogy állandóan áram alatt van. A fej ISO csatiján a piros és sárga vezeték nincsen összekötve? Akkor lehet állandó áram alatt. Ha nincs, akkor már előtte az autó kábelezése olyan, vagy valamelyik átalakító közösít. Az állandó pozitív van a fej állandó pozitívjára és gyújtás utáni pozitívjára is kötve.
Az előző autódban amikor volt ez a fej, ott hogy volt kötve? Gyújtás után vagy akkor is ment gyújtás nélkül?[ Szerkesztve ]
-
The DJ
addikt
válasz MunezXBK #51952 üzenetére
Akkor úgy néz ki csak nem úszom meg a dolgot és kerítenem kell valakit, aki ért hozzá. Pedig azt hittem ezek az átalakítók úgy vannak kialakítva, hogy ne kelljen utólagosan mókolni.
Közben olvasom a Pio manualját és ezt találtam benne:
"If this unit is installed in a vehicle that does not
have an ACC (accessory) position on the ignition
switch, the red lead of the unit should be connected
to a terminal coupled with ignition switch ON/OFF
operations. If this is not done, the vehicle battery
may be drained when you are away from the vehi-
cle for several hours."Szóval a piros kábelt kellene a gyújtásra kötni. Most már nem megyek ki, de holnap megnézem egyáltalán be van-e kötve az átalakítóba a piros vagy csak lóg valahol magában. Bár ha megtalálom akkor se fogom tudni, hogy hova kössem, úgyhogy biztosan fog kelleni segítség.
(#51953) kacsa7: Az előző autómban is ment gyújtás nélkül. És ott is leszívta az akkut pár nap állás után Ki kellett hajítanom a 2 hónapos nagy teljesítményű akkut, mert meghalt a folyamatos töltögetés/lemerítés miatt és a végén már nem is vette a töltést egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
-
pengusz77
senior tag
Lehet, hogy a fejegység "töltője" gyenge. Nekem tabletnél van 2000mAh-s töltő. Egyszer tönkrement. A telefonom (Navon buta) töltője 500mAh. Rádugtam, a tablet felvillant, de nem töltött (tehát az USB bedugását érzékelte). Új 2000 mAh-ás töltővel töltött újra. Ha mondjuk ugyanez van, és a fejegység 500mAh-ás, a telefon töltője meg 2000-es, akkor nem fog fejről tölteni soha
-
pengusz77
senior tag
válasz The DJ #51954 üzenetére
"Pedig azt hittem ezek az átalakítók úgy vannak kialakítva, hogy ne kelljen utólagosan mókolni."
Úgy vannak kialakítva (csúszósarukkal), hogy az autódnak megfelelően fel tudd cserélni pl. a sárgát a pirossal (meg van egy harmadik bekötés is). Ezeket a bekötési rajzokat megtalálod a fejegységed használati útmutatójában, vagy letölthetsz.
Nekem alapból a piros-piros sárga-sárga bekötés volt, de így elfelejtett minden beállítást. Felcseréltem őket , és máris rendben működött. Amikor az erősítőt bekötöttem, akkor a remote szálat is rossz helyre kötöttem (az előbbi felcsrélésből evidens), így nem kapcsolt ki az erősít a kulcs kivétele után sem (nálad ugyanez van) -
freelanced
addikt
Üdv!
Köszönöm a segítséget, meglett a rádió (végül a JVC).
A kérdésem még annyi lenne a beszerelés kapcsán, hogy a piros a jobb oldalára megy a nagy feketének amit a rádióhoz adtak a fekete meg a bal oldalára? És ahogy olvastam először csak bekötöm az antennát aztán a többit és annyi? Kicsit mintha a fekete máshogy lenne bekötve, vagy jó ez így? Abszolút nem értek hozzá
Elnézést a homályos képért
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
lautnermark
aktív tag
Tudnátok ajánlani tesztelésre egy olyan dalt, amiben nagyon sok "cs" és "sz" hang van?
-
simi811118
aktív tag
válasz lautnermark #51963 üzenetére
Tina Turner (private dancer), Shania Twain (you still the one), Dana Glover (maybe)
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lautnermark #51963 üzenetére
Küldtem, válogass.
-
lautnermark
aktív tag
Köszönöm mindkettőtöknek.
-
bojti175
csendes tag
Hali. Biamposítottam a szettet... Ti hogy szoktátok beállítani az időkésleltetést? Eddig jobbnak tűnik amikor több szuflát kapott a 4 csatiról hídban és csak a jobb ball volt korrekciózva
-
Rastary
csendes újonc
Sziasztok
Szeretném cserélni az autóban az első szettet és mellé venni egy mélyládát meg ami kell hozzá mindent. Ebben kérném a segítségeteket, hogy melyikeket vegyem. Tudnátok ajánlani kombót meg, ha szükséges hozzá kábelek ilyesmik. Árban nem szeretnék semmi esetre 70ezer fölé menni. Mélyládából és erősítőből jó állapotú használt is szóba jöhet.
Előre is köszi !
-
Rastary
csendes újonc
JVC KD-X220 USB fejegység, és Suzuki ignis-be lesz. Még régebben itt olvastam volt valaki aki próbálkozott azzal nem sok sikerrel mert lehurrogták. Mielőtt írtam kipróbáltam egy olcsó első szettel és hátra olcsó nagy oválokkal és az én igényeimet kielégítette, de mivel olcsóak voltak ezért már kukák is. Ezért szeretnék cserélni meg ilyen autóba rakni.
-
The DJ
addikt
válasz pengusz77 #51961 üzenetére
Na megnéztem, amit tudtam, de nem lettem okosabb. A Pioneer fejegység sárga szála a "battery", a piros az "acc", ergo a pirosat kellene a gyújtásra kötni, ahogy azt eddig is sejtettem. A gond az, hogy kimértem az autóból jövő kábelköteget, ami a fejegység energiaellátásáért felel és az összes szál, amiben feszültség van folyamatosan adja a 12 voltot Amiben meg nincs feszültség, az gyújtásra sem változik. Ergo a sárga és a piros szál is konstans kapja a 12Voltot, ez lehet a gond. Próbáltam megcserélni az átalakítóban a pirosat és a sárgát, de ahogy az várható volt nem történt semmi, ugyanúgy kapcsolt ebben az esetben is gyújtás nélkül.
Tippem szerint az Audiban ez a normális viselkedés, mert a gyári Concert rádió is kapcsolható volt gyújtás nélkül is, mint ahogy a legtöbb gyári fejegység (a családi Renault Thaliaban is kapcsolható a gyári rádió gyújtás nélkül).
Ilyenkor mi a teendő? Tudok én itthon tenni valamit? Egyelőre lehúztam a fejegységet, hogy ne merítse az akkut, de ez nem megoldás és elég vicces minden induláskor visszakötni és 10 percig állítgatni mire úgy szól, ahogy akarom.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Rastary
csendes újonc
válasz lautnermark #51974 üzenetére
Igen a műszerfal tetején van. Hát ennek szerintem elég húzós ára lehet...
-
kacsa7
őstag
válasz lautnermark #51963 üzenetére
Indila - Dernière Danse
Van benne néhány -
pengusz77
senior tag
Nézegettem a fészbúkon azokat az emmás képeket, de már máshol is láttam már, hogy az itt favorizált 2 és 3 hangszórós + sub rendszerekkel ellentétben ott nagyon sok autóban 4-25 hangszóró van / ajtó
Szeretném kikérni a hozzáértők véleményét, mert akkor nem dobom ki a 13-as (borzalmas) Hertz szettemet, hanem berakom a 16-os mellé -
simi811118
aktív tag
válasz Rastary #51970 üzenetére
Ajtópanel nélkül kompromisszumos lesz a dolog. Van 10cm-es szett ami jó, viszont ott azt a 10-es közepet is zárt dobozba kell tenni, és kicsi, gyors, kick-es subot kell mellé illeszteni. Egyik út sem lesz olyan nagyon könnyű. Nálad a döntés, hogy átépíted az ajtót, vagy a jelenlegi állapotot maximálod ki.
-
pengusz77
senior tag
válasz simi811118 #51983 üzenetére
A 10-est nem tudja bedobozolni. Én koaxot raktam be a gyári helyett, és nem tud "aláépíteni" dobozt.
-
pengusz77
senior tag
válasz simi811118 #51982 üzenetére
Akkor azok a demo autó sokkal szarabbul szólnak, mint a 2 és 3 utas rndszerek?
-
The DJ
addikt
válasz lautnermark #51973 üzenetére
Szuper.
Még egy dolog. A kulcs kivétele/bennmaradása befolyásolhatja ezt a dolgot? Arra gondolok, hogy ha nem veszem ki, akkor lehetséges, hogy a feszültséget sem veszi el a rádiótól?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
pengusz77
senior tag
válasz lautnermark #51973 üzenetére
Az én fejegységemnél ír egy olyan bekötést, hogy a sárga üres (akku felől), a piros meg szét van osztva a sárgára meg a pirosra a fejnél. Ez nem lehet megoldás?
-
borat26
aktív tag
válasz simi811118 #51982 üzenetére
simi te az a simi81 vagy CS-ről?
ASROCK B365 M Pro4 |Intel I5-9400F|Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 2666 Kit|Gigabyte GTX 1070 Windforce 8GB OC |Thermaltake Element V3|Zalman ZM600 LXII|LG 29WN600
-
Rastary
csendes újonc
válasz simi811118 #51983 üzenetére
Hát lehetőség szerint nem nagyon szeretném átalakítani ha nem muszáj. Egyenlőre akkor azt tudom elképzelni, hogy mivel az első szett nem rossz még csak a hátsó ezért az kuka és a helyére akkor berakni egy mélyládát meg ami kell hozzá. Meghallgatom, hogy így nekem megfelelne-e és ha igen akkor valami jobb első szettet betenni, ha meg nem akkor nincs mese át kell alakítani az ajtókárpitot. Szóval akkor ennek tükrében tudtok segíteni ?
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz freelanced #51962 üzenetére
Valaki esetleg erre?
Ha nem látszik jól csinálok másik képet!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
kacsa7
őstag
válasz freelanced #51994 üzenetére
Igazából a kérdést sem lehet érteni. Az 1. képen a fejegység ISO csatija van. A 2. képen egy utólagos autó oldali ISO amiből a fekete a táp rész, míg a barna a hangszóróké. Rosszul nem lehet összedugni, mert máshol van a pöcök.
[ Szerkesztve ]
-
pengusz77
senior tag
válasz Rastary #51991 üzenetére
Én nem vagyok szakértő, csak én is hasonló cipőben jártam, mint te. Én hátulra raktam be a gyári helyre 13-as szettet, és előre meg 10-es koaxot. Ég és föld volt a gyárihoz képest. Most raktam be erősítőt, az megint hatalmas javulás volt, viszont én a többiek által ajánlott utat választottam, ezért rakok be előre 16-ost, a láda még a jövő zenéje. Szerintem előre fölösleges 10-es szett, sőt ha nincsenek óriási elvárásaid, akkor hátra is mehet a koax 13-as. Erősítővel. Hidd el, nagyot szól ( a hangszórók méretéhez képest nyilván) Ha Pesten jársz, meghallgathatod az enyémet, még kb. 1-2 hét lesz a panel építés, addig marad a fent leírt felállás. (Ha kevés a mély, esetleg rakhatasz be egy aktív ládát).Ja és ha szigetelésre adod a fejed, a csomagtartó ajtóra szánd rá azt a pár kis darab anyagot, óriási javulás lesz menetzaj tekintetében.
[ Szerkesztve ]
-
borat26
aktív tag
válasz simi811118 #51996 üzenetére
Akkor üdv!
Én kasztiimre.
Hányan vagyunk itt CS-ről?
ASROCK B365 M Pro4 |Intel I5-9400F|Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 2666 Kit|Gigabyte GTX 1070 Windforce 8GB OC |Thermaltake Element V3|Zalman ZM600 LXII|LG 29WN600
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest