Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • SztiviVander

    őstag

    válasz Sayuar #4439 üzenetére

    jaaa értem. bár attól hogy mondasz neki olyan ászf pontot amiről lövése sincs még simán mondhatja hogy nem. és akkor mit csinálsz a hívás azonosítójával (már ha tudja a kislány/kisfiú hogy mi az és tényleg meg is adja)? mész az nmhh-hoz/fogyvédhez/békéltető testülethez nem? na szerintem ezt a fölös callcenteres kört kihagyjuk, ha tudná hogy jár a kötbér akkor nem hajtana el ászf pontok emlegetése nélkül se. ha meg nem tudja akkor kétlem hogy általa sose látott ászf emlegetéstől rögtön megvilágosodik. voda (és tesco-s ex-leánya) lehet hogy nagyvonalúbb volt (áá dehogy, az is csak egy magyarnyúzó hiéna), vagy csak az ottani ügyfélszolga jobban tudta mit lehet és mit nem ajánlatos megcsinálni a jogait ismerő ügyféllel.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák