Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19729 üzenetére
nem ülök ez az elmélet csak....megha menézed hány lada, régi skoda jár az utakon meg 30 éves dizelek..na mega bkv és a tehergépkocsi parkrol ne is bezséljünk akkor ezekhez képest az enyém euro 10es és a tiéd is.
Amugy valljuk be aki régóta itt vana topikba az látja hogy 2 éve ezzel az autovétellel szenvedsz de mindig az utolso pillanatba rájössz racionálisbab döntés maradni a bevált e39nél.
honnan is indult a dolog?turbositás? 320d,e46 330d, volvo s60r, ...meg volt még pár.
majd ha a neved ott van a papirokon akkor "dumcsizzál" ekkora arccal.Mit vársz mennyi lesz egy ujonnan 15 millios autoba?aki megveszi bőven van dellája valszeg vállalkozó járja europát...stb....bár 250e km fölött legyen az akármilyen auto V14 ferrari is...huzosabb összegeket adni érte örültség nem hiába adja el a tulaj...elhasználodott az auto.attol hogy külsőleg rendbe van az nem jelent semmit.
gondolom a mondást ismered kivül csecse....
mindne ilyne nagyteljesitményű auto ami kispicezett sokkal hamarabb lehal mint akár a te 28i.d.....tul vannak bonyolitva.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
Ez egy fórum, kb. senki sem ért normálisan az autókhoz, de szeretünk róla írogatni.
Neked, mint bárkinél hitelesebb megmondónak milyen tapasztalataid is vannak?
Mert 2 mondatban mindent el lehet intézni...
400e km futás az sok autó élettartalmát meghaladja, és annyi idő alatt kb. a vételár többszörösét rákölti az ember. Sokkal kevesebb km alatt teljesen tönkre lehet tenni, az egyénfüggő, hogy minek mi a megfelelő szint. Ha új autós érzésre vágyik az ember egy 400e futott kocsiban nem valószínű, hogy megkapja, dacára akár a megfelelő szervizelésnek. A kopó alkatrészek közül, amit még nem cseréltek valószínűbben megadják magukat, mint 150e futás után...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19756 üzenetére
Nem, kénytelen vagyok autót venni, mivel magyar rendszámmal fél évnél nem használhatom itt hosszabban az autómat. Utána regisztráltatni kellene. Rendőrök figyelnek az ilyenre. Nem beszélve arról, hogy unom a bal kormányt olyan helyen, ahol a jobb lenne az ideális.
"majd ha a neved ott van a papirokon akkor "dumcsizzál" ekkora arccal. "
Erre meg inkább nem reagálok, valszeg kapnék egy ban-t. Ez a duma nem az én szegénységi bizonyítványom... Én dolgoztam 5 hónapon keresztül heti 7 napból 10-et érte, nem Te.
S60R-ről annyit, hogy elmentem, kipróbáltam egy makulátlan példányt. Nálam volt az összeg kp.-ban, hogy azonnal megtudjam venni. Fele ennyibe fájt volna kb... De csalódtam, nem tudok átülni egy Volvo-ba, egyszerűen más világ.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19764 üzenetére
még mindig ott van a jobb kormányos e39 540i az is volt képben el is felejtettem.
ja igen ha megmondja valaki az igazságot akkor egyből jönne a fenyegetés ez meg az lesz veled....ezt már hallottam párszor,ez a szegénységi bizonyitvány és még élek látod.én nem szoktam véka alá rejteni a véleményem, és amit leírtam 1 gramm hazugság nem volt benne.
5 hónapi átlag munkával szerintme még kint se lehet egy 535d árát összegyüjteni tisztességesen amellett hogy rendesen élsz is.19761>>ennyi az utolsó bekezdéseddel egyetértek tök okésan leírtad.látom neked átjött mire gondoltam.sajnos a többieknek még 5x.örre se.
Ha csak abba belegondolok amiota nálam van az auto a maga 50e km alatt amit együt ttöltöttünk hány bucka, kátyú, időjárási körülmények....stb voltak..belegondolok ennél 5x több hogy megesz már még egy vadiuj autot is....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19766 üzenetére
Abban biztos lehetsz, nem Veled fogom megosztani ezeket a dolgokat. Gondolsz amit akarsz, főljél csak a saját levedben.
Azt hogy mit lehet, és mit nem, Te nem tudhatod, mivel nem vagy itt. 10.000 fontos felső határon nézek autót, ami itt kint az angoloknak aprópénz, míg egy magyarnak nagy összeg.(pedig nem az, kint sok ember akár 2-3 hónap alatt megkeresi)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #19714 üzenetére
ez butasag, mar bocs.
(#19729) BMW001
nem a CO kibocsatasa annyi, hanem a CO2 kibocsatasa, ami minden csak nem karos. Viszont a dizelkorom az sulyosan egeszsegkarosito hatasu. Ha DPF akkor jobb a helyzet, de ugy sem tokeletes, mert ott is van reszecskeemisszio. Ha meg csippelteted, akkor eloszor pont az emisszio megy el, szoval ha kornyezetet akarsz kokemenyen szennyezni, akkor a legjobb egy csippelt dizel.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19770 üzenetére
Dehogyis butaság. Tessék, de van vagy millió cikk erről. A gyárak próbálkoznak külön hűtéssel, ami a leállítás után még csökkenti a turbo hőmérsékletét, de egy tempósabb szakasz után(itt padlógázas szakaszra gondolok) az édes kevés, és illik rásegíteni.
Tudom hogy CO2, szimplán nem írtam ki. Mi az hogy nem káros? LOL?! A bolygó fő problémája, hogy a CO2-es kibocsájtást mérsékelni kell, mert ez okozza a globális felmelegedés felgyorsulását. Az összes egyezmény, mit az ipari nagyhatalmak aláírtak ezzel kapcsoltban, mind e gáz kibocsájtásának a drasztikus csökkentése mellett szólnak. Jelenleg ez a legnagyobb probléma...
A DPF-el kapcsolatban igazad van, a nano részecskéket nem szűri meg. Azok belégzése bizony nem túl egészséges. De amíg az emberek 80%-a dohányzik, addig kár a gázolaj elégésének egészségkárosító hatásáról beszélni. Főleg úgy, hogy 5x több diesel autó szaladgál ma az utakon, mint benzines.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #19771 üzenetére
Gyorsan kilinkelem, nehogy valaki elhiggye azt, hogy hülyeséget írok. Így kell félrevezetni az embereket. Calibra turbo tulajokat lehet kérdezgetni erről... Már 94-ben is figyeltek erre az okos tulajok.
"Volkswagen - Papp László: A turbós autókat tempósabb országúti menet után ne állítsuk le azonnal, hanem hagyjuk 1-2 percig alapjáraton ketyegni a leállítás előtt. Start-stopos autónál ilyenkor kapcsoljuk ki ezt a funkciót. Ha nem volt nagy a motor terhelése, akkor erre nincs szükség. Ezért működhet városban a start-stop.
Toyota - Krajcsovits Sándor: Turbófeltöltős motoroknál a közepes és nagy sebességű haladást követő megállásnál érdemes a motort fél-egy percig alapjáraton járatni, hogy lecsökkenjen a turbófeltöltő fordulata. Ha hirtelen leállítják a motort, akkor a hirtelen leeső olajnyomás a turbófeltöltő kenés nélküli forgását eredményezheti, ami csökkenti az élettartamot. Start-stop rendszerű autókban általában van egy védelem, csak bizonyos körülmények között működik a rendszer. Ezen körülmények: külső hőmérséklet, motor-hűtőfolyadék hőmérséklete, klíma állapota, akkumulátor töltöttsége stb.
BMW - Dabóczi Balázs: Érdemes megállás után kissé járatni a turbómotort. Azoknál a motoroknál, ahol a leállás után további hűtésre van szükség, a BMW egy külön turbóhűtő rendszert működtet, ami a leállítás után is keringeti a hűtőfolyadékot. A start-stop automatika számos adatot vesz figyelembe annak eldöntéséhez, hogy a motort leállítsa-e. Ezen adatok között szerepel például az akkumulátor töltöttsége és hőmérséklete, illetve a motor hőmérséklete is.
Kelemen György autószerelő: Köztudott, hogy a turbós autókat megállás után kb. 1 percig még nem szabad leállítani a turbó kenése miatt. A start-stop rendszer kinyírja a turbót, az akkumulátort és az önindítót. A gyakori beindítások ráadásul többletüzemanyagot és magas szennyezőanyag-kibocsátást eredményeznek. Betiltanám, ha tehetném!
"De valszeg ezek mind hülye emberek, legalábbis szerinted...
Kis Wiki erről. De persze MINDENKI hülye, meg láma, az autógyártókkal egyetemben.
Következő cikk. "− Melegen (különösen hosszú út után) soha ne állítsuk le azonnal a motort, szánjunk 1-2 percet az alapjáraton történő hűtésre."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #19771 üzenetére
ennyi hulyeseget, edes istenem....
"De valszeg ezek mind hülye emberek, legalábbis szerinted.."
Meglepo modon a BMWs csavo ert a legjobban a temahoz, bar ott is lehet vitatni egy-ket dolgot.
Az autoszerelonek meg maradnia kene a kaptafanal, es nem elkezdenie szakerteni. ha mar sikhulye hozza.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19773 üzenetére
Következő cikk, ezt talán a legjobb, és ez magával a turbosítással foglalkozik.
"ha turbós autóval megállunk, és elõzõleg a turbó hosszasabban üzemelt, akkor a motor leállítása elõtt várjunk egy kicsit (pár perc, maximum 5-10 perc), hogy a turbó lehûlhessen. Akár vörösen is izzhat. Ha ilyenkor megszûnik a csapágyának olajozása, így a hûtése, a turbó károsodhat. Leállítás után a turbó tengelyénél az olaj hõfoka elérhetné a 250-300 C fokot, itt már az olaj elég, "odakozmál"."
Talán Neked kellene bővíteni a lexikont, mert ezek szerint vagy mindenki hülye, és Te vagy az okos(ez esetben biztosan autómotorokat tervezel), vagy a hiba az ön készülékében van.(az ciki, akkor innentől kerülném az M-es BMW-ket)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #19774 üzenetére
szerinted miert van a benzines turboknak kulon elektromos kiegeszito vizpumpaja (mar amelyikben nem eleve elektromos vizpumpa van)?
Elarulom: azert hogy leallitas utan keringesse a vizet a turbo csapagya korul es ezzel akadalyozza meg a tulhevulest. Igy aztan a jaratas tok felesleges es kornyezetszennyezo.
Dizelekben ez a kerdes nehany komolyabb teljesitmenyu motoron kivul fel sem merul, mert a turbok messze nem lesznek olyan melegek mint a benzineseknel.
Hogy meg kene varni amig a turbo leporog az meg egy oltari nagy marhasag. A turbo a maximalis fordulatszamarol nehany masodperc alatt leporog. Nehany autonal meg hallani is lehet.
"ez esetben biztosan autómotorokat tervezel"
Igy van, lassan 14 eve.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19771 üzenetére
"A start-stop rendszer kinyírja a turbót, az akkumulátort és az önindítót"
én ezt már az elején sejtettem, mondtam is.de tessék most egy szaki mondja nem én.Amugy a szaki és a toyotás véleményét vélem nagyrészt igaznak.de vannak torzitások.4-5 percig járasd a motort állóba minuszba?hmm..nem hinném hasznos sosem melegszik fel.
a fűtést én kitapasztaltam folyamatosan kell növelni.ha egyből csutkára rakod lassabban éri el a fütési tartományt.ergo lehet nagyobb meleg lesz de joval később.de ez számit attol is hogy mész.elindulsz és első 3 percbe 5 lámpa megfog.vagy elindulsz és 5 percig mehetsz 80nal mondjuk....utobbi esetben lehet már beindul maxon is a fűtés....
Amugy a hütőfolyadék minősége és a termosztát sokat befolyásol a fűtésen nálam én így vettem észre.Amig a legnagyobb városkban évente vannak szmogriadok(nálunk is, londonban is), meg tényleg az emberek kb fele cigizik nem keveset ugyis füstbe kárositó levegőbe élsz....ezzel max távoli vidéki és vagy hegyi környezetben élve tudsz javítani.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
motofejlesztesen dolgozik egy cegnel nehany szaz, attetelesen beszallitokkal egyutt tobb ezer mernok. Egy motort a nullarol 3-4 evig terveznek es tesztelnek, tobb ezer tesztkilometer, fekpadi jaratas, egyeb nyuzoteszt zajlik, amig egy uj motor az utcara kerul.
Es akkor Kelemen Gyorgy autoszerelo aszondja hogy hat a start-stop tonkreteszi az oninditot, meg kinyirja a turbot.
Es erre a tobb ezer fejlesztomernok a homlokara csap es aszondja hogy baszki erre nem is gondoltunk!
ez az utolagos szerkesztesi leheotseg egy nagy faszsag, na mindegy.
Szoval
"A bolygó fő problémája, hogy a CO2-es kibocsájtást mérsékelni kell, mert ez okozza a globális felmelegedés felgyorsulását. Az összes egyezmény, mit az ipari nagyhatalmak aláírtak ezzel kapcsoltban, mind e gáz kibocsájtásának a drasztikus csökkentése mellett szólnak. Jelenleg ez a legnagyobb probléma..."
van akik szerint ez okozza, van akik szerint mas okozza, van akik szerint egyaltalan nem okoz semmit. Ha a CO2 kibocsatas neked oriasi problema, akkor szerintem hagyd abba a lelegzest.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
"Dizelekben ez a kerdes nehany komolyabb teljesitmenyu motoron kivul fel sem merul, mert a turbok messze nem lesznek olyan melegek mint a benzineseknel."
2006 E60 530D, fél éves volt. 20 perc padlógázas szakasz után hirtelen leállítás, majd odakozmált tengely. Persze nem az első ilyen alkalom. E320CDi, Budapest-Siófok szakaszon benzinkút, hirtelen megállít, csatt. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam, mert én voltam a marha, aki nem hagyta járni.
Az autógyártóknak nem érdeke ezt tudatni, nekik ez nem lenne üzlet. A szervizek csak a kötelező javításokból nem tudnák magukat fenntartani. Ha majd a BMW, és a többi márka is azt mondja, hogy 10 év garit ad a turbora, akkor OK. De megvan a magyarázat arra is, hogy miért ér egy kalap kakit a 35i erőforrás. Mert az egyik fő probléma ott is a turbo. Ezek szerint valamit eltoltak arra felé is.
dragonfx: Hihetetlen, de egyetértünk.
A CO2 -ről pedig felesleges vitázni, a szén-dioxid az, ami az üvegházhatást kiváltja, így a felmelegedést okozza. Ez meg az autógyártóknak fáj, mert őket is nagyban érinti a folyamatos szigorítás. A japcsi gépeknél volt a legszembetűnőbb a fordulat e téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
az igen akkor tényleg értesz hozzá de vannak értelmes dolgoka cikkben.ezzel a károsanyag kibocsátással ilyen budapesti bkv buszpark esetén kár bezsélni....ők egy nap többet szennyeznek mint te 10 év alatt egy autoval.
19779>>tönkrevágtad a merdzsót? .....
19781>>én ugy vettem észre amit régebbi cikkben olvastam középtartományban érdemes hazsnálni a hideg mocit mert ugy az olajkeringés jobb, igaz a kopás is de mivel hamarabb bemelegszik így ezzel többet nyersz kopás,fogyasztás, kibocsátás terén. én így használom....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
válasz dragonfx #19777 üzenetére
most meg lejart az idolimit....
" vannak torzitások.4-5 percig járasd a motort állóba minuszba?hmm..nem hinném hasznos sosem melegszik fel."
Ha az ember a havat kaparja, akkor be lehet inditani a motort, de ha nem szukseges, akkor nem kell, inditas utan egybol el kell indulni, ugy melegszik a motor a legjobban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19782 üzenetére
A csatt annyit tesz, hogy trélert kellett hívni. Füstölt, mint a gyárkémény, erő nem volt benne.
Dragon: Ez már régen volt, és egyikünk sem tudta, mitől történt. A szerelő világosított fel minket arról, hogy az volt az egész okozója. Na persze biztos nem az az 1 alkalom, hanem a sok-sok ugyan ilyen manőver.
Továbbra is kitartok ezen állítás mellett. De ha bemegyek Bp.-n a Wallishoz, vagy az NT-hez, vagy itt a Halliwell Jones-hoz, ugyan ezt fogják mondani. Ne állítsad le azonnal, hagyd lehűlni.
Gebriel: Annyival számolok... Persze ebben benne van a gumi is. Aztán vagy kevesebb lesz, vagy több.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19785 üzenetére
persze az egyértelmű azt mondják.én az inditás utáni elindulásra írtam sok az az 5 perc....pláne -20fokba...milyne már ott az olajkenés? csutka rideg az olaj.
Hát nekem nem kéne turbos van jopár szitu mikor ezt nem tudod betartani.egyszerűbb akkor az utolso 5km.en kimélőbe menni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19787 üzenetére
lásd az enyém. .
najo én nem rendeltetésszerűen használom. de én már csak röhögök.kit érdekel. egy normál fizetésnyit ér az autom vagy annyit se.szétmegy megáll??leveszem a rendszámot azt otthagyom nyitva.amit írnak az a 10-15 másodperc amig a rádiot berakom, övet bekötöm,
(kiakasztva alap)...lockot(bár csak dísznek jó kb), tatyot hátradobom.ennyi kell a benzin, olajnyomás felépüljön.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #19779 üzenetére
"Az autógyártóknak nem érdeke ezt tudatni, nekik ez nem lenne üzlet."
Persze, mert az micsoda uzlet amikor egy feleves auto tonkremegy es garanciaban a gyar koltsegere kell javittatni.
"A CO2 -ről pedig felesleges vitázni, a szén-dioxid az, ami az üvegházhatást kiváltja, így a felmelegedést okozza. "
Vagy nem. Erdekes modon az elmult tobb szazezer ev soran rengetegszer volt lehulesi-felmelegedesi ciklus, aztan nem volt emberi CO2 emisszio. van egy baromi eros tudomanyos lobbi, aki a CO2-hisztibol el, es vadabbnal vadabb elorejelzesekkel sokkolnak, holott ez az egesz lehules-felmelegedes-ciklus teljesen termeszetes es normalis. Jelenleg egy hideg idoszakbol jovunk kifele. Kis jegkorszak mond valamit?
Ajanlom tajekozodj egy kicsit a temaban, es ismerd meg a szkeptikusok velemenyet is, akkor nem lesz szamodra sem olyan egyertelmu.
Az egesz CO2-hiszti rendkivul karos, mert az egyeb szennyezok a hatterbe szorulnak, lassan egy atlagember (mint te) is azt hiszi, hogy a CO2 baromi veszelyes holott egy teljesen termeszetes gaz, te is azt lelegzel ki.. Es a valodi veszelyekkel, mint a CO, HC, NOx, korom meg nem foglalkozunk, aztan az meg rakot okoz. Nezi hogy a dizelautoja milyen kis CO2 emisszioval rendelkezik, aztan az nem zavarja, hogy a babakocsis gyerekek orra ala tolja a kormot. Raadasul meg jol meg is csippeli, hogy lehetoleg fossa a szennyezoanyagokat mindenhova.
"Ez meg az autógyártóknak fáj, mert őket is nagyban érinti a folyamatos szigorítás"
Szinte CSAK az autogyarakat erinti. Ugyanis az autogyartas es jol beazonosithato, konnyu celpont. Lehet ra ujjal mutogatni, hogy háhá, itt van a bunos.
Holott a vilagon az emberi CO2 emiszio mindossze 10-12%aert felelos a szemelygepjarmuforgalom.
De hogy egy kicsit a szamokat is lassuk: a termeszetes CO2 emisszio (vulkanok, tuzek, biomassza kibocsatas, stb) evi 770-800 gigatonna korul van. A teljes emberi CO2 emisszio kabe 30 gigatonna. Ennek a 10%-a azaz 3 gigatonna a szemelyauto-kozlekedes. Kabe nulla ertelme van az autogyartast fingatni, de annal tobb politikai haszna.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19789 üzenetére
mindig valakire rá kell fogni.
amugy ez az elmélet teljesen megállja a helyét.
engem mondjuk annyira nem izgat hogy utánanézzek de hihető."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Hétvégén láttam egy agyonspolierezett pezsgőmetál e46ot a vicc az hogy totál e34esítve volt.
eleje oldala hátulja szélesités, ívek.csak a géptető csukodását nem tudta megoldani.totál ugy nézett ki.elég gány volt...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
zenke
aktív tag
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
Te nagyon okos.
Szerinted ha a turbo vörösen izzik, te puff leállítod, mi lesz a vége? Turbocsere. Megsül.
De te csak használd így, legalább gazdagszik az állam.Még egy klinikai eset.
Motortervező 14 éve jah...
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Shadowbull
addikt
ahhoz hogy vorosizzasba menjen a turbo, eleg komolyan kell tolni neki, kozuton nem igazan van ra lehetoseg, plane ha nagyobb teljesitmenyu autorol van szo. Azert vmax-ot meg Nemetorszagban sem tudsz tartosan menni.
De ettol fuggetlenul nem veletlenul van hutes a csapagyazas korul, es nem veletlenul van elektromos kiegeszito szivattyu a turbo hutokoreben.
De pl. az x35i-kben nincs, (N54, N55) mert azokban eleve elektromos a vizpumpa, es leallas utan is tudja keringetni a vizet.
A tobbire meg nem reagalnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
joshua7
veterán
es nem veletlenul van elektromos kiegeszito szivattyu a turbo hutokoreben.
Más gyártónál is ez van? Vagy hasonló megoldás? Konkrétan a Vw 1.4 TSi-je érdekelne.
Semper Fi
-
Shadowbull
addikt
-
joshua7
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen