Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • joi29

    őstag

    válasz kriszbon #24983 üzenetére

    -Dehogynem ezért van a PH hogy elmondjad a véleményed egy adott
    témával kapcsolatban. :K
    -Egyébként a mai játékokban egyre inkább elterjedő fizikai effektek mint a szél
    fújta füst, falevelek a víz fodrozódása a tűz lobogása, robbanások ezek mind egyre
    nagyobb számítási kapacitást igényelnek a processzor részéről.
    -Az Nvidia ezt a Physx-el oldotta meg, vagyis a gpu belsejében található
    shader-procik számítási kapacitását felhasználva egy a driverel telepített
    algoritmus kiszámolja a processzor helyett, amennyiben ezt a vga támogatja és
    elég erős hozzá.
    -Viszont AMD-nél jelenleg még nincs ehhez hasonló technológia, az igaz hogy
    a Radeon kártyákban található ezen számítási műveletek elvégzését lehetővé tevő
    shader procik jóval többen vannak és a megjelenítést sokkal könnyebben elvégzik,
    de jelenleg még nem képesek a proci helyet kiszámolni ezeket.
    -Részben ezért sem árt ha a Radeonok mellet egy picivel erősebb proci van. ;)

Aktív témák