Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterhappy

    őstag

    válasz Peetta14 #21986 üzenetére

    Szia,

    ON-ban válaszolok, hátha másnak is jól jöhet.

    Én 2020. augusztusában vásárolt pólóinget reklamáltam meg 2021. áprilisában, tehát ~8 hónappal később.

    Volt anno a honlapon valamilyen form, amit ki kellett tölteni (most nem találom). Nekem az amúgy akkor nem is működött, így én közvetlenül az Ügyfélszolgálatnak írtam, az 'ugyfelszolgalat@aboutyou.hu' címre, fotókkal mellékelve.

    Abszolút korrektül álltak az ügyhöz, s visszautalták a ruha ellenértékét.
    Alább az e-mail. Akkor még 2 év szavatosságot írtak, lehet hogy ez azóta csak 1 év.

    "Elsősorban elnézést szeretnénk kérni a felmerült kényelmetlenségért.
    Természetesen a terméket minőségi panaszra hivatkozva visszaküldheti nekünk, 2 év szavatosság vonatkozik rá.
    A terméket az eredeti csomagolásába szükséges rakni, majd úgy a dobozba és berakni mellé a visszaküldési űrlap helyett a kinyomtatott számlát. A számlára írja rá, hogy termékreklamációról van szó és röviden írja rá, hogy mi a baj a pólóval.
    Két lehetősége van a csomag ingyenes visszaküldésére:
    1. A csomagot a GLS futára felveheti Öntől egy adott napon a megadott címen. Ezt az ügyfélfiókon keresztül a "Rendeléseid" menüpontban, vagy az alábbi linken kényelmesen kérvényezheti: http://aboutyou.gls-hungary.com/
    Amennyiben a futárt a linken keresztül rendelné meg, kérjük küldje el nekünk a kitöltött megbízást, hogy rögzíthessük rendszerünkben.
    2. Országszerte bármelyik postán ingyenesen visszaküldheti a csomagot. Készítse össze a csomagot, zárja le, és a postai alkalmazottnak csak jelezze, hogy az About You-nak szeretné a csomagot visszaküldeni. A posta munkatársai készséggel állnak a rendelkezésére.
    A szavatossági eljárás akár 30 napig is eltarthat, ez időn belül értesítjük majd Önt.
    Ha a reklamációt elfogadják, a termék vételárát megtérítjük."

Új hozzászólás Aktív témák